این روزها گمانه زنی های داغی برای گزینه استانداری مازندران همه جا به گوش می رسد و اکثر مخاطبان منتظر هستند تا ببینند کلید استانداری به چه کسی سپرده می شود!

به گزارش هراز ،در این روزها که گمانه زنی های داغی برای کابینه دولت شیخ حسن روحانی در همه جا به گوش می رسد و اخبار شنیده حکایت از آن دارد که تغییرات اساسی در کابینه دولت رخ خواهد داد، این تغییرات و رایزنی ها برای تصاحب کرسی های استانداری ها هم با تب و تاب زیادی دنبال می شود.

از آنجاییکه در روزها یا ماه های آتی باید منتظر برخی از تغییرات در استانداری مازندران باشیم ،اهم گمانه زنی ها درباره برخی از اشخاصی که کلید استانداری را از دست استاندار فعلی مازندران یعنی مهندس طاهایی تحویل بگیرند، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است .

برخی از اسامی افرادی که در بین سیاسیون و چه در بین مردم برای تصدی استانداری مازندران مطرح هستند به شرح زیر است:

*دكتر كيومرث نياز آذري رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري با مدرك دكتراي تخصصي مديريت آموزشي از دانشگاه علوم و تحقيقات كه از آذر 85 رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري را بر عهده گرفته است .

*دکتر ربیع فلاح ، که یک ماه قبل از انتخابات بعنوان رئيس ستاد انتخاباتي اصولگرايان حامي آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني در استان مازندران منصوب شد که بعد از رد صلاحیت هاشمی به ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران رسید و در گذشته نیز بعنوان معاون سابق  وزیر جهاد کشاورزی مشغول فعالیت بود.

* محسن نریمان ، نماینده اصلاح طلب چهار دوره شهرستان بابل که عضو کميسيون عمران مجلس، نايب رييس اول دو فراکسیون”محيط زيست و توسعه پايدار”و” مدیریت شهری و روستایی” مجلس هشتم و نيز عضو فراکسيون هاي تعاون و سلامت مجلس بود که به دلیل مواضع هتاکانه علیه برخی از ارزشها و همچنین ملاقات معروف خود با میرحسین موسوی از سوی مردم بابل طرد و نهایتا ازمجلس نهم باز ماند.

*اسفندیار عشوری،جانشین ستاد میرحسین موسوی در انتخابات 88 ،عضو سابق شورای شهر ساری و مدیر کل سابق راه و ترابری مازندران

*مجید حسین زادگان آخرین فرماندار دوران اصلاحات در ساری که برای نامزد شدن در مجلس هشتم ثبت نام کرده بود که نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و از نمایندگی جاماند.

*داوود کشاورزیان استاندار سابق مازندران در دولت اصلاحات،رئیس ستاد شیخ حسن روحانی در مازندران و همچنین عضو سابق هیات مدیره و مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دولت اصلاحات

*جعفر رحمان زاده استاندار سابق استانداري مازندران ، استاندار زنجان در دولت هشتم و همچنین مسئول ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در مازندران

منبع / بلاغ

52 thoughts on “گزینه های احتمالی استانداری مازندران”
  1. دکتر نیازاذزی باید استاندار بشه چون لیاقتش از همه بیشتره و توانمندی اجرائی بالائی داره

  2. من نظامی نیستم….به گفته ی جناب آقای دکتر روحانی استاندار باید از حیث اقتصادی و علمی قوی باشند که دکتر فلاح از این نیرو بهره مند هستند.

  3. با سلام به همه مازندرانی های فرهیخته و فهیم . به نظر من و اغلب دلسوزان آینده این استان ثروتمند و مهم ٰ، تنها کسی باید سکان داری آن را بعهده بگیرد که بدور از حب و بغض شخصی و جناحی و نگاه امنیتی و پلیسی ؛ برای مشکلات عدیده ی پیش روی استان چاره اساسی بیندیشد ( البته با مدد کارشناسان و خبرگان و مشاوران عالی ) ….و این شخصیت کسی جز دکتر ابوالقاسم روحی نیست که هیچ گاه در امور اداری و سیاسی و سازمانی ، نگاه سیاسی و شخصی نداشته و ندارد و استانی چون مازندران باید بدست توانمند چنین نیروهایی اداره شود نه کسانی که برای خوشایند بالادستی بودجه های عمرانی را برگشت دهند تا در تهران جایگاهی بیابند.

  4. به دلیل تلاشهای مجدانه و سوابق عالی بخصوص سفارش اکید دکتر روحانی مبنی بر اعتدال گرا بودن بهترین گزینه دکتر ربیع فلاح است

  5. بنظر من کسی که برای مردم دلش می تپه و اهل بده و بستون نیست باید استاندار بشه و اونم آقای مهدی عبوری افتخار مازندران و برادر سه شهید است. والسلام

  6. واقعا حرف جناب راعی درسته . جدا از هر نوع دید سیاسی

  7. بهترین گزینه داوود کشاورزیان است

  8. خداوند ملت را از دست باند نیاز نجات دهد. وای بر ما اگر استاندار شود؟
    مشخص است گزینه اصلح داوود کشاورزیان است.

  9. سلام به همه انهاییکه دلشان برای مردمشان میتپد ،فکر میکنم چرا مردمان ما که در استانهای دیگر بهترین شدن نباید در استان خود از توانایی انها استفاده شود مگر نه اینکه اقای دکتر رهی از این استان در استان سمنان با مدیریت وتلاش خود و تیمش در بسیاری از زمینه ها در کشورنمونه شده است پس بهتر است بدنبال ادم های سالم ، مدیر و پرتلاش و البته امتحان پس داده باشیم.

  10. سلام امیدوارم کارآمدترین فرد انتخاب شود و در جهت رشد اقتصادی ,صنعتی

    و………استان ما بکوشد. بهترین بهترین بهترین فرد

  11. با سلام وعرض ادب خدمت تمام دلسوزان به نظام و مردم:بنده سوالم اینست چرا کسی را کاملا نمی شناسید تمام زحمات و تلاشهای آنها را زیر سوال میبرید؟شایسته است انسان ادبیات صحبت خود را بداند.چون ما در عصر نانو تکنولوژی وکسترش ارزشها هستیم:به نظرم دکتر نیاز آذری فردی لایق و دلسوز به نظام.توانمند در امور اجرایی وشایستگی کامل برای تصدی استانداری می باشد:

  12. استاندار سابق مازندران آقای پنجه فولادگران گزینه مناسبی است.چون استان مازندران دو ناحیه شرق و غرب میباشد لذا برای آنکه کدورتی پیش نیاید ما گزینه فوق را پیشنهاد دادیم.لکن آقای دکتر احمدی نژاد هم گزینه بدی نمیباشد.البته لازم به تذکر است آقای اسفندیار رحیم مشایی هم گزینه بدی نیست.با تشکر مرتضی

  13. استاندار دلسوز و زحمتکش فقط وفقط آقای علی اسدی زغالچالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *