هرازنیوز: فرماندار آمل با تاکید بر اینکه ورود مسافر و گردشگر در مازندران باید بیشتر اقتصاد‌ی‌تر شود، گفت: ورود مهمانان به مازندران هر روز در حال افزایش است.
یدالله اکبرزاده اظهار داشت: سه میلیون مسافر تعطیلات هفته‌های گذشته را از محور هراز عبور کردند و از طریق این محور وارد استان مازندران و شهرستان آمل شدند.
وی با اشاره به تعطیلات نوروزی امسال افزود: بعد از تعطیلات نوروزی، ایام تعطیل عید سعید فطر و پس آن باعث شد تا هموطنان‌مان از نقاط مختلف کشور به مازندران بیاند.
فرماندار آمل با اشاره به منابع بکر و گسترده خدادادی در استان‌های شمالی کشور تصریح کرد: سبزی و طراوت خاص هراز عاملی است تا مسافران بیش از پیش برای عبور از این محور علاقه نشان دهند.
اکبرزاده با اعلام دیگر ویژگی منحصر به فرد محور هراز بیان داشت: این محور از مسیرهای مواصلاتی است که کمترین زمان در طی مسافت از پایتخت و مرکز کشور به استان‌های شمالی کشور را دارا است.
وی یادآور شد: در کنار هم بودن کوه، جنگل و جلگه در هراز باعث توقف مسافران در طول مسیر ارتباطی می‌شود و همچنین بخش لاریجان نیز با دارا بودن آبگرم معدنی، اماکن تاریخی، امامزادگان و باغات سیاه ریشه باعث جلب توجه گردشگران می‌شود.
نماینده عالی دولت در آمل اظهار داشت: با توجه به ورود بیش از 10 میلیون مسافر و گردشگر به مازندران در ایام نوروز باید مسئولان فضایی مطلوب و دلچسب را برای مسافران ایجاد کنند تا آنها با خاطره‌ای خوش از این استان خارج شوند.
اکبرزاده با اشاره به بحث درآمدزایی ناشی از گردشگران خاطرنشان کرد: باید فضایی ایجاد شود که با ورود توریست و گردشگر به مازندران و شهرستان‌های آن به امر اشتغال‌زایی بپردازیم و از این راه کسب درآمد کنیم.
وی در اشاره به تعطیلات آخر تابستان و آغاز فصل مدارس پیش بینی کرد در هفته آینده محور هراز روزهای شلوغ و ترافیکی را در خود ببیند و با حجم مسافران پایان تابستان چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت روبرو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *