هراز نیوز : در پی عدم دسترسی چند ساعته کاربران به پایگاه خبری و تحلیلی هراز نیوز در شب گذشته ، محمد للهی مسوول روابط عمومی شهرداری آمل در تماس تلفنی با مدیر مسوول هراز نیوز پیگیر این امر شد و از این موضوع ابراز نگرانی کرد .

للهی در این گفتگو تاکیدکرد : امیر سلیمانی شهردار آمل از موضوعات انتقادی استقبال می کند و برای انتقادات وارده دستور پیگیری می دهد .

مدیر مسوول هرا زنیوز نیز ضمن تبریک به وی به خاطر انتصابش از سوی شهردار به عنوان مسوول روابط عمومی شهرداری آمل ،ابراز امیدواری کرد در مسئولیت محوله موفق باشد .

وی همچنین از تعامل مسوول جدید روابط عمومی شهرداری با رسانه ها به ویژه هراز نیوز استقبال کرد و گفت : جای امیداواری است که مهندس امیر سلیمانی و مسوول روابط عمومی اش با آغوش باز پذیرای نقد منصفانه رسانه هاهستند و از اینکه یک وب سایت خبری دچار مشکل فنی می شود ابراز نگرانی می کنند .

نصیری گفت : هراز نیوز یک وب سایت کشوری است ولی با افتخار اخبار مازندران و امل را به صورت ویژه کار می کند و تا به حال هم سعی کرده نسبت به اشکالات موجود نقد منصفانه داشته باشد و بسیاری از دستاوردها و عملکرد مثبت شهرداری را هم منعکس کرده است .

خاطر نشان می کند : رویکردی که للهی مسوول روابط عمومی شهرداری در پیش گرفته مطمئنا کمک شایانی به تعامل شهرداری با رسانه ها خواهد داشت و کمند انحصار طلبی و سهم خواهی  و ویژه خواهی را در شهرداری خواهد گسست ، مشکلی اساسی که جامعه خبری را در مقابل شهرداری قرار داده بود .

 

 

8 thoughts on “پیگیری یک روابط عمومی از حال هراز نیوز”
  1. کار بسیار زیبایی است… امیدواریم روابط عمومی جدید شهرداری آمل جناب للهی را که فردی باسواد و شایسته دیدیم جبران تمام تلخکامی های دو سال گذشته این مجموعه را کند…. درایت و تدبیر ایشان را چراغ روشنی می دانیم در برابر فضای بسته و بدون انصاف شهرداری آمل…. امیدواریم آگاهی و درایت جایگزین خودخواهی و غرور افرادی شود که احساس می‌کنند کلید شهر در دستان آنهاست پس حکمرانند…. خدا قوت و به امید روزهای بهتر

  2. روزبه جان ته قد براره نه آن خبری که در سایت خود گذاشتید های که خود دارودسته شما گذاشتند که ایشان شایستگی این پست نداستند نه آلان که داعیه بهتر از مادر شدی ومطالب در تائید ریاست روابط عمومی گذاشتید نکندکه توصیه های برادران عزیز هم پایگاهی شما همچون برادر لطفی که توصیه مسئول روابط عمومی را کردند .بالاخره این حرکت شمارا به فال نیک می گیریم که در تصمیم گیری تابع دیگران هستید . ودر مورد زیاده خواهی عده ای در شهرداری که جای شما ودیگر دوستانتان را تنگ کردند بفرمائید در نشست با شهردار ورئیس شورا چه گلی کاشتید وچه نتیجه گرفتید .در مورد مطلب آن خانم خبرنگار
    زیاد خواهی عده ای را مطرح می کنند وفضای بسته شهرداری ،نیم نگاهی به عملکرد شوهر عزیزشان بیاندازند وبعدا قضاوت کنند که کلید شهر در دستان آنهاودوستان عزیزشان بود.شمارا به خدامی سپارم

  3. سلام
    از نقد شما سپاسگزاریم
    ذکر چند نکته برای تنویر ذهن مبارک حضرتعالی لازم است
    هراز نیوز به یک نفر ختم نمی شود و جناب آقای نصیری به عنوان مدیر مسوول این سایت به همراه شورای راهبردی و تحریریه تصمیم گیری می نمایند .
    هراز نیوز توصیه هیچ کس را نخواهد پذیرفت ولی چون خودرا از اشتباه مبرا نمی داند از نظر همه عدالت خواهان و متخصصان منصف استقبال می کند .
    استقبال چشمگیر کاربران از هراز نیوز به خاطر این است که همیشه سعی کردیم رعایت انصاف را کنیم البته در این مسیر اشکال و ایراد اجتناب ناپذیر است
    نگاه هراز نیوز خطی وسیاسی و باندی نیست بنابر این وقتی شهردار یا هر مسوول دیگری اقدامی خلاف قانون یا عرف صورت دهد براساس رسالت که برعهده دارد با نقد هراز نیوز مواجه میشود مثل همین انتصاب های اخیر
    اما وقتی عملکرد مثبتی دارد مثل اجرای پروزه های بزرگ عمرانی از او تجلیل می کنیم
    این یعنی رسانه مستقل
    البته بازهم می گوییم که ما نیاز به نقد نیاز داریم و قطعا نگاه تیز بین شما کاربران گرامی بهترین رهرو برای ادامه این مسیر دشوار خواهد بود .
    موفق باشید

  4. بابا لطفی که خودش نیاز به سفارش داره اینارو بازی ندید باورشون میشه لطفی جون شوخی کردن بدل نگیر ….

  5. برار آملی نمی تونی در عرصه کاری با همکارات رقابت کنی همیشه خوابی یا در چرت…. یا بازنشسته شهرداری … درست نیست همکارات رو تخریب کنی…. همه می شناسنت داداش…

  6. ما که نفهمیدیم بالاخره للهی چه کارس اگه چیزی میدونه پس چرا ساکت شد؟
    به للهی بگویید خودش رو ارزون نفروشه.

  7. جالبه آقای نصیری از شما بعیده یک نفر با مدرک کشاورزی آوردن مدیر روابط عمومی یکی از ادارات مهم شهر کردند و شما …… یعنی تو این شهر کس دیگری نبود سابقه ،مدرک تجربه اینها دیگر در شهرداری ملاک نیست فقط رابطه و رابطه همین دوستان از عدم اطلاعات این آقای للهی استفاده کرده و مانند دوران 2 ساله رکود کامل به نفع خود بهره میبرند راستی چه راحت خراب میکنیم ساخته های دیگران را ..

  8. ای هوار،هوار هوار
    اسم علی بمون رو دزدیدن!کامنتهای خودشون رو با نام علی بمون جعل میکنن!!!!
    آقای سایت هراز نیوز جلوی این متقلب رو بگیر!!
    همین کامنت بالایی رو علی بمون اصلا نذاشته و ننوشته!!!
    اصلا در رابطه با للهی چیزی ننوشته!!!
    کمک،کمک
    آقا یا خانم متقلب چرا برای خونده شدن کامنت هات از اسم دیگران استفاده میکنی؟!!
    ها؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *