به گزارش هراز نیوز ؛ اين مجموعه به ظلم و ستم و قتل عام شيعيان بدست خلفاي عباسي و قيام ناصرالحق(اطروش) كه عالمي برجسته و از سادات حسيني و پايه گذار حكومت علوي در طبرستان بوده، مي پردازد .

ناصرالحق توده هاي مردم را عليه متجاوزان بسيج مي كند و با زنده كردن نام امام حسين (ع) در جمع توده ها، روحيه متهورانه آنها را رشد مي دهد. او كه از اعلم فضلاي عصر خويش است با همراهي ياران خود هسته هاي مختلف نيروي مبارزه شكل مي دهد. در كنار اين تلاشها  سعي در اصلاح آراء و عقايد مذهبي مردم و روشنگري درباره خاندان نبوت دارد.

نويسنده و كارگردان اين تله تئاتر محسن معيني است .

3 thoughts on “ناصر الحق به تلویزیون می آید +عکس”
  1. اطلاعات جامعه ما از ناصر الحق و اقدامات او بسیار اندک است کاش صدا و سیما با توجه به اقدامات مهم زندگی او سریالی به نام او می ساخت تا ضمن معرفی این شخصیت ارزش های دینی و مبارزات مردم مازندران در مقابل ظلم و ستم و تقویت ارزش های شیعی را بیان می داشت.

  2. آیا بجای ساخت چنین فیلمهایی بهتر نیست از یک فیلم و فقط یک فیلم از ذوالقرنین قرآن کوروش بزرگ پارسی بسازیم یا از دلاوریهای نادر شاه که الان همه ایرانیان مدیون او هستیم که مملکت تصرف شده توسط افاغنه و عثمانیان و اعراب را باز یکپارچه نمود .آخه ما خودمون از نظر تاریخی انقدر جوانمرد داریم شاید الحق هم جزو کوچکی از آن دلیرمندان باشد ولی فرق نگذارید لطفا

  3. این اسناد به نظر اصالت ندارد. سالها این گنبد بنام اثشکده در امل بودو کسی سراغ ان نمیرفت.یکباره شد مقبره ناصرالحق.اغلب منابع قدیمی عربی او را ز یدی میدانند نه شیعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *