ششمین جشنواره ملی سبزینه عصر روز شنبه سوم فروردین 92 با اجرای برنامه های شاد و متنوع در نوشهر برگزار شد. در این جشنواره که در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز برگزار شد مسئولین استانی و شهرستان نوشهر و نیز ورزشکاران و هنرمندان ملی نیز حضور داشتند.

شهردار نوشهر گفت: حضور شهروندان عزیز نوشهری در جشنواره سبزینه همچون همیشه ارزش و اهمیت این جشنواره ملی را بسیار بالا برده است.

علی امانی افزود: هدف برد و باخت نیست بلکه هدف دور هم بودن و با هم بودن است و جشنواره سبزینه یکی از آن فرصت هایی که می توان دور هم و در کنار هم بود. وی بیان کرد: امسال به همه شرکت کنندگان جشنواره سبزینه به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا و از بین شهروندان خوش حساب صنفی و عوارضی به یک نفر به قید قرعه یکدستگاه پراید اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: تا 25 اسفند 91 حدود 76درصد و به تعداد 5103 نفر از شهروندان عوارضی خود را پرداخت کردند که از این میزان تعداد 4642 واحد مربوط به مسکونی و 461 واحد نیز مربوط به واحدهای صنفی است که برای اولین بار مجموع آن به 570 میلیون تومان رسیده است. همچنین در پایان این جشنواره هیئت داوران هفت اثر را از بین 80 اثر شرکت کننده بعنوان آثار برگزیده معذفی و به آنان نیم سکه بهار آزادی و تندیس جشنواره سبزینه اهدا شد.

 ششمین جشنواره ملی سبزینه

هفت اثر برگزیده ششمین جشنواره ملی سبزینه به انتخاب هیئت داوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *