مسیح علی نژاد، روزنامه نگار فراری، این بار دست به دامن رییس یک شورای شهر در مازندران شد.

مسیح علی نژاد، روزنامه نگار فراری فتنه ۸۸، این بار دست به دامن رییس یک شورای شهر کوچک شده و با وی و برای رادیو آمریکا مصاحبه ای را انجام داد.
مصاحبه رییس شورای شهر گتاب از توابع شهرستان بابل در استان مازندران در این مصاحبه به مشکلات مربوط به شهر خود پرداخته و مسایلی را مطرح کرد. این مصاحبه در هجدهم اسفندماه و بطور مشروح انجام شده است.
وی در چند مصاحبه قبلی خود، با فرصت طلبی با نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی مصاحبه کرده بود و معلوم نیست که مصاحبه رییس شورای شهر گتاب با این روزنامه نگار فراری با چه استدلالی انجام شده است.
مسیح علی نژاد که قبلا نیز مصاحبه هایی را با چند نماینده مجلس شورای اسلامی انجام داده بود، خود اصالتا بابلی است و در روستای قمی کلای این شهرستان به دنیا آمده است

2 thoughts on “کفگیر مسیح علی نژاد به دیگ شورای شهر گتاب خورد”
  1. اقا بی ادبی هست اینها را بگم اخه دوره بگم بگم ها تموم شده
    ولی زمانی که با خانم علی نژاد بودم روزهایی خوشی داشتیم ..
    اخه خیلی با حال بود ..

  2. شهرمن گتاب تو را دوست میدارم؛کوچه ها پس کوچه هایت را؛درختهای نارنجت را؛دست های پینه بسته پدران مادران را…..
    شهرمن گتا ب توراددوست میدارم,دوست میدارم مدرسه ی که 33سال قبل مقطع ابتدایی راآنجاگذراندم ؛بله مدرسه معراج را؛وقتی پا به حیاطش میگذارم بوسه برخاکش میزنم به یاد آن سالها.
    شهرمن گتاب تورادوست میدارمهرچندعده ی بخاطرپست ومقام تورارهاکردندوخودشان راگم کردند!!!!آنان که دیروزکارگربودندمردم ساده شهرمن مسئولیت شهرمرا به عهده شان گذاشتند؛امروزشدندخان روزگار,انان که دیروزچیزی نداشتندامروزلباس اشرافی میپوشند!!!دیروزلباس کارگری داشتند؟؟؟!!!!خودرادر آیینه دیروزدیدید؟امروزچطور؟/؟؟؟
    توراخواهیم ساخت وتوراباتمام وجوددوست میدارم گتابم رامدرسه ی کودکیم را؛چراکه درآنجاازبزرگانم آموختم:((آن کسی که اول است بهترنیست؛؟آن کسی که بهتراست اولاست.))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *