همشهریان شریف آملی

 

سلام ودرود بر شما

 

احتراماً از برکت اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت وسراسر نور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)تبرک جسته و ضمن تبریک این ایام فرخنده محضر شما مردم ارزشمدار و قدر شناس آمل صمیمانه مراتب تقدیر وتشکر خود را از حضور حماسی شما عزیزان در روز 24 خرداد ماه و اعتماد به اینجانب اعلام می دارم .

 

زنان ومردان پاک سرشت و روشن ضمیر شهر اسطوره ای آمل عضویت در شورای اسلامی را امانتی بزرگ و مسئولیتی خطیر از سوی شما میدانم که چون ابر بهار میگذرد ، پس این فرصت را برای خدمت به مردمان مهربان شهرم قدر دانسته و با تلاش بیشتر وسنجیده تر توشه ای برای یوم لا ینفع مالٌ ولا بنون بر خواهم گرفت .

 

همشهریان فرهیخته ام ، خودرا نماینده همه آملی های عزیزمیدانم ، چه آن عزیزانی که به بنده لطف داشته واینجانب را به عنوان منتخب شورای اسلامی شهر آمل برگزیدند وچه آن عزیزانی که به هر دلیل به بنده رای نداده اند، به شما اطمینان خواهم داد که برای استیفای حقوق شهروندی همه شما تلاش خواهم کرد .

 

جای جای این دیار سرشار از نعمات و ودیعه های الهی است که در رأس آن نعمتها ،انسانهای مستعد، متخصص ،اصیل و مومن می باشند پس نیکوست که این نعمتها را قدر دانسته و ضمن استفاده از نظرات همه مردم گامهای عملی و بلندی در رشد و اعتلای آمل عزیز برداریم .

 

اینجانب توسعه و پیشرفت آمل را در گرو وحدت ،همدلی و همکاری همه ی اقشار و پرهیز از خود محوری و تک روی دانسته و رجای واثق دارم که با حضور همکار ان عزیز در شورای اسلامی شهر که اعتماد شما مردم فهیم را کسب کرده ومنتخب دوره چهارم شورای اسلامی شده اند روزهای خوش وبابرکتی را برای آمل به ارمغان آوریم .

 

در پایان لازم است از همه احاد مردم فهیم شهر آمل که برای حقیر متحمل زحمت شده و تلاش وافر داشته اند ،خصوصا مادران ،بانوان و دختران فرهیخته و بی نظیر این کهن شهر ،حق شناسی و قدردانی نمایم .

 

سربلندی آمل وآملی ها را از درگاه ایزد منان خواستارم .

 

فردوس قربانی

 

32 thoughts on “پیام قدردانی بانوی منتخب اول شورای شهر آمل”
  1. گرچه جوان است و كم تجربه اما اميدوارم سردار سازندگي شهر آمل باشد . موفقيت شما و شوراي شهر چهارم آرزوي ماست

  2. سرکار خانم مهندس فردوس قربانی
    سلام
    ما مردم از شما تلاش و عدالت خواستاریم.و دورنمای این انتظار داشتن شهری در خور خواهد بود.
    این نیز با همدلی و همراهی و همفکری اعضای شورا و نیز پذیرش انتقادهای سازنده از سوی مردم محقق خواهد شد.
    امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید و طبق قولی که داده اید امانتدار رای مردم باشید.

  3. خانم فردوس قربانی الحق که جای شما عزیززان در شورای شهر خالی بود ماشالله وخسته نباشی میگم به شما امیدوارم که درپناه حق همیشه سربلند .پیروز باشی

  4. من از نور اومدم و به اون رای دادم

  5. بنده به نوبه خودم این پیروزی را خدمت ایشان و همسر بزرگوارشان که صادقانه از ایشان حمایت کردند تبریک عرض میکنم و به عنوان یک نسل سومی افتخار میکنم که شهر من امروز شاهد پیروزی حماسه ای فرزندان انقلاب در این دوره بود امید است خانم مهندس قربانی با عملکرد خود راه را برای همه متخصصین جوان هموار نماید بنده حقیر از هیچ کمکی که مرا لایق بدانید کوتاهی نخواهم کرد. صادقانه وجوانمردانه حمایتت میکنیم

  6. با سلام. سلامی به گرمی رای هایی که من به شما دادم .وامیدوارم که بتوانید به وعدههایتان عمل کنید ..خانم قربانی من چیز زیادی از شما نمی خواهم از گرگ های که دوربر شما هستند دوری کنید وبه انهایی ملحق شوید که دنبال قدرت وثروت نیستند ..شما باید به یاد داشته باشید ارای این مردم ثروت شما هستند ..

  7. با سلام و تبریک به ایشان. میخواستم بدونم آیا غیر از افرادی که سایت هراز نیوز آورده آیا سایر منتخبین هم پیام تشکر از مردم داده اند؟

  8. آقای نوری ریکامنم ازکوه طورآمدم وبه ایشان رای دادم.

  9. صفایی که استادسیدرضافاطمی دارد هیچ کس ندارد.عشق فقط سیدرضافاطمی.
    ایشان تاکیدمیکردند که کسانی که نپخته حرفهایی راراجع به کاندیداهای محترم زدندکارحرامی رامرتکب شدند وبایددرپیشگاه خداوند جواب پس بدهند.
    خانم قربانی من به شمارای ندادم ودرموردشمافکرهای خوب نداشتم ولی پیام استاد سیدرضافاطمی راکه خواندم خواستم که اولا ازشمامعذرت خواهی کنم وبعداینکه به شماتبریک میگویم .خداکندکه موفق باشی.

  10. مردم ما مردمی هستند که فقط به چهره نگاه کردند مانند چند سال قبل که خانم بهاره شهیدی بود.فقط به چهره رای دادند.متاسفم واقعا

  11. جل الخالق سیدرضافاطمی حافظ قرآنه ولی انگارمعجزه هم میکنه.

  12. آقای رضا قضاوت شما اینکه مردم ما مردمی هستند که فقط به چهره نگاه کردند جزبی خردی چیزدیگه ای نیست .نظرآقای عالمی راهم میخواندی .ازیک حافظ وقاری قرآن مثل استادفاطمی که کرسی های قرآنی استان باایشان هست تبعیت کن.ودیگه این حرفهارونزن.

  13. با سلام . ان شا الله خیر است و مبارک
    حواستان به دور و بری ها بوده و باشد . همین و بس
    به امید عملی شدن وعده ها که بر روی منطق بوده است.
    اما خانم مهندس شما که رفتید روی صندلی های چرخ دار مدیریتی و خدا زو شکر که مردم درست تشخیص دادند و این دوره با بینش بالا یی ملت رای دادند و مثل شماها انتخاب شدند …….
    اما من ماندم و در ورودی منزل و پوستری از شما که دوستانتان لطف کردند و در ایام تبلیغات بر روی هر دو در خانه چسبانده اند و نه برداشته میشود و نه هیچ …………..!
    آه ه ه ه ه ه ه………

  14. من از تو فردوس نمي خواهم شهرم را آتش نزن! گرچه اميدم به مردان هيچ نيست دست بر بازوي آرش نزن! بگذار تا به ديرين باشد اين چشم اميد و بي نياز! تو بر انبوه خرامن آب بزن ادعاي غش نزن!

  15. سلام بربانوی محترم آملی . خانم قربانی :
    خرسندم از اینکه حضرت عالی به شورای شهر راه یافتید . درکامنت های برخی افراد بی خرد جز توهین نخواندم .متاسفم برای آن دسته از آدم هایی که همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند و دنبال بهانه برای تخریب دیگران هستند . بانوی آملی گفتم چون درکامنتی خوانده بودم که شما را بابلی معرفی کرده بودند . آنهایی که شمارا باید بشناسند ، می شناسند و مطالب بی ارزش مغرضان بیخرد تاثیری درشناخت شما نخواهد گذارد . به توصیه های برخی که از هم اکنون درصد ایجاد تفرقه در درون شورا هستند توجه نکنید . هر 13 عضو منتخب محترمند و وکسی گرگ نیست تا شما از آنها بترسید . فقط میش نباشید و سره را از ناسره خوب تشخیص دهید . در تعامل و برقراری ارتباط موثربا سایر اعضا تلاش کنید . مطمئن باشید با اتکا به ذات اقدس اله و وتکیه برمدیریت روابط انسانی درکارتان موفق می شوید چراکه کلید موفقیت همه کارها ایجاد رابطه حسنه با دیگران است. البته در کنار توجه به این مسئله باید زرنگی را چاشنی کار خود قرارداده تاسرتان کلاه نرود . چرا که خداوند می فرماید مومن باید زرنگ باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *