هراز نیوز – یکی از کاربران گرامی  نامه ای را خطاب به هراز نیوز در خصوص انتشار پوستر منسوب به یکی از اعضای شورای شهر آمل  ارسال نموده اند که با توجه به رسالت اطلاع رسانی شفاف در این پایگاه خبری متن نامه این فرهنگی گرانمایه را عینا منتشر می نماییم .

ضمنا به عرض این برادر گرامی و همه کاربران گرامی می رسانیم که ما بر سر عهد خود ایستاده ایم و با کسی عقد اخوت نبسته ایم .

مدیر مسوول محترم سایت وزین هراز نیوز

سلام علیکم

احتراما به استحضار حضرتعالی می رساند اینجانب یک فرهنگی بازنشسته ام که کمتر از یکسال است که با این سایت آشنا شده ام ، اوج آشنایی بنده با این سایت خبری  بر می گردد به انتخابات مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف به صورت منصفانه تمام اخبار انتخابات را به خوبی منتشر می فرمودید .

در مرام نامه تان هم ذکر فرمودید :

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پيشرفت، سربلندي و سعادت كشور را مراقبت از منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه مي‌دانيم.

شما نشان داده اید  با عهدی که با مردم بسته اید پایدارید و از کسی نمی ترسید چراکه جسورانه بر بی عدالتی ها تاخته اید اما عزیزان هراز نیوز و خصوصا مدیر محترم با عرض پوزش از محضرتان یک انتقاد دارم  قبلا عذر خواهم .

شما که آبرویتان را در کف دست گذاشته اید نباید کاری کنید تا خدای ناکرده قلمتان بلغزد و از بی عدالتی حمایت کنید و یا خدای ناکرده چشمانتان را بر روی آنچه می بینید ببندید .

عزیزان شما اخیرا مطلبی را با عنوان درآمد ماهیانه ناییج نژاد چقدر است ؟:

در آن سایت درج کرده اید که به نوعی تبلیغ برای آقای ناییج نژاد است و جالب است شاید شما خبر نداشته باشید ایشان هم برای تبلیغ خود با  مظلوم نمایی به هرکسی که می رسد پیغام می دهد که هراز نیوز قصد تخریب مرا دارد ،  مردم بیچاره هم نمی دانند که اصلا این مطلب را خودش در سایتش منتشر کرده است !

آقای مدیر مسوول که شنیده ام از اساتید دانشگاه هستید آیا عدالت این است که شما هم مانند نهادهای نظارتی و مسئولان این شهر چشم خود را بر روی تخلف این عضو شورای شهر بسته اید و هیچ خبری از این تخلف انتخاباتی ایشان بیان نمی کنید بنده در این جا فقط به یک مورد اشاره می کنم و شما جوانان اهل تدین را که می دانم ان شا الله برای رضای خدا گام بر می دارید به رعایت عدالت و انصاف دعوت می کنم .

یک نمونه از تخلف ایشان انتشار چندین هزار برگ از پوستر رنگی است که شب عید در تمام نقاط پر رفت و آمد  آمل توزیع شد تبریکی درست پس از شش سال فقط می بایست امسال بیان می شد

لطفا اگر هنوز هم رسانه مستقل و در خط رهبری هستید این مطلب را به همراه سندش منتشر نمایید .

na.jpg

27 thoughts on “سخن شما / تبلیغات زود هنگام انتخاباتی +عکس”
  1. لعنت خدا بر کسانی که به اسم دین و مذهب تیشه به ریشه مردم می زنند و حالا با اینهمه فضاحت و چپاولگری اموال مردم دست به مظلوم نمایی می زنند ژست هاشون دیگه برای ما قابل تحمل نیست نمیدونم تاکی باید شاهد حضور همچین افرادی در رأس امور این مردم بیچاره باشیم…….

  2. به به ..هردم از این باغ بری مرسد………..

    اینکه بازهم به نفع نائیچ نژاد شد…..

  3. جناب ناییجی اگر راستی با مردمی به این سوالات ما صریح جواب بدید -جمع حقوق هر یک از اعضای شورا در ماه و سال چقدر است – جمع پاداشهای هر نفر از اعضای شورا در طول ماه وسال چقدر است -جمع هزینه های تلفن و موبایل واجاره منازل و هتلها و بویزه هزینه های تشریفاتی چقدر است-رابطه استخدامی اعضای شورا و خانواده های درجه اول انها را روشن کنید-حضرت عباسی در ماه چند تا جلسه میگذارید و به نتیجه میرسید ویا با دعوا و مرافعه جلسه را ترک میکنید راستی چند بار با رشوه ورشوه دهندگان مبارزه کردید ایا میشود مثل احمدی نزاد مردانگی کنید و انها را اقشا نمایید اقای ناییجی میشودچند نمونه از انحرافات مالی شهرداری ها را اعلام دارید عالیجناب واقعا اعلام دارید آیا کارنامه شورا و اعضای شورا مثبت است -راستی همکاران شما که یا فقه خوانده اند و یا ورزشکار و والیبالیستند و ادبیات و تفسر صوری قر ان داده اند و نه از شهرو مهندسی شهر و قوانین اداره شهر و اصول بودجه نویسی اشنایی ندارند انها به واقع می توانند شهر را ادادره کنند و یا مترسگند بر ای پو شاند اعو جاجات و انحرافات مالی و شما نعوذبالله ابزار پوشش انحرافات مالی هستند تا د ر پو شش چپاول مالی صورت پذیرد عالیجناب ناییجی نمی دانم همکاران شما مقلد امام هستند یا خیر حضرت امام فرمودند کاری از عهده مسیولی بر نمی آید حرام استند در پست بماند و شاید شما و هکاران شما در بعضی از مواردکه خلاف منافع شما است برر وی ان خط قر مز می کشید راستی دوست آزاده چه تفاوتی بین شهدااست کن یک تصویر در روز به هزینه شهر و شهر داری و از محل عوارض و نوسازی و پر داختهای مرد می دستمال کشده می شود و آذین می بندند و لی از بقیه شهداا غافلند خدا نیامرزد آنانیکیه با شهد ا همو ارباب رعیتی بر خورد می کنند آری عالیجناب هزاران رنج در درو ن دارم اگرگوییم زبان سوزد+++وگر پنهان کنم مغز استخوان سوزد

  4. اقای نائیج نژاد هم ابروی خودتو بردی هم ابروی ازادگانو مردم و دوستانت همه شما رو شناختند.هر چه این چند سال خوردی و زد و بند کردی ایندوره نتیجه اش را خواهی دید و در قیامت هم باید جوابگو باشی از حکومت خدا نمیتوانی فرار کنی

  5. نمی دانم چرا فقط از این بنده خدا مطلب می نویسید. برین از اونایی بگید که با پول شورا برا خودشون تبلیغات می کنند.
    برین از مدیرانی بگید که با نالایقی تمام هنوز هم پشت میز هایشان نشستند. یعنی شهر ما آمل کارشناس و متخصص دیگری ندارد. چرا با رانت برخی مسئولین! اقوام بی سوادشان در شهرداری و سازمان های تابعه اعم از آتش نشانی!!!!!!!تاکسی رانی!!!!!!!!!! آرامستان!!!!!!!!پسماند!!!!!!!! فضای سبز!!!!!!! بافت فرسوده!!!!!! و ……
    مشغول به کارند البته معلوم است چه کاری! خبر های داغ داغ بردن برای شورا تا مبادا …..

    خیلی خیلی مواظب باشید دوران حکومت استبدادی شما دارد رو به پایان می رود روزی می رسد که تمام جنایت های شما رو می شود روزی را می بینیم که باید جوابگوی مردم شریف و فهیم آمل باشید دیدید که چه به روز شورای رشت و بابل و قایمشهر آوردند همین روزها نوبت شما هم می رسد . برادران گمنام امام زمان(ع) در تلاشند تا این مهم به تحقق بپیوندد.
    باید به حکومت قائم آل محمد برسیم و این تازه شروع کارمان خواهد بود.
    شما را از کاخ هایتان بیرون خواهیم آورد و مجازات خواهیم کرد.

    از کردار زشت خویش توبه کنید و از کسانی که دلهاییشان را به درد آورده اید حلالیت بطلبید که آه مظلوم دامنگیر است و دمار از روزگارتان در می آورد البته اگر اعتقاد به مرگ و روز جزا دارید.
    مگر چند روز دیگر زنده ایم که اینطور برای خودتان دکان دین داری می زنید. مگر بیش از یک کفن و 1 متر جا لازم داریم. روزی مهدی فاطمه می آید و آن روز بایدشرمنده باشید البته این درد دل نوشته فقط جهت یادآوری بود و باقی را واگذار می کنیم به خدا……

    ” اولاایرون انهم یفتنون فی کل عام مره او مرتین ثم لایتوبون و لا هم یذکرون : یونس آیه126

  6. قدرت الله ناییج نژاد من که تورو شناختم!
    دوم دبیرستان بودم که برای تو تبلیغ میکردم. با دوستم تو ستاد شما جنب سینما بهمن (کتابفروشی الان) صبح تا غروب بودم برات تبلیغ می کردم. چون ناظم مدرسه لسانی بودی و فکر می کردم آدم خوبی هستی. فکر نکنید بچه بودم و حالیم نبود. نه! چون به معلمان ارادت خاصی داشتم. ولی بعد از انتخاب شدن حتی ازم یه تشکر هم نکردی. یادت اومد من کی هستم؟ برو به چند سال قبل. از همون موقع به دنبال مسائل شهری و سیاسی و فرهنگی بودم و الان شدم رقیب این آقایون. البته این دوره به خاطر وضعیت بغرنج شورا و برخی حساسیت ها و البته توصیه برخی دوستان خوبم شرکت نمی کنم.نمیدونستم عاقبت کارت این میشه! آزادگی رو بی معنا کردی!!!
    ولی مطمئن باش این دوره نمیذارم رای بیاری. مطمئن باش!
    شنیدم برخی از مدیران و دبیران سابق قصد دارند در این دوره شرکت کنند. خطاب به این عزیزان: خدا وکیلی اگر مثل این آقایون میخواهید عمل کنید توصیه می کنم نیایید و اون تصویر پاک در ذهن دانش آموزان سابقتان را خراب نکنید.
    .. لطفا این کامنت را به صورت ویژه کار کنید. چون احساس میکنم شما دارید به رسالت اطلاع رسانی عمل می کنید. ممنونم

  7. ای خاک عالم بر سرت دزد دروغگو
    از کی تا حالا دزدی و کنار گزاشتی خادم مردم شدی??????

  8. جناب ناییج نژاد عزیز این همه توهین به شما درست نیست چون زحمات زیادی متحمل شدید تا به اینجا برسید
    کار هر کسی نیست که به تنهایی این همه دسته گل به آب بده??
    در ضمن برای همین زحمات و تلاش های بی وقفه شما لیدر انتخاباتی حضرتعالی(آقای شعبان ناییج)در روز 12 فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری بازداشت شد!!!!!!! چه مردم نمک نشناسی واقعا حق شما این همه توهین نیست:”

  9. رسانه ها مایه حفظ حضور سیاسی مردم در صحنه و مسئول اطلاع رسانی جامعه اند ایا می شود مدیر مسول همشهری و دانشگاهی ما که در باب اعتلا و یا عقب ماندگی شهر ما سهیم است یکبار استین ها را بالا بزند وعملکرد تک تک اعضا ی شو رای شهر و حتی ریاست جمهور را به نقد عمومی بکشاند و یادر باب تشکیل خانواده های هزار فامیل در ادارات و فامیل گزینی در واحد های اداری و بی اعتنایی به حقوق مردم داد سخن دهد یقینا” واحد های نظارتی از اینهمه اطلاعات مر دم که به رایگان بدست می آید و همه دلسوزانه است تا کشور را از اعوجات و نعو ذبالله از بحران نجات دهد استقبال می کنند چه :”علاج واقعه را قبل از وقوع بابد کرد ” بداند اینگونه امور بها دادن به دمکراسی و مشارکت اسلامی مر دم در صحنه است و موجب حضور گسترده مردم در صحنه و پایان دادن به انحرافات است جناب مدیر مسیول ثابت کند که می شود از دریچه رسانه در جهت خدمت به رشد و توسعه ملی ثابت قدم بود و از هیچی نتر سید جز خدای لا یزال و به این همه حرف و حدیث پایان داد!د و سر ه را از ناسره باز شناخت همه باید در این امر مهم بهم مساعدت کنند تا در کشوری که حضرت امام خطاب به فرزند عزیزش سید احمد فر مو دند :”هر کس توصیه آ وردن بزنید به دیوار “بعضا”مسیولین ما در گزینش نیروها حتی برای پست ناچیزی چون شهر داری امام زاده عبدالله آمل و مر دم خدومش بی توجه به همه بخشنامه ها از نیر وهای غیر بومی استفاده شود و به جوانان فهیم و تحصیل کر ده اش توجه نشود!!؟؟ .

  10. با درامد شهرداری گزناسرا را اسفالت کردن با لابی ….. قاسمی را رییس کرد ولی باز در مقابلش قرار گرفت حامی مالی او اقای م ف که به برکت این اقا تغییر کاربری های زیادی گرفت الانم با چند گروه نشسته به همه قول ائتلاف دا ده

  11. امان ازین جوشکار تا کی یه ادم بی سواد باید در شهر جولان بده نائیج با لابی همین جوشکار به قاسمی رای داد خدایا این شهر را از لوث وجود مافیا نجات بده

  12. در جواب برادر عرفان عزیز اری درست است این بی ابرویی …
    شما نفری دو میلیون عیدی گرفته اید سال 91 برای جه بود
    24 نفر از اعضای وبستگان خودتان را جذب شهرداری کردید چرا …
    گند زدید به شهر آمل رفتین ..
    کتاب می خرین به قول دوستان کلیه مطالبش کپی وپیس بود ..
    قرارداد می بندید با بستگان خودتان اون هم جرم است ..
    نمی دونم چرا مردم ومسئولین انتظامی وامنیتی ساکت هستند ..
    به دروغ می گویید حسین علیزاده دزد است وبازرسی اعلام کرد که مدارک شما چرت است ..
    اقا هرچی خوردین برین پی کارتون …..
    مردم مقابل ظلم ایستادگی میکنند وظلم را از ریشه خواهند کند .اگر مردم ظلم پذیر بودند الان رضا شاه هنوز شاه بود وهرگز انقلاب نمی شد ..
    این را بدانید مردم دهن شما وامثال شما را صاف خواهند کرد ..
    قاسمی تیمت را جمع کن و برو ….
    مردم آمل به کسی رای بدهید که جیگر وغیرت داشته باشد وبا برنامه …

  13. سلام
    عیدی دو میلیونی به اعضاء شورای شهر آمل در سال 92 چقدر صحت داره؟
    آقای نصیری لطفاً پیگیری کنید.
    با تشکر کربلایی ابوالفضل بادپا

  14. ناییج نژاد بهت پیشنهاد میکنم از آمل کوچ کنی بری. چون بوی گند کارات و البته هم قطارهات در شورا همه جارو گرفته.
    البته الکی خوش نباش که هر کی به آمل پشت کرد رشد کردا!!!!!

  15. اگر امکانش هست:

    لطفا اسامی بستگان شورا که در شهرداری و سازمانهای تابعه قرارداد دارند را عنوان فرمایید تا مراجع قانونی شهر رسیدگی فرمایند؟

    به تازگی شنیده می شود پسر آقای … هم کارمند آرامستان شده (بیچاره دیپلم هم نداره) شاید اونجا مرده شوری می کنه خدا خیرش دهد بیشتر به پدرش این شغل می اومد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *