هراز نیوز : نشست خبری و مطبوعاتی شهردار آمل پس از یک زمان طولانی (پس از یک سال و نیم )با هماهنگی هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران امل در دفتر شهردار برگزار شد .

جلسه با تلاوت قران توسط مدیر مسوول هراز نیوز شروع شد ، روابط عمومی شهرداری تاکید داشت قاری از خبرنگاران باشد .

قربانی رییس انجمن خبرنگاران از عملکرد عمرانی شهردار امل تجلیل کرد و گفت : اویسی دیگری در آمل زنده شده است .

مهدی غلامی اولین خبرنگاری بود که از او خواسته شد سوال بپرسد ولی عنوان داشت سوالی ندارد اما در انتهای جلسه نظرش برگشت .

اکثر خبرنگاران از تاخیر یک سال و نیمه از زمان اخرین کنفرانس خبری شهردار با خبرنگاران  گلایه کردند ، قربانی پیشنهاد داد این جلسه دو ماه درمیان باشد ، خبرنگاران خواستند با شورا هم جلسه داشته باشند ، قاسمی گفت : شورا از شهرداری جدا نیست .

امیر سلیمانی در خصوص به اتمام نرسیدن به موقع پروژه  تقاطع  غیر هم سطح بلوار طالب آملی وبلوار جانبازان گفت :با افزایش غیرقابل پیش بینی قیمت مصالح ساختمانی ، روند کار این پروژه برای پیمانکار آن با مشکل مواجه شد، اما اکنون با قبول مسوولیت ادامه اجرا توسط سازمان عمران شهرداری این طرح بزرگ شهری تا 20 روز آینده بهره برداری خواهد شد.

شهردار امل در پاسخ به سوالی در خصوص هتل شهرداری آمل گفت :با توجه به آخرین هماهنگی های صورت گرفته اگر با شهرک صنعتی امل به نتیجه نرسیم ، مدیریت هتل شهرداری  به سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل واگذار خواهد شد.

امیر سلیمانی  در پاسخ به سئوالی درباره عدم ارتباط با همه خبرنگاران و شائبه خصومت با برخی از خبرنگاران گفت: واقعاً با هیچ خبرنگاری خصومت نداریم و این ذهنیت ما نیست که این‌گونه رفتار کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره وضعیت نامناسب سد معبر در خیابان‌های شهر آمل اظهار داشت: بحث سد معبر در سطح شهر را می‌پذیریم و باید در این زمینه تجدید نظر کنیم.

امیرسلیمانی درباره آخرین وضعیت باغ وحش پارک دهکده طلایی آمل نیز گفت: با هماهنگی دادستانی تصمیمات لازم گرفته شده است و از طریق محیط ‌زیست نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا نسبت به جمع‌آوری این باغ وحش اقدام کنیم.

شهردار آمل در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا  درباره این‌که سال گذشته شهرداری و شورای شهر آمل اعلام کردند 200 نفر نیروی مازاد دارند ولی امسال 75 نفر دیگر جذب شده‌اند نیز گفت: به جرأت می‌گویم که حتی یک نیروی مازاد در شهرداری آمل وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان مدیری کارآفرین نبود و نمی‌توانست از نیروهای موجود استفاده کند که استنباط می‌شد کارکنان اضافه هستند اما امروز افتخار می‌کنیم که جذب نیرو در شهرداری داشته باشیم و اعتقاد نیز داریم کسانی که وارد شدند با اشتغالزایی آن‌ها و تشکیل خانواده امر مقدسی را به انجام رساندیم.

امیرسلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت نیروهای استخدامی ابلاغی از سوی استانداری مازندران نیز گفت: 80 درصد امور گزینشی این نیروها انجام شده است و این افراد تا پایان سال وارد مجموعه می‌شوند.

یکی از خبرنگاران  در خصوص پیامک هایی که این روز ها در امل درباره نام بلوار شهید قاسمی یا امام سجاد مطرح شده است از شهردار پرسید بالاخره نام این بلوار چیست ؟

امیرسلیمانی گفت : نام بلوار سردار شهید قاسمی است و نام کوچه ها به نام سجاد نام گذاری شده است .

وی همچنین با شاره به  تکمیل بلوارهای نیمه کاره ی  ولایت و سردارشهید قاسمی در اواخر سال جاری و به طور جدی در سال 92خبر داد و تصریح کرد: در سال آینده 80 درصد بودجه شهرداری به سوی بازگشایی دو خیابان سردار قاسمی و بلوار ولایت هدایت خواهد شد.

 خبرنگار هراز نیوز از شهردار پرسید یکی از موفقیت هایتان  مطمنا جوانگرایی شما در سطوح مدیریت و اعتماد به نسل جوان هست اما چرا بعضا مدیرانی با چندین سال تجربه کاری در شهرداری به طور کل کنار گذاشته می شوند ؟

وی پاسخ داد :کار خود را در آمل با تحول منابع انسانی آغاز کردم و افرادی را که توان کار کردن ندارند و یا این‌که علاقه‌ای به کار کردن با ما نداشتند را تغییر دادیم.

امیرسلیمانی با اشاره به این‌که برخی افراد دوست نداشتند با ما کار کنند یا این‌که فرصت همکاری با ما را نداشتند جابه‌جا کردیم، اظهار داشت: اما این جابه‌جایی به معنای طرد برخی افراد نیست و اخلاق نیز این حکم را نمی‌دهد که با نیروهای باتجربه این رفتار را داشته باشیم.

ادامه دارد :

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “گزارش نشست خبری شهردار آمل با خبرنگاران”
  1. چرا هر شهيدي كه برادرش در پست هاي اجرايي است تمام تلاشش را مي كند اماكن زيادي را به اسم شهيد خويش نامگذاري كند با اينكه ميدانيم بين شهدا فرقي نيست اما اين حركت ها نشان از كيسه دوختن برخي جهت تبليغ خود است در مقابل امام سجاد (ع) جرا آقاي قاسمي تمام تلاشش را گذاشت تا بلوار حتما به اسم شهيد گردد و امام نام مباركش كوچه ها را مزين كند بهتر است خبرنگارها سئوالات اينچنيني هم بپرسند

  2. محض اطلاع این سوال توسط یکی از خبرنگاران پرسیده شد قاسمی هم مستندات لازم را نشان داد در این انتخاب قاسمی نقشی نداشته است .
    برای احترام به نظر مردم منطقه نام کوچه ها سجاد گذاشته شد

    شهید قاسمی مربوط به خانواده شهید نیست وی جزو 100 شهید اول ایران است و متعلق به مردم آمل و مازندران است

  3. چرا به سوالات اساسی نمیپردازید مثلا چرا شهرداری خاک هایی را که از معدنی که توسط سازمان صنعت معدن تجارت استان به شهرداری داده شده است برای عمران وابادانی شهر در بازار ازاد به فروش میرساند ؟ چرا زباله 5 شهر باید در امل ریخته شود ان هم بصورت غیر استاندارد مگر امل زباله دانی است؟ شورای شهر و شهرداری باید اول به خداوند و بعد به مردم پاسخگو باشند

  4. در دو سه سال اخیر به صورت خیلی اتفاقی بعد از ریاست علی قاسمی در شورای شهر نام شهید قاسمی در بلوارها و بیلبرد چند ده میلیون تومانی در میادین نصب گردید

  5. با سلام
    اهالی محترم کوی سجادیه از چندین سال قبل اقدام به درخواست نام گذاری بلوار امام سجاد(در حال تاسیس )به نام مبارک این امام بی حرم کرده اند اما باید گفت جای تاسف است که برخی مسئولان که با رای همین مردم به قدرت رسیده اند از موقییت خود سوءاستفاده نموده و جهت مقاصد سیاسی خود دست به این اقدام ناجوانمردانه زده اند.
    بدانید که اگر این مردم بخواهند همان گونه که شاه را از پستش خلع کرده اند جلوی زور و قدرت وستم را میگیرند.
    مطمئن باشید نام این بلوار تا ابد بلوار امام سجاد (ع) خواهد بود
    و خداوند ظالمان را رسوا خواهد کرد

  6. چرا باید افرادی وارد شورای شهر بشوند که بارها و بارها برای تصدی این سمت انتصاب شدند و حتی با نمره ناپلئونی هم پذیرفته نشدند/ و دوباره این بار کاندید شدند و با خرج کردن مبالغ میلیونی رای میخرند/ بیایید این بار به فردی رای بدهیم که اولین دوره حضورش برای کاندید شدن است . بیایید به نیروهای جوان و کاربلد اعتماد کنیم . نیروهایی که بدون خرج مالی به این جایگاه قوی اجتماعی رسیدند و برای تلاش و پشتکار و قدرت اجرایی شون شناخته شده هستند
    رای من فقط مهندس رضا نادرپور(لطفا نام کوچک ایشون را دقیق یاداشت کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *