هراز نیوز :سرمربي تيم واليبال كاله مازندران گفت: كاله مازندران در ليگ برتر آينده به دنبال اثبات شايستگي‌هايش در بين ديگر تيم‌هاي كشور است.

به گزارش خبرگزاري ما به نقل از فارس، بهروز عطايي در شهرستان آمل بيان داشت: هم‌اكنون تمرينات اين تيم براي آمادگي هر چه بهتر در ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور با نظم و انسجام خاصي در حال پيگيري است.

وي با اشاره به اينكه امسال سعي داريم تا با انجام بازي‌هاي تماشاگرپسند و منطقي شايستگي‌هاي خود را در ليگ برتر واليبال به اثبات برسانيم، اظهار داشت: هيچ وقت قول قهرماني را به كسي نداده و نمي‌دهم زيرا معتقدم دادن قول قهرماني امري غيرمنطقي است ولي سعي داريم تا با برگزاري بازي‌هاي زيبا به لياقت‌هايمان دست پيدا كنيم.

عطايي كه سرمربيگري تيم ملي واليبال نوجوانان ايران را برعهده دارد و چندي پيش به همراه ملي‌پوشان نوجوانان در مسابقات جهاني آرژانتين شركت داشته است، گفت: تمرينات كاله مازندران به طور رسمي از 20 مرداد ماه در سالن نشاط مجموعه ورزشي كاله آغاز شده است.

وي ادامه داد: بيشتر تمركز ما بر روي آمادگي جسماني و انجام تمرينات بدن‌سازي بازيكنان است.

وي با اشاره به اينكه تمرينات اين تيم را در ابتدا با شش بازيكن آغاز كرديم، ابراز داشت: به تناوب بازيكناني كه در اختيار باشگاه‌هاي پيكان، نيروي مسلح، تيم ملي دانشجويان و جوانان بودند به كاله ملحق شدند و همچنين بازيكن ملي‌پوش بلغاري گايدارسكي به تركيب تيم اضافه شد و با پيوستن ميرسعيد معروف به جمع بازيكنان تمرينات شكل بهتري به خود گرفته است.

سرمربي تيم واليبال كاله مازندران يادآور شد: با افزوده شدن سه ملي‌پوش شايسته كشورمان حمزه زريني، فرهاد نظري افشار در پست دريافت كننده و عليرضا نادي كاپيتان تيم ملي كه در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا به مقام قهرماني و گردن‌آويز طلا دست پيدا كردند تركيب تيمي‌مان كامل مي‌شود.

وي در مورد تمرينات آينده كاله مازندران خاطرنشان كرد: رفته رفته تمرينات‌مان را بيشتر به سوي كارهاي تكنيكي، تكنيك‌هاي فردي و تاكتيك‌هاي گروهي پيش مي‌بريم تا به آمادگي كامل در ليگ برتر دست پيدا كنيم.

به گزارش فارس، كاله مازندران امسال سومين حضور خود در ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشورمان را تجربه مي‌كند و در دو دوره گذشته نيز با شايستگي به مقام سوم ليگ برتر دست پيدا كرد.

قربانعلي مسافر- خبرنگار ورزشي مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *