به گزارش هراز نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،در راستاي اجراي دستور مقام قضايي درشناسائي و دستگيري متهم به شرارت و درگيري به نام”ب-س”21 ساله در شهرستان”ساري”،موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران قرار گرفت.

اين گزارش حاکي است،ماموران با دريافت اين گزارش و انجام يک سري اقدامات ويژه اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه متهم را شناسائي کردند. برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه با تشکيل تيم ويژه عملياتي،متهم را حين تردد با يک دستگاه خودرو پژو 206 به همراه فردي ديگر به نام “س-ص” 24 ساله که از همدستان متهم و افراد سابقه دار بوده،شناسائي کردند.

متهمان که با مشاهده ماموران بر سرعت خود افزودند،با عکس العمل سريع ماموران و پس از دقايقي تعقيب و گريز خودروي متهمان را متوقف و هر دو متهم را دستگير کردند.

گفتني است،متهمان که داراي سوابق متعدد کيفري از جمله چاقوکشي،شرارت ودرگيري هستند،پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

پژو 206 حامل ترياک درشهرستان”چالوس”توقيف شد

به گزارش پايگاه خبري پليس،در پي کسب خبري مبني بر ورود محموله مواد مخدر از نوع ترياک و شيشه از سوي قاچاقچي معروف به نام”ح-پ” با يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 ف موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت . اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ضمن شناسائي متهم و خودروي مورد نظر، محل سکونت اين فرد را شناسائي کردند. ماموران در ادامه با هماهنگي مرجع قضايي و تشکيل تيم ويژه عملياتي پس از چند روز تعقيب ومراقبت از اين فرد در اقدامي غافلگيرانه متهم به مواد مخدر را حين تردد در يکي از خيابان هاي شهر متوقف کردند. برپايه اين گزارش،ماموران با دستگيري متهم در بازرسي از خودروي وي بيش از ر چهار کيلو 536 گرم ترياک را کشف و ضبط کردند. ماموران در ادامه با بازرسي از منزل مسکوني اين فرد 418 گرم شيشه را به همراه پنج ميليون ريال وجه نقد و دو دستگاه گوشي تلفن همراه و يک عدد ترازو ديجيتال کشف و ضبط کردند. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

خودوري حامل مواد مخدر ترياک در” محمودآباد” توقيف شد

سرهنگ”صلواتي”در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام”ح-ک”39 ساله در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر،موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي تصريح کرد:ماموران پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي واستفاده از منابع و مخبرين موفق شدند،فرد مورد نظر را شناسائي کنند. فرمانده انتظامي شهرستان”محمودآباد”خاطر نشان کرد:ماموران با تعقيب و مراقبت از اين متهم دريافتند،وي در حال حاضر در يکي از هتل ها در منطقه اي توريستي در حومه شهرستان نور حضور دارد. سرهنگ”صلواتي” اضافه کرد:ماموران با هماهنگي مرجع قضائي و همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور در عمليات مشترک پليسي متهم را در محل اقامتش شناسائي و دستگير کردند. “صلواتي”افزود:ماموران در بازرسي از محل سکونت و خودروي متهم به مواد مخدر موفق شدند،بيش از سه کيلو و 735گرم ترياک را که بطرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود،کشف و ضبط کنند. فرمانده انتظامي شهرستان”محمودآباد”در پايان افزود:متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد .

 

 

 

كشف 819 كيلو گرم انواع مواد مخدر در استان مازندران

سرهنگ”روح الامين قاسمي”درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:در راستاي مقابله با جرائم و عوامل تهيه وتوزيع مواد مخدر در سال جاري فرماندهي انتظامي استان مازندران با اجراي طرح هاي انتظامي-امنيتي،شناسائي و پاکسازي نقاط آلوده ودستگيري متهمان توانسته است در اين بخش بيش از 819 کيلو و 283 گرم انواع مواد مخدر را کشف و کند. وي اضافه کرد:در همين راستا 52 باند تهيه وتوزيع مواد مخدر منهدم و تعداد زيادي از عوامل افيوني ومعتادان تابلو شناسائي و دستگير شدند. جانشين فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اقدامات پليس مازندران در راستاي مقابله با جرائم از افزايش 26 درصدي کشفيات سرقت در استان در مدت نه ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد وي افزود:همچنين با بررسي آماري از ميزان وقوع قتل در استان،شاهد کاهش 25 درصدي وقوع اين جرم در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم. ” قاسمي” اضافه کرد: از مجموع قتل هاي صورت گرفته در استان در سال جاري 98 درصد پرونده هاي قتل با تلاش شبانه روزي و بي وقفه ماموران پليس آگاهي منجر به کشف شد. سرهنگ” قاسمي” در ادامه با اشاره به تبليغات و جنگ نرم دشمن عليه کشور با استفاده از ابزار رسانه اي،محصولات ضد فرهنگي و تجهيزات ماهواره اي از اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي دراستان خبر داد وافزود:ميزان کشف تجهيزات ماهواره درنه ماهه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 69 درصد افزايش داشته است. وي اظهار داشت:در کشف محصولات ضد فرهنگي نيز ميزان کشفيات 33 درصد افزايش داشته است. سرهنگ”روح الامين قاسمي”همچنين از افزايش107درصدي کشفيات کلاهبرداري وجرائم اقتصادي استان خبرداد و گفت:ماموران پليس در مدت نه ماهه امسال توانسته اند،تعداد زيادي از متهمان به جعل و کلاهبرداري را شناسائي ودستگير کنند. جانشين فرمانده انتظامي مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به مراجعه بيش از شش هزار و 250 نفر به مراکز مددکاري و مشاوره کلانتري هاي استان در نه ماهه امسال،از مصالحه 63 درصدي پرونده هاي ارجاعي به اين مراکز خبر داد. وي اضافه کرد:همچنين بيش از دو هزار و 833 شهروند مازندراني در اين مدت به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعي اين فرماندهي مراجعه و از خدمات مشاوره انتظامي، روانشناسي و مشاوره و مددکاري بهره مند شده اند. سرهنگ”قاسمي” افزود:ازکل مراجعه کنندگان به مراکز مشاوره و مددکاري کلانتري ها 78 درصد پرونده هامشکلات خانوادگي،3درصد حقوقي و7 درصد نزاع ودرگيري بوده است.

 

 

عمليات ويژه پليس در دستگيري سارق حرفه اي سيم برق در” قائم شهر”

سرهنگ”محمدرضا قدمي”در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود: ماموران انتظامي کلانتري 11 اين فرماندهي ساعت 4:30 دقيقه بامداد امروز حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به راننده يک دستگاه خودرو وانت نيسان مظنون شدند. وي تصريح کرد:راننده خودرو که با مشاهده ماموران بر سرعت خود افزوده و قصد فرار داشته با عکس العمل سريع پليس مواجه و متوقف شد. فرمانده انتظامي شهرستان” قائم شهر” اظهار داشت:ماموران با توقيف اين خودرو و دستگيري راننده خودرو به نام”م- الف” 27 ساله در بازرسي از خودرو موفق شدند،بيش از 700 كيلو گرم انواع سيم برق را به همراه يك تن قطعات فلزي شركت توزيع برق كشف و ضبط کنند. “قدمي”اضافه کرد:متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به سرقت سيم برق به 11 فقره سرقت ديگر در شهرستان سوادکوه و روستاهاي حومه اين شهرستان اعتراف کرد. فرمانده انتظامي شهرستان”قائم شهر”در پايان از پيگيري موضوع براي کشف ديگر سرقت ها خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *