هراز نیوز : این روز ها بازار پیامک تبلیغاتی  خصوصا به بهانه مناسبتهای فرهنگی و مذهبی برای کاندیداهای شورای شهر بسیار داغ شده است .

نامزد های شورای شهر که هنوز به طور رسمی و قانونی اجازه تبلیغات را نیافته اند مناسبتهای ملی و مذهبی را بهانه کرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه برای همشهریان می نمایند .

از جمله سوتی هایی که در بین مردم آمل از ارسال  این پیامک ها  مطرح می شود اقدام دو تن از کاندیداهای متخصص این دوره بوده است.

آقایان دکتر محمودی پاتی و ابونیا  در روز زن برای تمام کاربران تلفن همراه بدون در نظر گرفتن جنسیت  پیامک انبوه ارسال کرده بودند.

براساس شنیده ها وقتی عبارت “روز زن برشما مبارک باد ”  برای کاربران مذکر آملی ارسال شد واکنش های متفاوتی را به همراه داشت ، به طوریکه برخی این عمل را حتی توهین به خودشان تصور کردند .

اما آخرین سوتی مربوط می شود به خانم عضو شورای شهرآمل که  با ارسال پیامک انبوه میلاد امام محمد باقر(ع) را تبریک می گویددر صورتیکه امروز سه شنبه مصادف با میلاد باسعادت امام محمد تقی جوادالائمه (ع) می باشد .

به گزارش هراز نیوز به نظر می رسدنامزدهای انتخاباتی تا حدود زیادی مقصر نباشند و و در واقع چوب بی دقتی مسئولان تبلیغاتی خودرا بخورند .

پیشبینی می شود سوتی ها ی تبلیغاتی کاندیداها تمامی نداشته باشد و در روزهای آینده شاهد حجم بیشتری از این دست گل ها باشیم .

هراز نیوز :م – اکبرپور

19 thoughts on “سوتی کاندیداهای شورای شهر در ارسال پیامک تبلیغاتی”
  1. ولی به دکتر پاتی عرض کنم که ما مخلص دکتر هم هستیم منظورم نظرات منفی دوستی که به طرفداری از دکتر نظر داد بود نه شخص دکتر.

  2. بقیه را ول کنید
    حمید سلیمانی نسب را عشق است

  3. آبادی شهر من در خرابی تن توست…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *