هاشمی مدیرکل امور دانشجویی سازمان مرکزی در  بیست و چهارمین آئین فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ضمن اشاره به بهبود و کیفیت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سنت شکنی دانشگاه آزاد اسلامی در فرایند بوجود آوردن تحصیلات آکادمیک برای کلیه افراد جامعه بیان داشت قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی تحصیل برای افراد خاصی بود و دانشگاه آزاد اسلامی این خط بطلان را شکست و تحصیل رابرای همه اقشار جامعه به خصوص  قشر دختران مهّیا ساخت.

هاشمی از کلیه فارغ التحصیلان خواست که ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند تا هر چه بیشتر باعث ارتقاء سطح کیفی و علمی شوند وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ مؤسسه علمی آموزشی دیگری در ایران چیزی کم  ندارد و خاطر نشان ساخت بر این اساس آمار و ارقام از رتبه های بالای امتحانات سراسری که در سطح کشور انجام می شود را حکایت می کند.

هاشمی همچنین  با اشاره به پذیرفته شدگان علوم پزشکی از بین کلیه دانشجویان در دانشگاه های دولتی و آزاد از بالا بردن رتبه و آمار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و سطح تجهیزات مدرن آزمایشگاهی که در دانشگاه آزاد اسلامی مهیا می باشد را بیانگر ارتقای کیفی دراین بخش دانست همچنین وی در پایان ابراز امیدواری نمود در دهه چهارم بتوانیم بهتر از پیش بدرخشیم.

One thought on “دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ مؤسسه علمی آموزشی دیگری در ایران چیزی کم ندارد”
  1. سلام .كاملا صحيح است هر جا امكانات اموزشي بالا باشد كيفيت اموزشي در انجا بالا است . به عتوان نمونه ازمايشگاه فيزيك پلاسماي دانشگاه علوم تحقيقات برترين ومجهزترين ازمايشگاه در خاور ميانه است و ما چنين ازمايشگاه مجهزي را حتي در دانشگاه تهران و شريف نداريم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *