رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل از اجرای طرح نشاط معنوی در هشت امامزاده این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح نشاط معنوی در 8 امامزاده آمل

به گزارش هراز ،فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین مهدیان صبح امروز در آغاز طرح نشاط معنوی در امامزاده ابراهیم این شهر با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت در قالب طرح نشاط معنوی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش این طرح برای تربیت انسان‌هایی است که عاقبت خیری داشته باشند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی بنیه‌های اعتقادی در خانواده‌های ایرانی وجود دارد، افزود: شاید در زمینه اعتقادی دغدغه کمتری برای نوجوانان و نونهالان وجود داشته باشند که دراین زمینه به خانواده‌ها کمک می‌کنیم.

مهدیان با تاکید بر اینکه تمامی همت این طرح تربیت نسلی بهتر و تحویل آن به جامعه است، یادآور شد: امروز اگر تعدادی از فرزندان نمی‌توانند به درستی از عهده واجبات برآیند، ایراد را باید به پدر و مادر وارد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در سال‌های اخیر تاکید کرد: در این سال‌ها تلاش شده است که کمال بیشتری در این راه به دست آوریم و این امر می‌طلبد که خانواده‌ها دغدغه‌های خود را به مسئولان اجرایی این طرح ارائه دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با اعلام رویکردهای طرح نشاط معنوی بیان داشت: در این طرح به دنبال این امر هستیم که در کنار کارکرد فرهنگی و اعتقادی به امور ورزشی و تفریحی نونهالان نیز پرداخته شود.

مهدیان با بیان اینکه هشت امامزاده در شهرستان آمل طرح نشاط معنوی را اجرایی می‌کنند، یادآور شد: در سال گذشته 600 نفر در بقاع متبرکه شهرستان در این طرح حضور داشتند.

وی با اعلام اینکه تاکنون نیز بیش از 500 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این تعداد در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

این مسئولان با تاکید بر اینکه اجرای طرح نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه می‌یابد، افزود: در این ماه طرح ضیافت الهی نیز در کنار نشاط معنوی اجرایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *