هراز نیوز :سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران،سرهنگ توکلی فرمانده سپاه ناحیه نور، حسینی مسئول علمی بسیج دانشجویی مازندران و لزلی مسئول سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه کربلا از دانشگاه غیرانتفاعی علامه محدث نوری(ره) شهرستان نور بازدید کردند.

در این دیدار سید هادی حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری با بیان این که اولین و تنها پژوهشکده تحقیقاتی شیلات بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور در این دانشگاه تاسیس شد، بیان داشت: توجه به تحقیق و پژوهش ازبرنامه های ارزنده بسیج دانشجویی دانشگاه می باشد که باید این اقدامات بیش از پیش گسترش یابد.

وی با اشاره به این که پژوهش محوری می تواند نقش ارزنده ای را در توسعه جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسئولین باید اهتمام ارزنده ای را در راستای حمایت از طرح های پژوهشی داشته باشند.

دکتر سلطان کریمی مسئول مرکز تحقیقات راهبردی شیلات بسیج دانشجویی با بیان این که تحقیقات انجام شده از سوی اساتید و دانشجویان این دانشگاه صورت گرفته است، گفت: رایزنی هایی در راستای تعامل با دانشگاه تربیت مدرس نور، دانشگاه تهران و دانشگاه های مطرح کشور صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این که سوله تحقیقات شیلات باید ایجاد شود، بیان داشت: این امر می تواند در پیشبرد کارها موثر باشد.

در دیدار سردار سید محمد شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران، با تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری، گفت: تلاش ما باید در راستای خودکفایی و استقلال علمی به عنوان بهترین نوع استقلال باشد.

وی با بیان این که توجه به امور پژوهشی مورد توجه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم حمایت های لازم را از پژوهشکده شیلات دانشگاه علامه محدث نوری داشته باشیم.

لزلی مسئول سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه کربلا در این دیدار با بیان این که این مرکز آمادگی دارد تا به طرح های قابل عرضه دانشجویان و اساتید حمایت های مالی به صورت وام یا بلاعوض را بنماید، گفت: در صورت محقق شدن فاکتورهای اعلامی از سوی بسیج از افراد جهت حضور در کنفرانس های علمی بین المللی حمایت خواهد شد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام مفید فیاضی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با تاکید بر این که نهایت تلاش خود را برای حمایت از این مرکز خواهیم داشت، گفت: طرح ها و مقاله های قابل عرضه این مرکز مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *