هراز نیوز :فرمانده انتظامي شهرستان “جويبار” مازندران، از شناسائي و دستگيري سارق حرفه اي موتورسيکلت معروف به” علي سه ثانيه ” خبر داد .

سرهنگ” ذبيح الله پهلواني ” در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان جويبار ، موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با بهره گيري از منابع و مخبرين و رد زني سارقان حرفه اي،ماموران پليس آگاهي موفق شدند، رد فردي به نام”ع – س”معروف به “علي سه ثانيه” اهل يکي از استان هاي کشور ساکن شهرستان سيمرغ را در يکي از محلات شهرستان جويبار بزنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه با شناسائي مخفيگاه متهم به سرقت موتورسيکلت و تعقيب ومراقبت از وي دريافتند،اين فرد در سرقت موتورسيکلت ها نقش فعال دارد. سرهنگ پهلواني افزود:ماموران پليس آگاهي با زير نظر گرفتن متهم و انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مرجع قضايي متهم را در مخفيگاهش دستگيرکردند.

سرهنگ پهلواني اظهار داشت:متهم پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام تحقيقات فني ، پرده از راز سرقت چهارده دستگاه موتورسيکلت در اين شهرستان برداشتند،که موتورسيکلت هاي مورد نظر خود را درنقاط مختلف شهرستان شناسائي و ظرف چند ثانيه سرقت و پس از سرقت تحويل مالخري در يک از روستاهاي شهرستان مي شد .

سرهنگ پهلواني با بيان اينکه با اعترافات متهم، دستگيري مالخر در دستور کار قرار گرفته افزود: مالخر نيز در عمليات موفق پليسي دستگير و به بزه انتسابي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در پايان با اشاره به تشديد طرح هاي برخورد با سارقان و استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي گفت:توسعه اقدامات فني و اطلاعاتي براي اشرافيت اطلاعاتي بر روي عناصر اصلي از اولويت هاي سال جاري اين فرماندهي است . سرهنگ پهلواني در پايان گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *