به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومی شورا شهر  : محمدحسن روحی رئیس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای اداری که با حضور سید محمد پژومان نائب رئیس و  کارکنان شورا برگزار شد اخلاقٰ انضباط و تکریم ارباب رجوع را سه رکن اصلی در رفتار کارکنان شورای شهر برشمردو از آنها خواست تا این سه رکن را حفظ نمایند .

 

 

در ابتدای این  جلسه محمد حسن روحی از زحمات علی قاسمی ریاست شورا و دکتر حسینی نائب رئیس  سابق شورا تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد انشالله شورای شهر بتواند در این مدت باقی مانده همانند گذشته فعالیت های ثمربخشی در جهت رشد و شکوفایی شهر داشته باشد .

 

وی افزود :از کارمندان شورا انتظار میرود همانند گذشته اخلاق ؛ انضباط و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و در هر شرایطی خداوند را ناظر براعمال خود دانسته وتنها برای خشنودی و رضایت خداوند متعال تلاش نمایند.

روحی ادامه داد : شورای شهر منتخب مردم است و رضایت مراجعه کنندگان رسالت اصلی شورا محسوب می گردد.

 

در ادامه سید محمد پژومان نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطرگفت: تقویت روحیه امانتداری کارکنان شورا موجب اعتماد بیشتر شهروندان خواهد شد.

نایب رئیس شورا اظهار داشت :خوشبختانه با توجه به ارزیابی بعمل آمده رضایت نسبی از وضعیت اداری شورای شهر وجود دارد که انشالله در آینده بهتر خواهد شد.

 

در پایان هریک از کارکنان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

2 thoughts on “رییس جدید از کارکنان شورای شهر چه خواسته ای داشت ؟”
  1. آقای روحی و آقاس پژمان 6 سال چه کردی در این شورا …
    شورایی که نیروهای فرهنگی آن بیشتر از افراد رشته های دیگر بود و به شورای فرهنگی بیشتر شهرت داشت چه کار فرهنگی برای این شهر فرهنگی انجام دادینوچه کردین .
    آیا شما در عملکرد منفی آقای ع .ق شریک نیستین .وقتی شما نتونستین خودتون رو نظارت کنین چطور نیروهای شهرداری رو نظارت می کردین . وچطور بر مدیریت شهری نظارت می کردین.
    آقای پژ ادعای یاده بودن می کنی آخه 2 بار موتور رشیای شورای شهر را سوزوندی.
    بقول بعضیها آدم بی آزاریه شهر آدم قلدر می خواد جلوی دزدی رو بگیره

  2. شهروند محترم شهر ادم قلدر مثل ح ع و ع ق نمی خواد که قلدرهای دیگه رو از میدون به در کنند و خودشون قلدری کنند شهر آدمای پاک فرهنگی می خواد ولی متاسفانه افرادی مثل فرماندار محترم که بزرگترین اداره سیاسی شهره و باید ناظر باشه با قلدرها دستش تو یک کاسه است این مشکل شهره نه افراد پاک و ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *