سرهنگ”نورا… ملکي”در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در پي مراجعه فردي به ماموران پليس و طرح شکايتي مبني بر کلاهبرداري از وي از سوي فردي ناشناس،موضوع بطور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:مالباخته در تحقيقات و بررسي هاي پليسي اظهار داشت،متهم به کلاهبرداري با ادعاي اينکه مي تواند خارج از نوبت براي وي سند مالکيت زمين اخذ کند، از وي دو ميليون تومان وجه نقد اخذ و متواري شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان “بهشهر”افزود:ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات فرد کلاهبردار پس از چند روز کار اطلاعاتي و استفاده از شگرد هاي خاص موفق شدند،متهم را شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند. “ملکي”اضافه کرد:شهروند ديگري با مراجعه به پليس از کلاهبرداري 18 ميليون توماني از وي از سوي فردي کلاهبردار خبر داد.

وي افزود:مالباخته در تحقيقات پليسي عنوان داشت،متهم به کلاهبرداري با اخذ چک و جعل آن اقدام به کلاهبرداري 18 ميليون توماني کرده است. فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”يادآور شد:متهم با انجام اقدامات ويژه پليسي شناسائي و دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

سرهنگ”ملکي”در پايان با هشدار به شهروندان خطاب به آنان عنوان داشت:هرگز براي تسريع در انجام کارهاي اداري از اقدام به کارهاي غير قانوني پرهيز کرده و درارائه اسناد مالي و چک بانکي به افراد ناشناس اعتماد نکنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *