یکی از روابط عمومی های برتر شهرستان آمل که روز پنج شنبه از سوی انجمن صنفی خبرنگاران تجلیل شد در آستانه برکناری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار هراز نیوز، آقای مدیر یک اداره که به نظر می رسید از حضور نماینده شهرستان آمل در همایش روابط عمومی ها عصبانی و ناراحت شده بود، عذر مسئول روابط عمومی خود را به صورت تلفنی در همان مراسم خواسته است.

همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان آمل که با حضور گسترده مسئولان شهرستانی و روابط عمومی هایشان برگزار شده بود با استقبال فرمانده سپاه آمل، امام جمعه شهرستان و نماینده مجلس مواجه شد ولی خود خواهی ها و اختلاف نظر اساسی این مدیر شهرستانی با نماینده شهرستان کار دست روابط عمومی داد.

هراز نیوز در صورت تایید برکناری این مدیر روابط عمومی، بخش هایی دیگر از کارشکنی این مدیر را در شهرستان افشا خواهد کرد.

این مدیر بداند که پرونده وی به عضو رد صلاحیت شده شورای شهر گره زده شده و در صورت تلاش برای یکه تازی و ادامه تخلفات با دارو دسته های خودمختار شهرستان پرونده این افراد را بر روی خروجی خود قرار می دهد.

 

4 thoughts on “پس لرزه های همایش روابط عمومی ها /احتمال برکناری یک روابط عمومی برتر”
  1. با سلام اون مدیری که توان دیدن نماینده شهر را نداره باید از شهر بره .
    مردم شهر از عملکرد جناب یوسفیان خیلی راضی هستند ولی بعضی از دوستان چون جایی در چینش این نماینده متفکر ندارند دارند سنگ اندازی وتهدید می کنند اقا هیچ پوخی نیستید …
    بنده اگر در روابط عمومی شهرداری به کار گرفته بشم کاری خواهم کرد کارستان به شوخی .
    هراز نیوز کارش درسته ولی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. … فرمودید : مدیر یک اداره که به نظر می رسید از حضور نماینده شهرستان آمل در همایش روابط عمومی ها عصبانی و ناراحت شده بود؟!!!
    گمان کنم در این مراسم مسئولین ادارات و مسئولین روابط عمومی های ادارات همه دعوت بودند !
    گمان نکنم آن مدیر چنان بی اطلاع بودند !
    شاید هم دعوت نبودند …
    …. شوخی کوچیک کنم البته انتظار دارم ناراحت نشی چون خیلی دوستتون دارم خواستم شوخی کنم : یه خورده دیگه ادامه بدی جزء مجبین خاص دکتر قرار می گیری…
    دکتر یوسفیان نماینده شهر هستند ولی دلیل نمیشه بخاطر علاقه نداشتن یک مسئول یا مدیر از ایشان آن را سرزنش کرد.

  3. الحق و الانصاف کسانی که در زمان نبرد در جبهه ها خوش درخشیدند و از اسلام ومیهن اسلامی دفاع کردند و در این راه ، برادر خود شا ن را تقدیم انقلاب کردند ، و خود بارها تا مرز شهادت پیش رفتند و به دفعات مختلف زخمی شدند .آیا بعد از جنگ هم در مدیریت های کلان لشکری و کشوری ، مسئولیت خود را به خوبی انجام داده اند ونزد امام وشهدا مردم وافکار عمومی روسفیدند؟
    بنابراین هر سخن و تحلیل وتصمیمی که انجام می دهد از سر دلسوزی به نظام است ؟

  4. بالاخره چند ماهی بیشتر نمانده برای برکناری این مدیر، رئیس جمهور جدید که بیاد، اینم باید جمع کنه کوله بارشو… منظورم همون آقای خاصه
    هرازنیوز حواسش به باندبازی های همین مدیر در محله خودشان باشد، نکند به یکباره پرچم تفرقه و جدایی در بخشی از آمل به دست برخی آمل ستیزان بالا رود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *