هراز نیوز  : در حكمي از سوي شهردار آمل محمد للهي به عنوان سرپرست جديد روابط عمومي شهرداري آمل منصوب شد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل گفت : امیدواریم سرپرست جدید روابط عمومي همچون گذشته با حفظ روحیه مردم داری خود با همکاری همکاران روابط عمومی شهرداری منشاء تحول بوده و شاهد ترمیم و توسعه روابط عمومی شهرداری باشیم  .

اين مسئول افزود : شناخت افكار عمومي و نفوذ در آن براي جلب رضايت افكار عمومي از سازمان ، اعم از درون سازماني و برون سازماني ، گردآوري ، جمع‌بندي و تحليل نظرها و ديدگاه‌هاي مردم و نخبگان به ويژه رسانه در زمينه فعاليت‌هاي سازمان و ارائه آن به مدير سازمان و برقراري ارتباط تنگاتنگ و تعامل با خبرنگاران رسانه‌ها و روابط عمومي ساير دستگاه‌ها از مهم‌ترين وظايف روابط عمومي‌ها است .

شهردار آمل به وضعيت طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني شهر آمل اشاره كرد و ضرورت همكاري و مشاركت روابط عمومي‌ها براي تحقق سياست‌هاي دولت عدالت محور را مورد تاكيد قرار داد و گفت : بحمدا… روابط عمومي شهرداري سال گذشته در زمينه اطلاع رساني عملكرد شوراي اسلامي شهر و شهرداري اقدامات بسيار خوبي انجام داده و روابط عمومي‌ بايد با داشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم و مديران در حل كاستي‌ها و نارضايتي‌ها جديت داشته باشند .

در پايان شهردار آمل ضمن تقدير و تشكر از زحمات همكار ارزشي مجيد اكبري مسئول سابق روابط عمومي شهرداري آمل كه با كار و تلاش مداوم در حوزه هاي مختلف بويژه روابط عمومي شهرداري چون جهاد وظيفه ي اصلي خود مي دانستند و در كارشان صداقت ، در انديشه خود خيرخواهي و در تلاششان اخلاق و جديت را ره توشه خود مي ساختند و اخيراً به افتخار بازنشستگي نائل شدند حكم سرپرستي روابط عمومي را به محمد للهي اعطاء نمودند .

انتصاب سرپرست جديد سازمان آرامستان شهرداري آمل :

در حكمي از سوي احمد اميرسليماني شهردار آمل و رياست شوراي سازمان ، سيد محمد موسوي به سمت سرپرست جديد سازمان آرامستان شهرداري آمل منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، در اين مراسم كه با حضور معاونين ، مسئولين دواير شهرداري و پرسنل سازمان آرامستان برگزار شد ، احمد اميرسليماني شهردار آمل گفت : نگاه ما اين است كه مديران جديد بايد تحولات ايجاد كنند ، چون مجموعه جهاني و كشوري رو به تكامل است و قطعاً مديران جديدي كه مي آيند بايد ايده هاي جديد ارائه دهند .

شهردار آمل اظهار داشت : ما بايد به مديران جديد اعتماد كنيم و نه تنها مديران بلكه كليه همكاران نيز بايد همت كنند و دست به دست هم دهند تا رضايت شهروندان حاصل شود .

وي قاسم صالحي مدير عامل اسبق سازمان آرامستان شهرداري آمل را منشأ خدمات ارزنده دانست و افزود : پست ها ماندگار نيست ، انسان ها همواره تمايل به تنوع و بسط فعاليت خود دارند .

اميرسليماني در پايان ضمن قدرداني از تلاشهاي كليه پرسنل سازمان آرامستان شهرداري ، خواستار همدلي و همراهي تمامي مديران با سرپرست جديد شد .

یادآور می شود : برخی از کارشناسان از این دو انتصاب در شهرداری آمل به عنوان انتصابهای با حاشیه یاد میکنند ، محمد للهی که جزو نیروی های شرکتی شهرداری بوده و قانونا نمی تواند به عنوان مسوول روابط عمومی منصوب شود از سویی برخی این اتفاق را یک انتصاب فامیلی قلمداد می کنند  انتصاب دوم  مربوط به سازمان آرامستان میشود که در روزهای پایانی سال این سازمان را دچار بحران جدی کرده بود ، حرف و حدیث هایی که از عزل بی دلیل صالحی و واکنش برخی از ایثار گران در درون شهرداری به همراه داشت .

شاید این   حق شهردارباشد  که برای پیشبرد برنامه های خود مدیران همسو با خود را منصوب نماید امیدواریم این انتصاب ها در نهایت در پیشبرد مثبت برنامه های شهرداری آمل  مثمر ثمر باشد .

30 thoughts on “دو انتصاب با حاشیه در شهرداري آمل +عکس”
  1. دوستان محترمی که می گن حضور یک فرزند شهید در مناسب مختلف دولتی اشکال داره ،بهشون بگم که مشکل فعلی شهر آمل توشهرداری حضور نیروهای بی اصالت هست که شهرداری وشورای ما به این روز افتاده وفقط شده عرصه یکه تازی بعضی از آقایون .مجموعه شهرداری نیازمندنیروهای هست که متدین مخلص با پشتوانه مذهبی باشن

  2. انشاالله آقای قاسم صالحی درجایگاه های شایسته تر حامی محرومین وخدمتگزارمردم باشند.باروحیه ای که درایشان هست خائنین به شهرآمل وشهروندان فهیمش احساس ترس نموده وبه اغما رفتند

  3. راستی قاسم صالحی چی از اینها وکاراشون میدونه که همه ترسیدن ولرزیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه افتخاری از این بالاتر برای مردم فهیم وفرهنگ دوست آملی که یکی ازنمایندگانش مدیرجوان مکتبی،تحصیلکرده ،روشنفکر،هنردوست ودلسوزی همچون قاسم صالحی باشه.مردم امل باحضورآگاهانه خود طومار انحصارطلبان ورانت خورها را درهم خواهند پیچید

  4. سلام بهترین روش اینه که سرمونو مثل گوسفند تو زندگی این و اون نکنیم که باعث بشه برای هرکسی بدون دفاع خودش قضاوت کنیم مسلمونای به ظاهر شیعه………………..

  5. اقاي شهردار مرتكب اشتباه بزرگي شده كه اقاي صالحي را ازاين مسوليت گرفته البته پشت اين قضايا علي قاسمي مرد دو چهره سياست خوابيده اگر يك روز به همين صالحي ازادي بدن براي گفتن حقايق يقينا شهر دار و علي قاسمي بايد كاسه و كوزه خودرا جمع نمايند فقط كافيه يك نفر مردانگي بكنه اسامي فاميلهاي شاغل شهردار و علي قاسمي را در شهرداري فقط اعلام بكنه ميدونين جه بلوايي بلند ميشه

  6. آنانکه مرید چهارده معصومند

    همواره به جرم عاشقی محکومند

    این طایفه، سرنوشتشان معلوم است

    یا کشته ی تیغ عشق یا مسمومند

  7. کامنت هاتون خیلی تند و بی پروا هست پیشنهاد میدم که جوری بنویسین که مهربونانه باشه و ما هم حالی مون بشه

  8. حیف ..حیف آقای قاسم صالحی …
    که به خاطر لابی های انتخاباتی چه به سر افراد میاورند ……….

  9. اقای صالحی روابط شهردار با یکی از اقایان بالایی را می دونه وخواست حرف بزنه که نمی دونم چرا حرفی نزد ..
    دوم اینکه اقای شهردارما پشتش به یک سری افراد گرم هست که که داره حمایت می شه چون شب عیدی عیدی خوبی به دوستان داد …
    سوما ما اینها را می دونیم وکاری از دستمون بر نمی اد
    برداشتن رییس اوقاف هم با این قضیه بی ربط نیست …داره در میره اخه همشون لو رفتن

  10. اقای صالحی می بینم که با اقای فرهاد ازاد وعلی عزیری وخانم فلاح وچند نفر دیکه ائتلاف کردی خوبه چون حداقل رای چلابی ها را داری فکر کنم 12000 رای دارن چلابی ها ….

  11. شهردار آمل : به زودی زود به فضل خدا و دعای خانواده
    های معظم شهدا منتظر رسوایی مالی و گندکاریهای شما
    خواهیم بود . هیچگاه ماه پشت ابر نخواهد بود . مردم فهیم آمل از تمامی امور باخبر بوده و هستند . انشاا… و به امید پیروزی نماینده با تقوی و منتخب خانوادههای شهدا و ایثارگران قاصم صالحی (فرزند عزیز شهید صالحی) نه آن قاصم صالحی دوم که شما آورده اید.خدا لعنت کند یاوه گویان رار . امین

  12. به دوست . برادر و عزیزتر از جان ما مهندس قاصم صالحی فرزند شهید صالحی :با افتخار اعلام میداریم که ما فرزندان شهدا پیرو و میراث دار شهدا همیشه و همواره دست به دست هم گوش به فرمان و پیرو ولایت بوده و هستیم . عزیز جان چه در این دوره با رای مردم فهیم آمل انتخاب شوی و چه با ترفندبازی و حیله گری دشمنان مگس صفت رای نیاوری بازهم پیروز و سربلندی . جمعی از فرزندان و خانواده های شهدای نور و چمستان

  13. رای ما مهندس قاصم صالحی فرزند شهید صالحی

  14. جناب …دروغگويي بيش نيست..والسلام.آقاي هرازنيوزبدون سانسورپخشش كن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *