هراز نیوز  : در حكمي از سوي شهردار آمل محمد للهي به عنوان سرپرست جديد روابط عمومي شهرداري آمل منصوب شد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل گفت : امیدواریم سرپرست جدید روابط عمومي همچون گذشته با حفظ روحیه مردم داری خود با همکاری همکاران روابط عمومی شهرداری منشاء تحول بوده و شاهد ترمیم و توسعه روابط عمومی شهرداری باشیم  .

اين مسئول افزود : شناخت افكار عمومي و نفوذ در آن براي جلب رضايت افكار عمومي از سازمان ، اعم از درون سازماني و برون سازماني ، گردآوري ، جمع‌بندي و تحليل نظرها و ديدگاه‌هاي مردم و نخبگان به ويژه رسانه در زمينه فعاليت‌هاي سازمان و ارائه آن به مدير سازمان و برقراري ارتباط تنگاتنگ و تعامل با خبرنگاران رسانه‌ها و روابط عمومي ساير دستگاه‌ها از مهم‌ترين وظايف روابط عمومي‌ها است .

شهردار آمل به وضعيت طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني شهر آمل اشاره كرد و ضرورت همكاري و مشاركت روابط عمومي‌ها براي تحقق سياست‌هاي دولت عدالت محور را مورد تاكيد قرار داد و گفت : بحمدا… روابط عمومي شهرداري سال گذشته در زمينه اطلاع رساني عملكرد شوراي اسلامي شهر و شهرداري اقدامات بسيار خوبي انجام داده و روابط عمومي‌ بايد با داشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم و مديران در حل كاستي‌ها و نارضايتي‌ها جديت داشته باشند .

در پايان شهردار آمل ضمن تقدير و تشكر از زحمات همكار ارزشي مجيد اكبري مسئول سابق روابط عمومي شهرداري آمل كه با كار و تلاش مداوم در حوزه هاي مختلف بويژه روابط عمومي شهرداري چون جهاد وظيفه ي اصلي خود مي دانستند و در كارشان صداقت ، در انديشه خود خيرخواهي و در تلاششان اخلاق و جديت را ره توشه خود مي ساختند و اخيراً به افتخار بازنشستگي نائل شدند حكم سرپرستي روابط عمومي را به محمد للهي اعطاء نمودند .

انتصاب سرپرست جديد سازمان آرامستان شهرداري آمل :

در حكمي از سوي احمد اميرسليماني شهردار آمل و رياست شوراي سازمان ، سيد محمد موسوي به سمت سرپرست جديد سازمان آرامستان شهرداري آمل منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، در اين مراسم كه با حضور معاونين ، مسئولين دواير شهرداري و پرسنل سازمان آرامستان برگزار شد ، احمد اميرسليماني شهردار آمل گفت : نگاه ما اين است كه مديران جديد بايد تحولات ايجاد كنند ، چون مجموعه جهاني و كشوري رو به تكامل است و قطعاً مديران جديدي كه مي آيند بايد ايده هاي جديد ارائه دهند .

شهردار آمل اظهار داشت : ما بايد به مديران جديد اعتماد كنيم و نه تنها مديران بلكه كليه همكاران نيز بايد همت كنند و دست به دست هم دهند تا رضايت شهروندان حاصل شود .

وي قاسم صالحي مدير عامل اسبق سازمان آرامستان شهرداري آمل را منشأ خدمات ارزنده دانست و افزود : پست ها ماندگار نيست ، انسان ها همواره تمايل به تنوع و بسط فعاليت خود دارند .

اميرسليماني در پايان ضمن قدرداني از تلاشهاي كليه پرسنل سازمان آرامستان شهرداري ، خواستار همدلي و همراهي تمامي مديران با سرپرست جديد شد .

یادآور می شود : برخی از کارشناسان از این دو انتصاب در شهرداری آمل به عنوان انتصابهای با حاشیه یاد میکنند ، محمد للهی که جزو نیروی های شرکتی شهرداری بوده و قانونا نمی تواند به عنوان مسوول روابط عمومی منصوب شود از سویی برخی این اتفاق را یک انتصاب فامیلی قلمداد می کنند  انتصاب دوم  مربوط به سازمان آرامستان میشود که در روزهای پایانی سال این سازمان را دچار بحران جدی کرده بود ، حرف و حدیث هایی که از عزل بی دلیل صالحی و واکنش برخی از ایثار گران در درون شهرداری به همراه داشت .

شاید این   حق شهردارباشد  که برای پیشبرد برنامه های خود مدیران همسو با خود را منصوب نماید امیدواریم این انتصاب ها در نهایت در پیشبرد مثبت برنامه های شهرداری آمل  مثمر ثمر باشد .

30 thoughts on “دو انتصاب با حاشیه در شهرداري آمل +عکس”
  1. سلام
    بنظرم للهی بدرد این مسئلیت بزرگ نمیخورد بنظرم شهردار میخواست للهی را در جای دیگه قرار بده نتونست بالاخره به ترکیبی که قرار هست و شایعه هست یه پستی به این للهی داد

  2. جناب آقای مهندس امیر سلیمانی شهردار محترم
    پسندیده بود از برادر ارزشی جناب آقای صالحی مدیر عامل با اخلاق آرامستان هم دعوت می شد تا از خدمات ارزنده شان (بنا به گفته خودتان ) تقدیر می شد…خوب است با شما نیز این چنین برخورد کنند؟

  3. هر دو را می شناسم و به خوب بودنشان ایمان دارم

  4. آقای شهردار هم از شورای شهر یاد گرفته است که اقوامش را سر کار بیاورد و ظاهرا شعار آقایان این است که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

  5. آقایی للهی کی هستند و چه نسبتی با امیرسلیمانی دارند؟

  6. اینها کی هستند کی میخوام چهارتا تحصیلکرده روابط عمومی و ادمای آگاه بیارن، جالب

  7. کی گفته صالحی نیروی ارزشیه؟؟
    چه کسی به پرونده آقای قاسم صالحی رسیدگی کرد؟؟
    پرونده کسری بودجه سازمان ارامستان کی بررسی کرد؟؟
    پرونده مسافرتهای خارجی ایشون با بودجه شهر داری ر و چی؟؟
    ایشون منصوب حاج قاسم حامدیه به همین دلیل هیچ کس نتونست تکونش بده!!
    جهت استحضار دوستان و تلطیف اذهان عمومی ایشون کاندیدای شورا هستن اما همینجا بهشون هشدار میدم این کار و نکونه حداقل به حرمت خون مقدس پدر شهیذش
    البته ایشون اونقدر در پی بهره برداری از خون پاک شهید صالحیه که این حرفها درش اثر نداره

  8. کلا این شورای شهر و شهرداری فعلی آمل شده مکانی برای اقوام و خویشاوندان آقایون . جالبه که همین آقای شهردار ، شهردار و سیستم قبلی رو متهم به باندبازی میکنند . واقعاً جای تاسف داره ….

  9. جناب آقای ….. با سلام
    اگر منصف هستید لطفا این مطالب رو هم بگذارید

    فرزندان شهدا تا نام جمهوری اسلامی ایران هست چشم و چراغ این ملت هستندو خواهند بود.

    عزیزی که کامنت دادی به نام فرزند شهید!!!
    اونقدر عصبی هستی که حتی نتونستی یه نام فامیلی با معنی برای نوشته هایت بگذاری
    تو همونی نیستی که هر روز در ساعت اداری به کافی نت میره ! اگه این همه اطلاعات داری چرا مدارکشو به دفتر هراز نیوز نمی فرستی . پسر شب نامه نویس بیسواد شهر!
    به اعصاب خودت مسلط باش پسر خوب! اگه پدرای این عزیزان نبودن که شما و پدراتون این قدر راحت توی شهر چرخ نمی زدید. اول…… رو خواستید از میدون خارج کنید حالا نوبت به حاج آقا حامدی و مهندس صالحی رسیده. شرمت باد. کمی انصاف داشته باش اگر مهندس صالحی که این طور با گستاخی از ایشون صحبت میکنی نبود کسی شما رو آدم به حساب نمی آورد. ضمنا جناب حاج آقا حامدی انسان وارسته ای هستنداین رو تمام شهر میدونن. برای دفاع از پدرت آدم ها رو تخریب نکن . نکنه یادتون رفته تمام فرزندان شاهد در شهرداری آمل به خاطر مهندس صالحی حاضر شدن استعفا بدن اما مانع شد. مثل مردم کوفه داری حرف میزنی . تو نماینده چه کسی هستی که به خودت اجازه میدی هر نوع افترایی رو به مردم می بندی؟ دست امثال شما برای ملت رو شده.
    چرا داری آتیش می گیری !دوست داشتی!!! از کارت استعفا بده و کاندید شورای شهر شو . البته اینو هم باید در نظر بگیری شاید دیگه کسی شما رو سر کارنیاره.
    اونایی دارن با خون شهید بازی میکن که تموم شهر رو به اسم برادرشون کردن! دوران این حرفا تموم شده نمیخواد شما کاسه داغ تر از آش باشی.
    دل فرزندان شهدای شهر مارو خون کردید. نفرین بر شما . شما فکر کردید چه کاره شهری که داری هشدار میدی؟ برو اول دیپلمت رو بگیر. اینو هم بدون اگه کسایی باشن از خون شهید پاسداری کنن همین فرزندان شهدا هستن اگر دوباره جنگ بشه باز همین ها هستن که راه پدراشون رو ادامه میدن . خانواده ایثارگران حامیان این یادگار امام و انقلاب هستن. نمی خواد به فکر تلطیف اذهان عمومی باشی؟ حتی بلد نیستی یه تعریف ساده از کلمه تلطیف داشته باشی. پسر خوب نکن.
    عزیزکم ! قدت به این حرفها نمی رسه.حاضری یک شب بدون پدرت دنیا وجود داشته باشد. تو چه میدانی بی پدری یعنی چه؟ گریه های مادر را چگونه آرام کنی ؟ تنهاییی خواهرت را چگونه پر کنی؟
    بی پدرت داماد نشدی که بدانی ؟ کسی بچه یتیم خطابت نکرد که عمق فاجعه را بدانی. دست برداریداز این همه تفرقه افکنی بین مردم. چقدر وسعت نگاهت پایینه . مردان بی ادعا جونشون رو دادند و فرزندانشان رو پیش ما را امانت گذاشتند. چطور علی قاسمی خواست بلوار امام سجاد رو به اسم برادش کنه بهره برداری از خون شهید نبود و حالا تنها یک نماینده از فرزندان شاهد شهر می خواد کاندید بشه داره بهره برداری از خون پدرش می کنه.
    در پایان این رو باید بدونی هنوز شهر تموم مسئولین شهر ما بی تفاوت نیستن ناراحت نباش روزی به این پرونده رسیدگی میشه البته روزی که دیگه محتسب و قاضی شهر با دزدا همدست نباشه…..

  10. دلت اگرچه گرفته، شب ارچه، بی ماه است
    بخوان پرنده! سکوت بهار، جانکاه است

    دلت شکسته،پرت خسته،چشمهایت خیس
    بخوان ! که فرصت پرواز دادن آه است

    بخوان پرنده ! از بهار، از پاییز
    بخوان! ز راز گل سرخ،اگرچه کوتاه است

    تمام شهر، در آوار زوزه های غریب!!!
    فقط صدای تو، در این میانه دلخواه است

  11. کاندید شدن برای شورا یک انتخاب برای هر شهروندی است و فکر نمی کنم برتری خاصی برای کسی داشته باشد هرکس هم رای بیاورد لازم است بداند که مردم او را انتخاب کرده اند تا خدمتگزار باشدو فقط یک مسئولیت سنگین را قبول می کند نه کیسه دوختن برای اقوام و بستگان.

  12. با آقای صالحی از نزدیک برخورد داشته ام بسیار مردم دار و خوشرو می باشن و تا آن جا که اطلاع دارم تنها فردی در شهرداری آمل هستن که کارشناس ارشد مدیریت دارند. اینکه مدیران شهری ما به سفرهای خارج از کشور رفته اند اتفاقا موجب پیشرفت روز افزون برای مدیریت شهری می باشد. لطفا برای مردم داستان درست نکنید.

  13. فرزند شهید نافرع! که بعید می دانم فرزند شهید باشی چون فرزندان شهدا اونقدر مرد هستن که از افشای نامشون باکی نداشته باشن. خیلی جالبه چطور ازخون پاک شهیدصالحی که این طور برایت مقدس است حرف میزنی ولی در مورد فرزند برومندش که نماینده لااقل فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شهرمان و همچنین مشاور جوان فرماندار است این طورحرف می زنی و حق به جانب داوری می کنی؟ آیا این که فرزند شهیدی کاندید شورا شهر باشد یعنی دارد از خون پدرش بهره برداری می کند؟ دوستان قضاوت کنند :
    حال اگر فرزند شهیدی بخواهد کاندید ریاست جمهوری شود شما چه حکمی برایش صادر می کنید حتما گناه کبیره مرتکب شده .

  14. ای وای براین پدروپسر(….)وفامیل هاشون پسرش ،عروسش،خواهرزاده هاش که فضای شهرداری وسازمان های تابعه رو منور کردن.معلوم نیست که پدر شهید، آقای نافرع توشهرداری چی کاره هست؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *