هراز نیوز :از سوی سازمان تاكسيراني شهرداري آمل به منظور تقدير از زحمتكشان گمنام شهرداري نماد ابتدایی بلوار كارگر آمل  به تصویر   مرحوم اصغر محمدي پور مقدم  اختصاص یافت .

احمد اميرسليماني شهردار آمل ضمن قدرداني از سرپرست سازمان تاكسيراني شهرداري آمل گفت : سازمان تاكسيراني در اقدامي فرهنگي نسبت به نامگذاري بلوارهاي سطح شهر بنام شهدا و علماي شهر اقدام نموده كه بازتاب بسيار خوبي در سطح شهر و حتي شهرهاي مجاور داشته است .

وي با اشاره به اينكه قريب به 40 المان در معابر شهري نصب گرديده است ؛ اظهار داشت : تلاش كرده ايم در اين طرح نسبت به معرفي چهره هاي فرهنگي و ارزشي به شهروندان ، مسافران و گردشگران گام برداريم .

اميرسليماني با اعلام اينكه در آخرين اقدام اين سازمان ، در ابتداي بلوار كارگر تمثال يكي از زحمتكشان گمنام شهرداري بنام مرحوم مذكور جانمايي شده است كه اين شخص نيز همانند همه دلسوزان شهرداري در حال خدمت رساني به شهروندان بود كه اخيراً تسليم قضا و قدر الهي شد .

شهردار آمل افزود : زنده نگهداشتن نامها و معرفی نمادها از جمله راهکارهایی ست که پویایی را به جامعه انتقال می دهد و موجب خود باوری در نسل بالنده اجتماعی می شود لذا احیای نامها کار ارزشمندی ست که الگوها را در افکار عمومی زنده و تثبیت نگه می دارد تا با شناخت از این الگوها قابلیت های اجتماعی شکوفا گردند .

اميرسليماني با بيان اينكه شهروندان بايد بدانند هيچ خدمتي حتي به اندازه يك گام از ديد خداوند و خدمتگزاران ملت پنهان نمي ماند گفت : اين عمل پاداش خدمت بي منت صداقت و و زحمت افراد است كه براي شهر آمل تلاش مي كنند .

شهردار آمل در پايان تاكيد كرد : اميدواريم بتوانيم با اقدامات مناسب فرهنگي بخشي از جايگاه واقعي مردم و شهروندان آملي را  نشان دهيم .

4 thoughts on “بلوار کارگر آمل مزین به ثمثال یک نارنجی پوش شد+عکس”
  1. خدا بیامرزد مرحوم اصغر محمدی پور مقدم را…..
    کار بسیار قشنگ و زیبایی بود..

  2. در اولین نگاه فکر کردم عکس پدر ع ق ریاست محترم شوای شهراست.
    چون کل شهر شده عکسای اخوی گرانقدرشان که فرزندان ان شهید بزرگوار هم راضی نیستند وهمه از سرخودخواهی این برادر جاه طلب است.اقای ع ق دو ماه بیشتر نمانده

  3. خدارحمت کند کارگرزحمت کش وصادق شهرداری را باحضرت حق محشورنماید. من لم یشکرالمخلوق ولم یشکر الخالق بدرستی عینیت یافت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *