به نام خدای تدبیر و امید

مردم شریف آمل:

    آنچه در 24خرداد امسال رخ داد، ارادۀ به حق ملّتی بود که بار دیگر بر مسیر اعتدال، خردگرایی و اصلاح طلبی پای فشردند. پیروزی دکتر حسن روحانی در این انتخابات تأیید برنامه محوری، اخلاق مداری و توجه به حقوق شهروندی بود که در مواضع و برنامه های ایشان به رأی گذاشته شد.

    این موفقیّت را به روحانیّت پیشرو، به دانشگاهیان، به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مجاهدان حق طلب کشور اسلامی، به همۀ کسانی که در این سالها برای بهبود شرایط کشور و زنده نگه داشتن جریان اصلاح طلبی و استیفای حقوق ملّت تلاش کردند و بدون دفاع از خود مظلومانه رنج بردند و جانانه ایستادند، به چهره های مقبول و خیرخواه ملّت، آقایان هاشمی رفسنجانی و سید محمّد خاتمی و سیدحسن خمینی که با تدبیر و تعقّل از پراکندگی جامعه جلوگیری کردند، به آقای دکتر محمدرضا عارف که با تصمیم ماندگار خود شجاعت، فروتنی و ترجیح منافع ملّی بر نفع شخصی را به نمایش گذاشت، به همۀ همراهان و فعّالان ثابت قدم جریان اصلاح طلبی و در یک کلام به آحاد ملّت عزیزمان تبریک و شادباش می گوییم.

    اینک امانتی بزرگ بر دوش رئیس جمهور منتخب ملّت است، که باید تمام تلاش ایشان و دولت یازدهم بر تأمین خواسته های مردم و برون رفت از شرایط پیچیده کنونی کشور به کار گرفته شود و با تحکیم همدلی ها و این یکپارچگی ملّی، در مسیر ترمیم ناروایی ها و برگرداندن اعتماد به حاکمیّت، قدم بردارد.

    ائتلاف اصلاح طلبان آمل وظیفه خود می داند از زحمات همۀ فعّالان ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم ریاست جمهوری به ویژه اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی و همۀ شهروندان که با رأی قاطع خود مسیر اصلاحات را هموار کردند، خاضعانه سپاسگزاری نماید.

    نیروهای اصلاح طلب این شهرستان خود را متعهّد می دانند که ضمن همراهی و همکاری با دولت برآمده از آرای ملّت همچنان منتقدانه پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

شورای هماهنگی نیروهای اصلاح طلب آمل

6 thoughts on “بیانیه شورای هماهنگی نیروهای اصلاح طلب آمل”
  1. بسم رب الشهدا

    چند سوال مهم در خصوص این بیانیه وجود دارد که خوب است که نگارنده این متن پاسخ دهد

    1) شورای هماهنگی نیروهای اصلاح طلب آمل چند نفرند ؟
    2) این افراد چه نقشی درپیروزی دکتر حسن روحانی داشته اند ؟
    3) آقای نگارنده باید در افکار خود بازنگری کند ،آنچه در روز 24 خرداد صورت گرفت تحقق اراده الهی ، خواسته ملت و فرمایشات مقام معظم رهبری بود نه چند تنی که در این عناد نامه منظور شده بود .
    4) نکته دیگر اینکه اصلاح طلبان کجا به ائتلاف رسیده اند ؟
    5) چرا نگارنده سعی دارد که حماسه بزرگ مردم ایران را سیاسی تلقی کرده و این موفقیت را به اصلاح طلبان نسبت دهد
    6)موضوع جالب تر اینکه به وضوح اختلافات عمیق برای سهم خواهی در اردوگاه اصلاح طلبان مشخص شده است
    خوب است آقایان بدانند انچه که سبب پیروزی جناب روحانی شد عشق به اصلاحات یا توهمات نگارنده این بیانیه نیست

    در آینده سخنان دیگر ی هست که طرح خواهیم کرد

  2. به روحانی رای دادم اما اکر قرار باشه مدافع سران فتنه
    و میر حسین خائن باشه گند میزنه به رای ما .

  3. اولا روحانی اصلاح طلب نیست ثانیا جریان اصلاحات با منحله شدن جبهه ی مشارکت مرد و از صفحه ی سیاسی کشور حذف شد . نمیدانم چرا اصلاح طلبان سنگ روحانی را به سینه میزنند. حالا خواهید دید که روحانی یک اصولگرای معتدل و در چینش مسوولیتها به هیچ عنوان اقبالی به جریان پوسیده اصلاح طلبی نخواهد کرد. خود روحانی عنوان کرده دولت من فراجناحی است . شایسته سالاری از ارکان اصلی واگذاری مسوولیت ها در دولت ایشان است. خاتمی به هیچ روی به روحانی نظر نداشته . آنهایی که در جریان فتنه ی 88 سکوت اختیار کردند در کابینه روحانی جایگاهی ندارند. در کنفرانس خبری ایشان مشاهده کردید که ایشان به طور رسمی گفتند که من رییس جمهور همه ی آحاد ملت هستند. فکر میکنید چرا مردم به ایشان رای دادند. عملکرد بد دولت دهم در بخش اقتصاد عامل اصلی بود. اما یک درد و دلی هم با حضرت حجت : آقا جان شرمنده شهدا شرمنده. شما هشت سال ایستادید و تحریم ها به شما اثر نکرد ولی ما نتونستیم یکسال تحریم ها را تحمل کنیم.

  4. توهمات شما در این 8 سال دیدنی است آبروی نداشته اصولگرایان را با این حرف ها بی ابروتر نگید .. در ضمن اصلاحات در جمع مردم محبوبترین است جون مردمی است نه انصارگرایانه نه افراطی و نه برای دزدی و دروغ

  5. پیروزی بر همه ی ایرانیان مبارک باد

    در سراسر ایران فعالیت ایشان با نیروهای مردمی ؛ بخشی از اصولگرا و بخشی از اصلاح طلبها آغاز شد و بعد از انصراف آقای عارف بخش دیگری از اصلاح طلبها به آنها پیوستند .
    .اگر آقای عارف حضور داشت و پیروز می شد مختص اصلاح طلبان بود
    حالا همه خوشحالند تبریک می گویند خوب هست .
    ولی این مساله همچنان وجود دارد که بعضی از افراد جبهه مشارکت در آمل چون فکر مکنند خیلی باسوادند یه کم جوگیر می شوند خودشان را تافته ی جدا بافته می دانند بقیه یه کم تحمل کنند آنها هم اصلاح می شوند.
    .یا وقتی بعضی از افراد فکر می کنند در شب انتخابات هم اعضای ستاد حق خوردن کباب کوبیده را هم ندارند و باید ضعف کنند و کار کنند ولی بعضی دیگر باید مانور پیروزی دهند باید صیر کرد تا اصلاحات را در نگرش آنها دید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *