هراز نیوز :دكتر محمود احمدي‌نژاد در جمع پرشور مردمي كه براي استقبال از وي به فرودگاه مهرآباد تهران آمده بودند، با بيان اينكه امروز نام ملت ايران در تمام جهان مي‌درخشد و مواضع جمهوري اسلامي ايران شكلي فراگير به خود گرفته است، گفت: مطمئن باشيد پيروزي با تمام انسان‌هاي آزاديخواه و عدالت‌طلب دنياست و اين وعده تاريخي است كه خداي متعال به بشر داده است.
رييس جمهور افزود: در مسير آرمان‌خواهي و عدالت‌ طلبي ممكن است مشكلات و سختي‌هايي وجود داشته باشد اما بدانيد كه تمام اين مشكلات براي مشخص شدن سره از ناسره در راه پيروزي است.
دكتر احمدي‌نژاد در ادامه با اشاره به اينكه امروز ملت‌ها در همه جاي جهان با ملت ايران هستند و حرف‌ها و شعارهاي ملت ايران را تكرار مي‌كنند، تصريح كرد: در جلساتي كه با گروه‌هاي مختلف آمريكايي در نيويورك داشتيم، آنها هم همان حرف‌هاي ملت ايران را بيان مي‌كردند و حتي با مواضعي روشن‌تر ما را در اين مسير تشويق مي‌كردند.
رييس جمهور همچنين با تقدير از حضور پرشور مردم براي استقبال پرشور از وي، از ابراز احساسات آنان نسبت به خادم خودشان تقدير كرد.
گفتني است مردم تهران از ساعت ها قبل به منظور استقبال از رييس جمهورشان به فرودگاه مهرآباد تهران رفته بودند و با سر دادن شعارهاي انقلابي از جمله “صلي علي محمد ياور رهبر آمد” از دكتر احمدي‌نژاد به گرمي استقبال كردند.

One thought on “امروز نام و مواضع جمهوري اسلامي ايران در تمام جهان مي‌درخشد”
  1. سه خبر اول سايت درباره رئيس جمهور محبوب!!!!!
    اين چه معنايي مي دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *