هراز نیوز :  انتشار گزارش تصویری با عنوان زندگی ایرانی از نگاه دوربین عکاس آملی که حاوی عکس های مجید نیکجو از عکاسان زبر دست آملی بود بازتاب های متفاوتی را به همراه داشت ، به همین خاطر نیکجو هم متواضعانه نظری را برای هراز نیوز ارسال کرده است که در ادامه با هم می خوانیم .ضمنا از محبت این خبرنگار و هنرمند آملی به هراز نیوز سپاسگزاریم .

سلام. ضمن تشکر از نظرات دوستان و همچنین آرزوی سالی پربرکت برای همه ایرانیان عزیز .شرح این عکس ها مربوط به تصمیمی بود که در سرویس عکس خبرگزاری مهر به توافق رسید که عنوان این گزارش و گزارش های مربوط به آن به نام انعکاس تغییر یافت.

اما در خصوص زندگی ایرانی اینجانب مامور بودم عکس مستند خواسته شده را با محور سفر و جاده با نگاه متفاوت ارائه دهم که در این میان از دوستانی که می فرمایند بد رانندگی کردن جز فرهنگ مانیست درست است اما موضوع عدم رعایت قانون در رانندگی است که هیچ ایرانی نمی تواند آن را کتمان کند.همچنین عکس هایی هم که انتخاب می شود و در خروجی یک آژانس عکس حرفه ای و خبری می رود روز ها و ساعت ها بر روی نگاه ها کار حرفه ای صورت می گیرد.
در زمانی هم که در روبط عمومی شهرداری آمل بودم این نگاه انتقادی را هم داشتم که میتوانید به یادداشت های اینجانب به ویژه در خصوص مصرف گرایی ایرانی مراجعه کنید.
بینندگانی که دلسوز فرهنگ ایرانی هستند دوست دارند موضوع های خوب را ببینند که اینجانب نیز دور از آن بینندگان نیستم اما واقعیت را هم باید قبول کرد در غیر اینصورت وضعیت اجتماعی ما به قهقرا خواهد رفت.از نظراتی که داده اید سپاسگزارم.

مجید نیکجو

2 thoughts on “توضیحات مجید نیکجو در خصوص عکس هایش”
  1. سلام مجید جان. عکس هایت فوق اعلاده تاثیر گذار و زیبا بود. دوست خوب من نگاهت زاویه دیدت و البته حسی که در عکس هایت به بیننده القا می کنی جالب و نو بود هر چند که عقیده دارم لازم بود جاده و راه را هم بعنوان یکی از عوامل تاثیر گذار سفر می دیدی. موفق باشی و پایدار

  2. سلام
    خدا بهشون سلامتی بده
    خیلی زیبا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *