هراز نیوز : اولین جشنواره روابط عمومی های برتر آمل روز پنجشنبه در سالن ارشاد این شهر برگزار خواهدشد.

این جشنواره که از سوی  انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل برگزار می شود  به نوعی در سطح استان مازندران بی نظیر بوده ودر واقع برای اولین بار از سوی  انجمن خبرنگاران صورت می گیرد .

نزدیک  به یکصد اداره و نهاد برای حضور روسا و مسوولان روابط عمومی خود در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند .

نخستین جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان آمل”  به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات و به منظور تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی این شهر برگزار خواهدشد .

  دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی  در این مراسم سخنرانی خواهد کرد .

این مراسم از ساعت 11/30 صبح روز پنج شنبه دوم خردادماه در تالار  اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل واقع در چاکسر اندیشه 49   برگزار خواهدشد .

 

One thought on “اولین جشنواره روابط عمومی های برتر آمل”
  1. کارخوبی است که شاید خلا بی لیاقتی مسئول روابط عمومی …. را پر می کنند که شاید تمام اعضای انجمن خانه تصمیم گیری هایشان درروابط عمومی …است که به جد از امکانات آن نهایت استفاده رامی کنند .اگر مسئول روابط عمومی …. از خود لیافت نشان می داد وشورای روابط عمومی راتقویت می کرد این بی خردی به او داده نمی شد بگذریم ماهم این عمل را تحسین می کنیم به شرطی که قراراست از مدیران روابط عمومی برتر را انتخاب کنند تمام جوانب را درنظر بگیرند که بعدها موردانتقاد وسرزنش قرارنگیرند واز رابطه کاری وباند بازی پرهیز کنند وحقوق کسان دیگر که لیاقت رادارند ضایع نشود پیشنهاد اینست که اگر بشود از پیشکسوتان روابط عمومی هم دعوت وتجلیل بعمل آید بسیار پسندیده است .درضمن نکند کاری که همین آقایان که متولی امر برگزاری همایش هستند همان کسانی هستند که مراسم روز خبرنگار را ترتیب دادند ودرحین برگزاری خودشان از سالن خارج شدند ومشغول سیگار کشیدند بودند و…!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *