هرازنیوز: امام جمعه بابل گفت: با منتسبان دولتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: برخی افراد که با دولت در ارتباط بوده و مورد اعتماد برخی مسئولان دولتی بودند در پشت پرده این اختلاس بزرگ قرار دارند.
وی افزود: بیش از 60 سال از فعالیت بانک صادرات در کشور می‌گذرد، اما در طی این 60 سال بانک صادرات سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی نداشته است پس چگونه این اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی روی داده است.
امام جمعه بابل بیان داشت: این اختلاس بزرگ نشان از گستردگی و حجم بالای غارت بیت المال در کشور است.
روحانی در ادامه به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته خطیر و بسیار ارزشمندی است که باید قدر و منزلت آن را دانست و در حفظ دستاوردهای بزرگ آن تلاش کرد.
وی گفت: آن روحیه و نگاه جهادی که در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود داشته امروز همان نگاه در حفظ مقدسات و ارزش‌های اسلامی در بین جوانان این مرزو بوم وجود دارد.
امام جمعه بابل در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر اشاره و اضافه کرد: امروز تسخیر این لانه جاسوسی در مصر بیانگر صدور انقلاب اسلامی به کل کشورهای جهان است.
روحانی با مقایسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایران و تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط جوانان مصری از آن به عنوان انقلاب دوم مصر یاد کرد و متذکر شد: تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی بیانگر روحیه استکبارستیزی و خشم برافروخته مردم مصر علیه جانیان رژیم صهیونیستی است.
وی در پایان به برگزاری کنفرانس بیداری در سطح منطقه خاورمیانه اشاره و اذعان داشت: کنفرانس بیداری اسلامی با رویکرد کاملاً اسلامی در سطح منطقه برگزار شده و سبب بیداری نسل جدیدی از جوانان منطقه در مقابله با ظلم و کفر می‌شود.
منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *