هراز نیوز : قدرت الله ناییج نزاد عضو شورای شهر امل میزان در امد خود را برای اطلاع عموم در وبلاگش منتشر کرد خوب است سایر مسئولان نیز میزان در امد خود را قبل و بعد از مسئولیتشان به اطلاع مردم برسانند .

ناییج نزاد در این مطلب نوشته است :اين وجيزه در جواب به هيچكس نيست در ادامه ي عهدي است كه با ميهن و هم ميهنانم از گذشته ايي نه چندان دور بسته ام و قبل از اينكه بانك رحيل ، صدا دردهد كه وقت رفتن است بيلان زندگي ام را ارائه مي دهم  تا همگان ببينند و كاستي ها را بر من ببخشند و ك‍‍ژي ها را گوشزد كنند كه اين رسم مومنان است كه قبل از يوم السراير ، برادران ايماني خويش را با انتقادات سازنده درمي يابند .

ما كه عمري در جبهه و اسارت روزگار گذرانده ايم نبايد در آوردگاه اين دنياي دني ، آلوده به معاصي كبيره اي همچون خوردن مال نامشروع و حرام گرديم و اين خط قرمز ما تا روز مرگ است ما كه با ناني كپك زده كوچك ، روز را سر مي كرديم و تازيانه هاي خصم را بر جان مي خريديم تا خداي ناخواسته با دشمنان دين و سرزمينمان ، كوچكترين هم آوايي نداشته باشيم چرا مي بايد مال امروز و فرداي اين ديار را به سفره ي خانواده خويش، راه دهيم .

به جهت تنوير افكار عمومي خاصه جوانان اين كهن ديار ، ليست اموال خويش از ديروز تا امروز را  به منظر رواق چشمان هميشه بيدارتان ، ارائه مي دهم و از عموم كساني كه غير آن شنيده اند يا ديده اند مي خواهم آن را با دليل واگويند كه اگر خلافي گفته ام در دادگاه همشهريان عزيزم ، رسواي خاص و عام گردم .

سرفصل هاي درآمدي :

1 حقوق آموزش و پرورش با سابقه 25 سال با مدرك فوق ليسانس ماهيانه                   1/700/000 هزار تومان  

 

2-حقوق آموزش و پروش همسرم با مدرك ليسانس ماهيانه                                  900/000هزار تومان

3-حق جلسه هاي شوراي اسلامي شهر  و جلسات كميسيون                               1/500/000  هزار تومان

4- اجاره ي خانه                            400/000 هزار تومان

   5- جمع كل                              4/500/000هزار تومان

اموال و دارايي هاي اينجانب :

الف : در قبل از اسارت

1- زميني بمتراژ   350  متر مربع  در كوچه بسيج بلوار مدرس بهمراه بناي مسكوني 230 متر مربعي

ب : بعد از اسارت تا انتخاب بعنوان عضو شورا :

1-  زمين بهمراه وام ساخت ، واگذاري شده از طرف دولت در شهرك آزادگان فاز يك (كه واحد همكف را بنا نمودم )

2-  زميني بمساحت 250 متر مربع واقع در شهرك اوقاف خريداري كه دو واحد مسكوني در دو طبقه بنا نمودم

هزينه خريد و ساخت از فروش زمين عرصه و عيان كوچه بسيج تامين گرديد.

 

ج : در دوره اول عضويت در شورا:

3- زمين بمساحت 300 متر مربع در مدخل ورودي شهر آمل (از طرف جاده هراز) روبروي پل جديد با وام جانبازي و مازاد فروش زمين بسيج ، خريداري گرديد

د : در دوره دوم عضويت در شورا:

1-  منزل مسكوني واقع در شهرك جانبازان فاز يك فروختم  و با پول آن ،  زميني در روستاي آبا و اجدادي ام گزناسرا خريداري كردم كه  بهمراه وام مسكن روستايي منزلي در آن بنا نمودم

2- با پول مانده از فروش منزل مسكوني شهرك و پول تخصيصي به آزادگان (بابت طلب از دولت )،زميني بمساحت 250 متر مربع واقع در خيابان شيخ فضل اله نوري جنب ايستگاه چمستان خريداري گرديد

ضمنا هزينه هاي انتخابات دو دوره ي اينجانب به شرح ذيل مي باشد

دوره ي اول :

كل هزينه   1/200/000  تومان

 كه نيمي از آن ، پس انداز و اخذ وام و نيمي ديگر توسط آزادگان و رزمندگان و خانواده هاي شاهد و وابستگان تامين گرديد كه در كسوت  نفر هفتمي به شورا راه يافتم

دوره ي دوم:

كل هزينه   7/200/000  تومان

كه همه ي آن توسط آزادگان و رزمندگان و خانواده هاي شاهد و خصوصا هم طايفه ايي هاي عزيزم تامين گرديد

كه با حدود 11/000راي نفر اول ان دوره از انتخابات شدم

نكته مهم اينست در كار اجرايي تبعيت از تصميمات اكثريت ،  بدور از تنش هاي مرسوم سياسي ، خواست همگان است و فقط در شرايط بسيار بحراني ، مخالفت درون سازماني تنها راهكار درست مي باشد و اگر اهمالي و يا سستي در برخي شيب هاي تصميم گيري يا اجرايي از جانب من صورت گرفته آن را مي پذيرم چرا كه هيچ انساني خاصه در مرحله ي اجرا ء و عمل ، مصون  و عاري از لغزش و گناه نيست .

در پايان براي همه همشهريانم سعادت و بهروزي آرزومندم

با تشكر

قدرت اله نائيج نژاد

عضو شوراي اسلامي شهر آمل

1391/12/6

30 thoughts on “درآمد ماهیانه ناییج نژاد چقدر است ؟”
  1. برو جانم امسال هم رای می گیری خوشم میاد خوب مردمو شناختی

  2. آخه کی باور می کنه که هزینه انتخابات سال 85 فقط 000/200/7 تومان باشه اینهمه عکس و ستاد تو همون سال حداقل 50 میلیون هزینه داشت برای امسال باید 200 تا 300 میلیون خرج کنی از کجا می آری؟

  3. آقای ناییج نژاد – زمینی را که در بلوار منفرد شما و شهردار سابق ….بصورت شراکت دارید را فراموش کردید . در ضمن مردم خوب میفهمند و لازم به مظلوم نمایی نیست . باند شما را هم خوب میشناسند . شما در این دوره شورا خوتان را نشان دادید

  4. آیا تامل و درنگ در این کشور ایران اسلامی در بعضی از موارد جایز نیست : چرا یک کارگر زحمت کش ، متاهل و مستاجر ایرانی که در اغلب شرکت ها برابر دستمزد اداره کار یک ماه از صبح تا غروب و یا بالعکس از عصر تا صبح فردا ماهی سیصد الی پونصد هزار تومااااااااان بهش میدن ( که اگر به موقع بدن ) اما بعضی از آقایون مومن چند شغله پشت میز نشین که جای مهر و نماز اغلب بر پیشانیشون نقش بسته باید از چند جا حقوق چند میلیونی ناچیز و اندک دریافت کنند؟
    آیا رنگ خون آنان پر رنگ تر است ، یا شبانه روز در حال عرق ریختن و زحمت کشیدن برای رضای خدا و خلق ا… هستند و یا …؟

  5. ظاهرا چیزای زیادی از همه ی اعضای شورای شهر آمل به دست آمده اما ما نمی دونیم دوستان عزیز چرا فقط برای آقای نائیج نژاد رو بررسی کردن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! ما که می دونیم چه خبره……….. فساد مالی – اخلاقی – سیاسی – جناحی – مذهبی………تا تهش برو خودتون می دونین که منظورمون چیه….. پس تا قبل انتخابات منتظر آمارهایی که ازتون داریم باشیم……………..

  6. سلام.اقابااین همه اکه همه بددارن می کن امماخوبتو میکیم چون واقآ کزناسرارو اباد کردی اما اخرشو اسوات کن

  7. سلام.اقای ناییج نژاد کارخانه خوشه طلایی یادت رفت عزیز

  8. عزیزان من ، چرا اینقدر اذیت میکنید . بگذارید زندگی خودش رابکند . گناه دارد .

  9. آقای مثلا محترم شما تا تونستی موقع انتخابات از اون 8 نفری که دور خودت جمع کردی هم رای و هم پول جاپیدی.همه می دونن که شما امثال رای نمی آوردی زرنگیه لیدرت بود که یه سری ادم خام رو دور شما جمع کرد تا ازشون استفاده کنی. رای رو که آوردی کلا بی خیالشون شدی .شنیده بودم کهبه همشون یه قولایی برای کار دادی حالا اگه مرام داری ببرشون سر کار نه اینکه راحت از کنارشون بگذری. اینم شنیدم که فیگور ناراحتی گرفته بودی….
    من به شخصه 5-6 باری اومدم ستادت و خانمهای کاندید رو دیدم که چه تلاشی می کنن.چیکار کردی براشوون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. اقاچیکارکردیدکه این همه تشنه به خون داریدمواظب فردای قیامتتون هم باشید مرگ فقط برای همسایه نیست.

  11. سلام آقای نائیج نژاد . کاری به حرف مردم ندارم . فقط میدونم بین این همه عزیزانی که در آمل تو راس کار هستند . شما برای ما عزیزترین هستید .هنوز هم صحبت زحمات شما هست . ما فراموش نکردیم که در سرما و گرمای سال همیشه هرجای آمل صحبت از آباد سازی بود شما حضور داشتید . زحمات بی منت شما را در گزنا سرا نیز به چشم دیدیم. امیدوارم در هر پستی هستید . همانند دوران اسارت صبور .شکیبا .خستگی ناپذیر. پیروز و سربلند باشی
    ارادتمند شما یک شهروند آملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *