هراز نیوز : دکتر عزت الله یوسفیان ملا در نشست خبری با اشاره به دلیل حمایتش از محمد باقر قالیباف گفت : در کشور سیاست‌دان و سیاست‌مدار به اندازه کافی داریم اما ما نیاز به کسی داریم که فارغ از جناح بندی ها کشور را بسازد .

 

یوسفیان با اشاره به اینکه امروز تمام تهران تبدیل به یک کارگاه بزرگ شده است تصریح کرد : چرا نباید از کسی که به فکر رفاه مردم است حمایت می کردیم .

 

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : در خصوص پروژه مترو آمل به تهران بنده جلسه ای با دکتر قالیباف داشتم ایشان وقتی اهمیت این پروژه رابرای کشوردیدند قول دادند نهایت مساعدت خودرا انجام دهند و خط پروژه مترو تهران وحومه را تا رودهن تعریف کردند .

 

وی باتاکید بر اینکه نه رابطه خویشاوندی با قالیباف دارد ونه سابقه دوستی و آشنایی با شهردار تهران بیان داشت : دو سه روز بعد از انتخابات خبر دارم ایشان از ساعت 7 صبح بازدید از پروژه صدر را با پای پیاده شروع کرد و تا ساعت 4 بعد از ظهر یکسره به پایان رساند ما در کشور چنین مدیرانی میخواهیم .

 

یوسفیان ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب برای وی آرزوی موفقیت کرد وافزود : ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا ایشان در اجرایی شدن برنامه هایش موفق باشد .

 

وی همچنین تاکید کرد: کمتر پیش آمده که بنده در موضع گیری های سیاسی شرکت کنم و نقطه مشترکم با آقای قالیباف فعالیت چشمگیر در ساخت‌وساز می باشد .

 

یوسفیان همچنین به ذکر خاطره ای از زمانیکه آیت الله هاشمی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری پا به عرصه انتخابات گذاشت پرداخت وگفت : در آن دوره به عنوان نماینده ایشان در مناظره های صدا و سیما بودم .

 

نماینده مردم آمل با اشاره به وضعیت سیاسی کشور تصریح کرد: در جامعه سیاسی ایران احزاب به دلیل اینکه خوب شکل نگرفته‌اند بیشتر تبدیل به گروه و دسته‌‌ای شده‌اند که در برخی موارد به صورت باندی عمل می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه بارها اعلام کردم که زمان شروع به کار مجلس یک سال پیش از پایان دولت‌ها زمان مناسبی نیست، افزود: در این خصوص طرحی را با امضا 200 نماینده به مجلس ارائه دادیم که متاسفانه آنچه مد نظر ما بود تصویب نشد .

 

یوسفیان با تشریح دلایل ارائه این طرح به مجلس گفت : مجلس در سال اول زمانی که به سمت بعد نظارتی می‌رود می‌گویند سال آخر دولت است و فشار نیاورید که در بخش استیضاح یا سئوال از وزرا نیز مصداق پیدا می‌کند.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در سال دوم نیز مجلس تا اقدام به اجرای وظایف خود می‌کند دولت در شش ماهه دوم تشکیل می‌شود، ادامه داد: در آن زمان نیز می‌گویند بگذارید جوهر امضای حکم وزرا و دولت جدید خشک شود و در سال سوم و چهارم نیز نمایندگان به دنبال مسائل انتخاباتی حوزه خود می‌روند و مجلس نمی‌تواند کارکرد خوبی داشته باشد.

 

سایر موضوعات مطرح شده در این نشست خبری را میتوانید در همین پایگاه خبری دنبال کنید .

 

4 thoughts on “دلیل حمایت یوسفیان از قالیباف /به عنوان نماینده آیت الله هاشمی در مناظره بودم”
  1. با سلام
    خوب آقاي نماينده با وزش باد تغيير ماهييت ميدهد. اول با دكتر قاليباف بعد با آقاي هاشمي به احتمال اينكه برنده انتخابات مي شود و بعد با دكتر روحاني. آقاي يوسفيان يك كلمه بگوئيد اشتباه پيش بيني مي كردم و خلاص. اين همه بازي با الفاظ يعني چه. ؟

  2. دستت را میبوسم به عنوان یک جوان آملی آقای دکتر یوسفیان
    افتخار شهر مایی…….

  3. از عزت انتظاريني كه بادي بهر جهتبود و هست! اين كه عزته بزرگتر از عزت هم پيش بيني حسن را نداشت! بابا 2روز مونده به پايان تبليغات همه چي عوض شد! مايي كه راي داديم هم فكر نميكرديم حسن بگيره! تكليفي بود راي ما! تكليف يعني فارغ از جنت و نار قدم بگذاري در آتش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *