این روزها گمانه زنی های داغی برای گزینه استانداری مازندران همه جا به گوش می رسد و اکثر مخاطبان منتظر هستند تا ببینند کلید استانداری به چه کسی سپرده می شود!

به گزارش هراز ،در این روزها که گمانه زنی های داغی برای کابینه دولت شیخ حسن روحانی در همه جا به گوش می رسد و اخبار شنیده حکایت از آن دارد که تغییرات اساسی در کابینه دولت رخ خواهد داد، این تغییرات و رایزنی ها برای تصاحب کرسی های استانداری ها هم با تب و تاب زیادی دنبال می شود.

از آنجاییکه در روزها یا ماه های آتی باید منتظر برخی از تغییرات در استانداری مازندران باشیم ،اهم گمانه زنی ها درباره برخی از اشخاصی که کلید استانداری را از دست استاندار فعلی مازندران یعنی مهندس طاهایی تحویل بگیرند، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است .

برخی از اسامی افرادی که در بین سیاسیون و چه در بین مردم برای تصدی استانداری مازندران مطرح هستند به شرح زیر است:

*دكتر كيومرث نياز آذري رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري با مدرك دكتراي تخصصي مديريت آموزشي از دانشگاه علوم و تحقيقات كه از آذر 85 رياست دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري را بر عهده گرفته است .

*دکتر ربیع فلاح ، که یک ماه قبل از انتخابات بعنوان رئيس ستاد انتخاباتي اصولگرايان حامي آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني در استان مازندران منصوب شد که بعد از رد صلاحیت هاشمی به ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران رسید و در گذشته نیز بعنوان معاون سابق  وزیر جهاد کشاورزی مشغول فعالیت بود.

* محسن نریمان ، نماینده اصلاح طلب چهار دوره شهرستان بابل که عضو کميسيون عمران مجلس، نايب رييس اول دو فراکسیون”محيط زيست و توسعه پايدار”و” مدیریت شهری و روستایی” مجلس هشتم و نيز عضو فراکسيون هاي تعاون و سلامت مجلس بود که به دلیل مواضع هتاکانه علیه برخی از ارزشها و همچنین ملاقات معروف خود با میرحسین موسوی از سوی مردم بابل طرد و نهایتا ازمجلس نهم باز ماند.

*اسفندیار عشوری،جانشین ستاد میرحسین موسوی در انتخابات 88 ،عضو سابق شورای شهر ساری و مدیر کل سابق راه و ترابری مازندران

*مجید حسین زادگان آخرین فرماندار دوران اصلاحات در ساری که برای نامزد شدن در مجلس هشتم ثبت نام کرده بود که نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و از نمایندگی جاماند.

*داوود کشاورزیان استاندار سابق مازندران در دولت اصلاحات،رئیس ستاد شیخ حسن روحانی در مازندران و همچنین عضو سابق هیات مدیره و مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دولت اصلاحات

*جعفر رحمان زاده استاندار سابق استانداري مازندران ، استاندار زنجان در دولت هشتم و همچنین مسئول ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در مازندران

منبع / بلاغ

52 thoughts on “گزینه های احتمالی استانداری مازندران”
  1. آیا استان مازندران فقط ساری هست؟

    آیا مردانی از آمل که همواره تاریخ ساز ترین شهر استان و لبکه کشور بوده است نباید مردان خود را در راس هرم قدرت استان ببینند؟

    آیا استانداری هم مثل صدا و سیما ارثیه ی پدری صدا و سیماست؟

    آیا زمان آن نرسیده که عدالت واقعی در حق شهر آمل برقرار شود؟

    مسوولان آملی اگر در مقابل این نا عدالتی ها سکوت کنند به این شهر و مردمش خیانت کرده اند.
    اصل در نظام اسلامی لیاقت است و صلاحیت. نه قومیت و مرکزیت.
    امیدوارم اگر عامل به قانون نیستیم حداقل عامل به اسلام باشیم.

  2. با سلام. پاره ای از اطلاعات شما در این گزارش غلط است. شایسته است اطلاعات شنیده شده تا جای ممکن مستند باشد. جناب کتر ربیع فلاح رییس ستاد اصولگرایان حامی آین الله هاشمی در مازندران نبود. ایشان رییس ستاد اصئلگرایان حامی آیت الله هاشمی در کشور بود.از سوی دیگر مهندس کشاورزیان رییس ستاد دکتر حسن روحانی در مازندران نبوده و نیست. بلکه رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران دکتر ربیع فلاح هستند. ضمنا این گمانه زنی ها و تقسیم پست کردنه هم زود است و هم خارج از صلاحیت بعضی آقایان . این گمانه زنی ها بیشتر توهم بعضی آقایان است. چیدمان ها در استانه و شهرستانه پس از چیدمان کابینه و کانون تصمیم گیری ها در استانه و شهرستانه با رعایت مولفه فراجناحی از سوی مسوولین ستاد دکتر روحانی و با مشورت از سوی معتمدین دکتر روحانی با صاحب نطران و طیف های مختلف صورت خواهد گرفت.

  3. تصحیح شود: دکتر ربیع فلاح – آیت الله هاشمی- اصولگرایان – تقسیم پست کردنها-استانها- شهرستانها

  4. تازمانیکه آملیها به خود زنی مشعولند قافیه را خواهند باخت .همیت اجتماعی را از بابلیها و ناسیونالیستی را از سارویها بیاموزیم . برای جنگ خانوادگی فرصت زیاد است .امل شایستگی استان شدن را دارد. حواس همه ما جمع باشد تا نبازیم . آقایان سردمدار تفرقه افکنی بس است. آینده شهر و جوانان را فدای خود خواهیهای خود نکنید . در خانه اگر کس استیک حرف بس است.

  5. اول اینکه جناب آقای دکتر حسن روحانی نه شیخ حسن روحانی 2- استاندار مازندران مشخص شده احمد ناظق نوری متاسفانه

  6. هزار نیوز بنویس ته درد مه جان بیره ولی روحانی رو تحریب گردن هیج جیزی جز این منفور بید برای شما نداره

  7. باسلام خدمت دوستان عزیزم آیافکرنمی کنیدتصمیم عجولانه وشایعه پراکنی کارعادلانه ای نیست.وقابل توجه همگان که آیا وزیرکشوربایدبه کسی پست استانداری یا… بدهد یاخوذمان بایدتقسیم کنیم؟آیا دولت آقای روحانی گوشت قربانی برایمان شده که هرکس دنبال تکه ای ازآن جهت تبرک هستیم همه ی عزیزان معرفی شده مورد احترام خاص من می باشند چه دکتر نیازآذری بابلی وچه آقای رحمان زاده آملی واحمدآقای ناطق نوری همه از شخصیت های برجسته و موردتایید هستند/برای آندسته افرادی که نابخردانه به شایعه ای هجوم میارندبایدعرض کنم که اول افرادوسابقه ی آنان را بشناسید بعد اظهارنظر کنید فلذا استدعا دارم ضمن خویشتن داری دراظهارنظرتان کمی تفکروتامل نمایید(ان الله مع الصابرین) اگرعده ای از آملی ها به خودزنی مشغولندلطفا به آن دسته افراد دلسوز یک بلانسبت ساده هم بگوییدوظاهراباگزینه های احتمالی آقایان بایدگفت پس جوانان چی وجایشان کجا ست؟ هر چند نسبت به این آقایان ارادت خاصی دارم ولی این والا مقامان بایدمشاور عالیرتیه جوانان باشندچون نسل جوان واقعا”به این گونه افرادپاک ودلسوزنیازمبرم دارداگردردولت محترم آینده چنین دیدگاهی وجود داشته باشدبایدنامش رادولت اعتدال گذاشت که یقینا”اینگونه خواهدبودوآن کسی که دکتر را ازشیخ بالاتر میداند قابل توجه شماکلمه (شیخ)درنزد علما درجه ای بسیار بالاترازدکتراست لطفا”کمی مطالعه خودرابیشتر کنید.استاندارشدن آقای ناطق نوری تاسف نداره چون چند دوره درمجلس حضورداشت ویکی ازچندسناتورهای خطه شمال است تابحال قانون وضع می کردامروز می خواهدمجری باشدتاازنزدیک برخی بی قانونی هاراببیند که آرزو برجوانان عیب نیست. همت بابلی ها و ناسیونالیست بودن ساروی ها رابااندکی تفاوت نظر از سخنان شما می پذیرم واستان مازندران رافقط ساری نمیدانم واین ازضعف ماست که استان رافقط یک شهر بدانیم. لطفا”جهت آبادانی مازندران که فقرش درزیردرختان سرسبز ودریای آبی اش گم شده است ایده های نو تقدیم مسئولین فرماییدتارفع معضل گردد. باسپاس ازینکه برای خواندن مطالب این کمترین وقت گذاشتیدو به امید آبادانی سرفرازی ایران عزیزمان درعرصه های بین الملل

  8. دمت جوز ابوالقاسم برار.ای کاش استانداربشی.حق توخوردند.

  9. دوست عزیز که (برار)خطابم کردی به دنبال کاش هایت باش تا صبح امیدت بدمد.مرد حساب نظر داری بسم الله وگرنه سایت را با حرف های (صدمن یک غازت)پرنکن ولطفا این آرزو رابرای خودت داشته باش.برای من معلمی کافیه. پست به درد امثال من نمیخورد چون اهل جناح بازی وباند بازی های سیاسی نبودم ونیستم

  10. دکتر نیازآذری بهترین گزینه برای استانداری مازندران است

  11. تا حس برتري جويي در شما آمليهاي عزيز يا بهتر بگويم كوهيهاي مهاجر به خاك آمل وجود دارد و خود را و طايفه هاي خود بر ديگران علي الخصوص بر دشت نشينهاي آملي الاصل برتر بدانيد حقتان تكيه زدن بر كرسي مديريت شهر و استان نيست!

  12. آقامهدی عزیزلطفادرخودت تجدید نظر کن کسی را برکسی برتر نیست الا به تقوا{ان اکرمکم عندالله اتقاکم}کوهی ودشتی دیگر معنایی نداره عزیزم به دنبال بهانه ای بهتر برای محکومیت آملیها باش مثل( من منم )کردن های عده ای مثل جنابعالی دوست عزیز.

  13. سلام بر معلم ارزشی جناب آقای بی نیاز .
    تمام کامنت های شما در سایت مطالعه می کنم . خداقوت برادر . قلم بسیار توانایی دارید . تحلیلتان درخصوص کامنت های ارسالی و ادب نوشتاری برخی ازکاربران تیزبینانه است . ایده های فرا شهری درقلمتان پیداست . خرسندم که شخصیتی چون شما در این سایت قلم می زنبد و درصددید تا جلوی بداخلاقی هی نوشتاری را بگیرید . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *