هراز نیوز – یکی از کاربران گرامی  نامه ای را خطاب به هراز نیوز در خصوص انتشار پوستر منسوب به یکی از اعضای شورای شهر آمل  ارسال نموده اند که با توجه به رسالت اطلاع رسانی شفاف در این پایگاه خبری متن نامه این فرهنگی گرانمایه را عینا منتشر می نماییم .

ضمنا به عرض این برادر گرامی و همه کاربران گرامی می رسانیم که ما بر سر عهد خود ایستاده ایم و با کسی عقد اخوت نبسته ایم .

مدیر مسوول محترم سایت وزین هراز نیوز

سلام علیکم

احتراما به استحضار حضرتعالی می رساند اینجانب یک فرهنگی بازنشسته ام که کمتر از یکسال است که با این سایت آشنا شده ام ، اوج آشنایی بنده با این سایت خبری  بر می گردد به انتخابات مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف به صورت منصفانه تمام اخبار انتخابات را به خوبی منتشر می فرمودید .

در مرام نامه تان هم ذکر فرمودید :

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پيشرفت، سربلندي و سعادت كشور را مراقبت از منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه مي‌دانيم.

شما نشان داده اید  با عهدی که با مردم بسته اید پایدارید و از کسی نمی ترسید چراکه جسورانه بر بی عدالتی ها تاخته اید اما عزیزان هراز نیوز و خصوصا مدیر محترم با عرض پوزش از محضرتان یک انتقاد دارم  قبلا عذر خواهم .

شما که آبرویتان را در کف دست گذاشته اید نباید کاری کنید تا خدای ناکرده قلمتان بلغزد و از بی عدالتی حمایت کنید و یا خدای ناکرده چشمانتان را بر روی آنچه می بینید ببندید .

عزیزان شما اخیرا مطلبی را با عنوان درآمد ماهیانه ناییج نژاد چقدر است ؟:

در آن سایت درج کرده اید که به نوعی تبلیغ برای آقای ناییج نژاد است و جالب است شاید شما خبر نداشته باشید ایشان هم برای تبلیغ خود با  مظلوم نمایی به هرکسی که می رسد پیغام می دهد که هراز نیوز قصد تخریب مرا دارد ،  مردم بیچاره هم نمی دانند که اصلا این مطلب را خودش در سایتش منتشر کرده است !

آقای مدیر مسوول که شنیده ام از اساتید دانشگاه هستید آیا عدالت این است که شما هم مانند نهادهای نظارتی و مسئولان این شهر چشم خود را بر روی تخلف این عضو شورای شهر بسته اید و هیچ خبری از این تخلف انتخاباتی ایشان بیان نمی کنید بنده در این جا فقط به یک مورد اشاره می کنم و شما جوانان اهل تدین را که می دانم ان شا الله برای رضای خدا گام بر می دارید به رعایت عدالت و انصاف دعوت می کنم .

یک نمونه از تخلف ایشان انتشار چندین هزار برگ از پوستر رنگی است که شب عید در تمام نقاط پر رفت و آمد  آمل توزیع شد تبریکی درست پس از شش سال فقط می بایست امسال بیان می شد

لطفا اگر هنوز هم رسانه مستقل و در خط رهبری هستید این مطلب را به همراه سندش منتشر نمایید .

na.jpg

27 thoughts on “سخن شما / تبلیغات زود هنگام انتخاباتی +عکس”
  1. علییییییییییییییییییییی قاسمی
    قدرت الله ناییییییییییج
    چنده بزویی به جیب؟
    ناهار بخردیییییییییییییییییییییی؟

    (عمو پنجعلی)
    آخ آخ آخ (ارسطو)

  2. درود بر ناییج نژاد الحق که اصالت نوریت رو حفظ کردی

  3. دوست گمنام من که از هر کسی در امل عزیز تزو ازاده تری بدان که مقابله شما با اوجاجات و فساداداری در تاریخ امل ماندنیست که اگر 4 نفر مثل تو باشند فساد ریشه کن خواهد شد به نوری ریکا بگویید که قومییت گرایی برای همیشه مرده است وشما به دنبال مرده نباشید.

  4. دوست گمنام من که از هر کسی در امل عزیز تزو ازاده تری بدان که مقابله شما با اعوجاجات و فساد اداری در تاریخ امل ماندنیست که اگر 4 نفر مثل تو باشند فساد ریشه کن خواهد شد به نوری ریکا بگویید که قومییت گرایی برای همیشه مرده است وشما به دنبال مرده نباشید.

  5. اينا رو بنويسن دختر و پسر خاله و برادر آقاي پ‍ومان عروس و پسر آقاي قاسمي دختر خانم قدرت 2 تا از پسر خاله هاي آقاي ناييج ن‍اد اينا بخشي از نزديكان دوستان شورا هستند كه در سازمانها كار ميكنند اين براي اينكه تابلو نشود در سازمانها بكارگرفته شدند نه در شهرداري در كنار اينها برادر و پسر مديران عامل سازمالنها را هم بگذاريد ببينيد چندين نفر ميشوند يه سري به سازمان فضاي سبز و تاكسيراني بزنيد بد نيست

  6. فکر کنم با ده سال حضوری بی وقفه و سنگین!! در شورای شهر، هم شهر آمل به اندازه کافی از داشته های ؟!! ایشان بهره مند شده و هم ایشان!!
    شورای شهر، جایگاهی است کاملاً علمی و تخصصی. محل حضور افرادی است آگاه به علم شهرسازی و برنامه ریزی شهری . امیدوارم در این دوره تحصیلکردگان واقعی و نخبگان جوان وارد عرصه شوند، و مردم آمل نیز به دور از هر گونه تصمیم گیری هایی احساسی و هیجان های قومی – طایفه ای، با تأمل و تفکر بیشتر افراد صاحبنظر و اندیشمند را انتخاب نمایند تا بیش از این در حق فرزندان خود و آیندگان این شهر جفا نکرده باشیم.
    با نگاهی به ظرفیت های بالای محیطی و انسانی شهر آمل و روند کند توسعه این شهر در مقایسه با شهرهای هم اندازه دیگر، حیف است شورای شهر به عنوان نهادی تصمیم گیر و تصمیم ساز، به جای استفاده از نیروهای تحصیلکرده جوان و پویا به کانون بازنشستگان تبدیل شود، تا در این میان افرادجاه طلب بخواهند با توسل به رفتارهای عوام پسندانه و روش های نخ نما به خود اجازه دهند، به دنبال حضور چندباره باشند. افراد ضعیف و ناکارامدی که این نهاد مقدس را جولانگاه بی تدبیری ها و نابخردی های خود نموده و تمام تعریف خود از مدیریت پایدار شهر، را در احداث یک پل و آسفالت چند خیابان می دانند… معتقدم در همین شهر افراد آگاهی وجود دارند که بیشتر و بهتر از اعضای فعلی لیاقت نشستن بر کرسی شورا را دارند.
    امیدوارم این بار، مردمان شهر علم العلما و فقه الفقها ، با انتخابی عقلانی و آگاهانه ثابت کنند که لایق آنند تا نمایندگانی شایسته، کاردان، تحصیلکرده، و اندیشمند داشته باشند.

  7. خیلی خیلی نامردی که بعد از رای آوردن شبانه یواشکی محل زندگیتو ترک کردی منظورم شهرک آزادگان هستش 10سال تو شورا هستی هنوز شهرک آزادگان مسجد نداره .در ضمن از رفیق کلاه بردارت که شهردار بود چه خبر منظورم علی زاده هست .ای کاش زمان برمی گشت عقب خودم نمی گزاشتم رای بیاری دروغگو کلاهبردار…

  8. به نظرم اين مطلب هراز نيوز كه با انتقاد يك آدم بي فرهنگ كه خود را فرهنگي ناميد جز چابلوسي وتخريب آقاي نائيج نژاد عزيز كه از روي حسادت مي باشد چيز مفيد ديگري نداشت………..

  9. در جواب گاري چي كه خود را شهرداري چي ناميد بايد بگويم كه اولا.شما آنقدر بي سوادي كه نميدوني بودجه اختصاص داده شده به آسفالت گزناسرا متعلق به شهرستان نور است نه آمل ثانيا.شما كه خود را شهرداري چي مي نامي جلوي زمين خواري واكلاهبرداري كه در داخل شهرداري داره روز به روز بدتر وبيشتر از ديروز ميشه رو بگير اگه راست ميگي…

  10. واقعا متاسفم كه از روي حس حسادت جويي وتخريب يك انسان چنين مطلبي رو بر عليه آقاي نائيج منتشر كرديد

  11. چطوري گاري چي …منظورم شهرداري چي هست …من برات ناراحتم چون اون روزي كه آقاي نائيج نژاد بيشترين راي رو براي چندمين بار در انتخابات كسب كنه فكر كنم ديگه شما سكته رو ميزني وميري اون دنيا…

  12. بايد از مسئولان محترم وزحمتكش شهري اعم از فرماندار آقاي اكبر زاده شهردار آقاي مهندس امير سليماني واعضاي محترم شورا آقاي قاسمي ونائيج نژاد و…وهمچنين تشكر ويژه از جناب آقاي دكتر يوسفيان به خاطر پيگيري ها وتلاشهاي بي وقفه ايشان در انجام پروژه هاي شهرستان هزار سنگرآمل تقدير وتشكركرد…به اميد پيشرفت روز افزون آمل وآملي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *