هراز نیوز : این روز ها بازار پیامک تبلیغاتی  خصوصا به بهانه مناسبتهای فرهنگی و مذهبی برای کاندیداهای شورای شهر بسیار داغ شده است .

نامزد های شورای شهر که هنوز به طور رسمی و قانونی اجازه تبلیغات را نیافته اند مناسبتهای ملی و مذهبی را بهانه کرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه برای همشهریان می نمایند .

از جمله سوتی هایی که در بین مردم آمل از ارسال  این پیامک ها  مطرح می شود اقدام دو تن از کاندیداهای متخصص این دوره بوده است.

آقایان دکتر محمودی پاتی و ابونیا  در روز زن برای تمام کاربران تلفن همراه بدون در نظر گرفتن جنسیت  پیامک انبوه ارسال کرده بودند.

براساس شنیده ها وقتی عبارت “روز زن برشما مبارک باد ”  برای کاربران مذکر آملی ارسال شد واکنش های متفاوتی را به همراه داشت ، به طوریکه برخی این عمل را حتی توهین به خودشان تصور کردند .

اما آخرین سوتی مربوط می شود به خانم عضو شورای شهرآمل که  با ارسال پیامک انبوه میلاد امام محمد باقر(ع) را تبریک می گویددر صورتیکه امروز سه شنبه مصادف با میلاد باسعادت امام محمد تقی جوادالائمه (ع) می باشد .

به گزارش هراز نیوز به نظر می رسدنامزدهای انتخاباتی تا حدود زیادی مقصر نباشند و و در واقع چوب بی دقتی مسئولان تبلیغاتی خودرا بخورند .

پیشبینی می شود سوتی ها ی تبلیغاتی کاندیداها تمامی نداشته باشد و در روزهای آینده شاهد حجم بیشتری از این دست گل ها باشیم .

هراز نیوز :م – اکبرپور

19 thoughts on “سوتی کاندیداهای شورای شهر در ارسال پیامک تبلیغاتی”
  1. خانم قدرت که تعطیله خدا بایامرزدش

  2. واقعا متاسفم این کارها دیگه دمده شده شاید 6 سال دیگه از این کارا اثر داشت ولی مردم دیگه از این اس ام اس بازی ها خسته شدن .

    یه بازی مسخره دیگه اینکه دو تن از کاندیداهای معروف علی ع….و محمد ب… دیروز در جشن بچه های کودکستانی در سالن آموزش و پرورش برای خودشون جشن گرفته بودن. از ما والدین پول گرفتن برای پذیرایی ولی مثل اینکه برنامه تبلیغاتی این آقایون بود. نکنه فکر کردن کودکستانی ها هم می تونن رای بدن . به این دسته از عزیزان توصیه می کنم قانون انتخابات را بیشتر مطالعه کنن.

    بهتر نیست برنامه های آینده ی خودتون رو لااقل برای سایت هراز نیوز بفرستید چون لااقل 15000 تا بازدید در روز دارد؟

    از خانم حسن پور مدیر این مهد قرآنی هم گله مندیم اگرقرار بود برنامه تبلیغاتی این آقایون برگزار می شد چرا خودشون هزینه ایی نکردن…

    چرا از ما 20000 تومان پول گرفته اید ؟ چرا ما قشر کارگر جامعه باید هزینه این آقایون را می دادیم .

    من یکی که راضی نیستم.

  3. خدیج جون

    ویندوزت خیلی قدیمی شده . خیلی وقته آپ دیت نشدی اون بار هم بهت گفتم .

    خیلی عقبی نزدیک به یک هفته . یه سرویس حسابی احتیاج داری تا به روز بشی.

    از برنامه جدیدت بگو از خواهر زاده ها و برادر زاده هات هنوز بیکار هستن ؟ حتما این دوره براشون سنگ تموم بزار.

    میتونی به فکر استخدامی دخترت باشی و با انتخاب یه شهردار جوون و خام دیگه یه پست بهتر براش دست و پا کنی .
    هر وقت سیتمتو ارتقاء دادی به من بزنگ تا بهت رای بدم.

  4. شرمنده یادم رفت بگم به جای این هزینه های الکی پول تعاونی رو زودتر برسون ممنون

    فدای تو زری

  5. انشالله این دوره اصلحترین ها به فرمایش مقام معظم رهبری بیان.که سرامد تمام اصلح ها اقای قاسم صالحی فرزند معظم شهیده.در جواب خانم زری باید بگم که این عضو محترم شورا دیگه فامیل بیکار نداره و خوشبختانه همشون تو پستهای کلیدی مشغول بکارن.شما بجای حسودی یاد بگیر

  6. سلام
    مادر فاطمه ساکن شهرک صبا
    بهتون پیشنهاد میکنم در مورد علی خنار که از خانه کارگر آمل بر خواسته رای بدین چون از جنس خودتونه.

  7. آقا و یا خانم دانشجو ! منظورتون رو توجه نشدم از جنس خودتونه؟ یعنی چی؟

    دوستان راهنمایی کنند تا حالا تنها یک نفر رو قبول دارم و اونم فرزند شهیدی که همه ازش کامنت میزارنو بعضی اوقات هم یه چند نفری شیطنت می کنند و با سلام و درود به خون شهید کامنت ها رو شرع میکنن و سر آخری فرزند شهید رو می کو بند . این رفتار خیلی نابه هنجار است و چیزی جز رو سیاهی و بی آبرویی برای اون افراد نویسنده نداره .انصافا صالحی با قدرت کار میکنه و تقریبا تمام شهر ایشون رو می شناسن . تا اینجا که خیلی بهتر از بقیه ی کاندیداهای آمله. برای پیروزی در انتخابات این عزیز سفره ابوالفضل نذر کردم .

    یاعلی

  8. مادر فاطمه
    ببخشید اگه نتونستم منظورمو برسونم.
    منظورم از جنس خودتونه این بود که شما تو کامنتتون نوشته بودین از قشر محترم کارگرین وآقای خنار هم عضو خانه کارگر آمله و کارایی که میخواد برای کارگران شریف آملی انجام بده قابل تحسینه از این رو گفتم از جنس خودتونه.
    در مورد آقای صالحی فرزند شهید صالحی که گفته بودینم ما ارادت داریم خدمتشون.دوباره هم در مورد سوء تفاهماتی که پیش اومده عذر میخام.

  9. کی گفته کسی که از خونواده شهدا باشه لایق ترین و شایسته ترین شخصه؟
    شهدا رو تو سیاست قاطی نکنید…… اونا برای وطنشون از جونشون مایه گذاشتن……
    ولی چه ربطی به خونوادشون داره؟
    لطفا با اعتقادات مردم بازی نکنید…..
    بهتره به جای این حرفا دنبال افرادی باشیم که بشه از تخصصشون استفاده کرد……..به نظر من مهندس ابونیا و دکتر محمودی با تخصص هایی که دارن می تونن 100% به درد این شهر بخورن….
    تازه کی گفته تبریک گفتن روز زن گناهه؟
    مگه روز زن روز ولادت بزرگترین بانوی اسلام نیست؟
    پس دیگه این حرفا و تخریب کردنا برای چیه؟

  10. رضا خان ! گفتید شهدا رو تو سیاست قاطی نکنید مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی داری توی چه مملکتی نفس می کشی مردم ما همیشه وامدار خون شهدا هستند و خونواده های شهدا تاج سر ما . نمی دونم چطور شده اینبار که یه فرزند شهید کاندید شورا شده بعضی ها باشیطنت هاشون باطن واقعی خودشون رو نشون دادن .

    چطور شهدا به خونواده هاشون ربطی ندارن شهید صالحی مدیریت ستاد فرزندش رو به عهده داره و ناظر و حامی همیشگی پسرش هست.

    تنها کاندیدی هم که سابقه مدیر عاملی در شهرداری آمل رو داره مهندس صالحی که جوان ترین مدیرعامل شهرداری تا کنون بوده و هست.

    بد جوری از کاندیداهای مرد علاقه ات حمایت می کنی به قول خواهر سوسن به این کارا می گن دوستی خاله خ…
    به آقای پاتی چون از طایفه چلاو بود همراه بامهندس صالحی می خواستم رای بدهم ولی از برخورد و نظرات منفی که نسبت به خانواده های شهدا که تا ایران هست چشم و چراغ همه مردم ایران هستند داشتند کمی در نظرم بایدتامل کنم .

  11. خیلی جالبه……منظورت اینه که شورای شهر فقط جای خانواده شهداس؟
    چه طرز فکر قشنگی……
    اگه واقعا طرز فکرت اینه بهتر سکوت کنم……
    ضمنا من به مهندس صالحی توهینی نکردم…..چون هم محلمه……
    ولی این که بخوای بگی چون فرزند شهیده باید حتما بره شورا یکم خنده داره…….

  12. رضاخان

    مثل اینکه خیلی سرت درد میکنه اتفاقا حرفهای شما بسیار مضحکه چون شورای شهر آمل گلدون کوچکی برای درخت ما یعنی مهندس قاسم صالحی می باشد و مهندس صالحی به احتمال زیاد در آینده یکی از سفیران ایران در کشورهای اروپایی خواهد شد و این خود از همین حالا باعث نگرانی دشمنان داخلی و خارجی شده .

    عرض کردم مملکت ما همیشه وامدار خون شهدای جان برکف خودشه و مردم ما هم همیشه دوستدار این قشر هستند و همیشه به این عزیزان به دیده یس احترام نگاه کردند و محاله کوچه ای باشه و نام شهیدی رو ورودیش نقش نبسته باشه و همیشه خونواده های شهدا از محبوبترین همسایه ها بودند و خواهند بودند .

    جالبه این روزها همه یا همکلاسی آقای صالحی هستن یا هم محلی یا هم ائتلافی و تازه ادعای پاسدار ی از خون شهدا و راهرو این راه خودشون رو جا می زنن و بعدش هر نوع تهمت و افترایی رو به فرزندان شاهد شهرمون می بندند.

    نمی خواد خیلی خودت رو ناراحت کنی اتفاقا باید به حال آدمهایی مثل شما گریه کرد وقتی چشم و گوشتان رابستید و هر چی دلتون میخاد نظر می نویسید اگر هممحلی هستی چرا فامیلی تو ننوشتی ؟

    اگر از طایفه چلاو هستی که حتما میتونی خانواده صالحی همیشه به پاکی ونجابت مشهور بودند و یکی از دلایل نام فامیل شون هم به دلیل صالح بودن افراد این خاندان می باشد . در دوران 8 سال دفاع مقدس هم همزمان دو برادر با هم شرکت کردند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و از این نمونه خانواده ها در ایران اسلامی کم نیستند.

    فرزندان شهید بسیاری شایستگی های خودشان را در مجامع بین المللی و داخلی به اثبات رسانده اند و همواره از مدیران موفق و متعهد ما بوده اند و ان شاء الله در دولت های بعدی شاهد درخشش چشمگیر این عزیزان خواهیم بود این عزیزان هیچگاه به کشورشون خیانت نخواهند کرد چون خون همان پدران در رگ هایشان می جوشد و همواره این ترس دشمنان را بی خواب کرده و در این برهه قصد تخریب این نو گلان باغ انقلاب را دارند و متاسفانه برخی عناصر داخلی هم با کارهای نابه هنجارشان دشمن را در این امر یاری می رساند .

    از شما برادر گرانقدر هم دعوت می کنم یک بار هم شده مهندس قاسم صالحی را از نزدیک ملاقات کنید اگر چیزی جز حقیقت ننوشته بودم آنوقت هر چه دلتان خواست به من بار کنید.

    برای همه شما دعا میکنم که به راست هدایت شوید و جز آن دسته ای نباشید که خداوند آنها را کور و کر کرده چون در ان صورت دیگر هیچ راه برگشتی ندارید .

  13. آقای مرتضی پلنگ، این جمله ای که نوشتی یعنی چی؟
    «به آقای پاتی چون از طایفه چلاو بود همراه بامهندس صالحی می خواستم رای بدهم ولی از برخورد و نظرات منفی که نسبت به خانواده های شهدا که تا ایران هست چشم و چراغ همه مردم ایران هستند داشتند کمی در نظرم بایدتامل کنم .»

    من آقای محمودی رو میشناسم. ایشون نظر منفی نسبت به شهدا نداشتن و ندارند. نمیدونم شما این حرفو از روی چی و به چه قصدی داری میزنی. این فقط نظر یه نفر به نام «رضا» بوده که اونجا نوشته. لطفا نظرات طرفدارا رو به کاندیدا ربط نده.

  14. رضا و مرتضی پلنگ
    خیلی خنده داره پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد چه ربطی داره که یکی رابطه ای با شهید داره حتما ادم خوبی هست منظوری هم به شخص خاصی ندارم کلی گفتم
    رای ما فقط حمید سلیمانی نسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *