هرازنیوز :در پی تقدیم دادخواست از سوی   شهرداری آمل   درراستای موضوع  پروژه بلوار  ابن سینا شهردار سابق آمل به دادگاه فراخوانده شد .

شنیده ها حاکی از آن است که پس از ارائه دادخواست حقوقی از سوی شهرداری آمل ، وکیل حسین علیزاده شهردار سابق آمل روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه جهت پاره ای از توضیحات راجع به  پروژه بلوار ابن سینا در شعبه پنجم دادگاه حقوقی شهرستان آمل حاضر و در خصوص موضوع مورد ادعا توضیحاتی را به دادگاه ارائه داد .

51 thoughts on “شکایت شهرداری آمل از شهردار سابق”
  1. اولاآقاي ج با دو سواد كلاس كه همه كاره بود ثانيا طرح پياده رو در سراسر كشور اجباري بود پس وظيفش بود …

  2. کسی نیست از همین آقای ج از دوستان نزدیک شهردار سابق بپرسد تو که کارت …کاری بوده و الان چندساله که کار نمی کنی از کجا این همه مال و منال وغروسی های آنچنانی برای بچه های خود و……. چرا عزیزان اطلاعات شهرمان با این آدم برخوردی ندارند ؟ او به نام اینکه با اطلاعات همکاری دارد زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج را زیر سوال می برد چرا؟؟؟؟؟؟

  3. خدمت دوستان بگم زحمتی که جناب علیزاده و دوستان کشیدن هیچ شهردای نکشید. یادتان رفت کار شبانه روزی ایشان در روکش دادن آسفالت کل معابر شهر. کدوم شهردار اینکارو کرد ها؟ شهرداران دیگه حتی چاله چوله های یک خیابان را نتونستن پر کنن چه برسه ب روکش آسفالت تمام خیابانها. کار جهادی و شبانه روزی ایشان در اجرای پیاده روها یادتان رفت. یادتون باشه پلی که پیش حاج محسن اجرا شد و آقای امیرسلیمانی بهش مینازه تمام میلگرد اون رو آقای علیزاده خریده بودن .و…………………………………. موقعی که صادقلو شهردار بود امثال شماها میگفتن اون بدردنمیخوره در صورتی که تمام مردم شهر حسرت صادقلو رو میخورن الان. آقای علیزاده هم روزی میشه مثل صادقلو وهمه باید حسرت آن روزها رو بخورید

  4. ای اقا این همه … و اب به اب نجنبید کو گوش شنوا و قانون درست حسابی.

  5. توصیه های بزرگان در استخدام افراد نالایق و بادمجان دور قاب چین ،سرقت،کلاهبرداری،ممانعت از ظهور نیروهای دلسوز و کاری در ادارات آمل و رماندن و نا امید کردن آنها،باند بازی و . . . سبب شده تا نیروهای باعلم و سواد و دلسوز آملی که جزء سرمایه های این شهرند و با پول و وقت آملی ها به ثمر رسیدند از این شهر دفع شوند و حاصل این میوه های گرانبها (یعنی نیروهای کارآمد اعطا شده توسط خداوند عز و جل به مردم آمل ) را شهر های دیگر و البته نخبه ترین آنها را کشور های دیگر به تاراج ببرند . ای خاک عالم بر سر ما آملی های . . .

  6. تا حالا به شهرداری رفتین یه عده ادمی که حتی بلد نیستن حرف بزنن چه برسه به این که کار تخصصی انجام بدن واقعا اینا درس خوندن کاش اسم ومدرک تحصیلیشونو کنار هم ثبت کنن وقتی یه فرد تحصیل کرده با مدرک مهندسی یا دکترا وارد شهرداری میشه اول از خودش بدش میاد و دفعهی بعد باشو تو شهرداری نمی زاره وکیل یا مشاوری دست وپا میکنه فکر کن ادم بهت سر بالا جواب بده که!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *