اسماعيل كوثري رئيس كميته دفاعي مجلس در گفت‌وگويي از اقدامات دولت در قبال سپاه انتقاد كرد. وي در تشريح نسبت بين دولت و سپاه به مردم سالاري گفت: نکته مشخص این است که سپاه پاسداران در این سال‌ها از هیچ کمکی نسبت به دولت دریغ نکرده است و در موقع حساس تشکیل دولت، افراد کارآمد و تاثیرگذاری را به احمدی‌نژاد معرفی کرد که به گواه همه از نیرو‌ها و مدیران کارآمد و موفق دولت بودند.

وي ادامه داد: با این وجود هیچ وقت ندانستیم که چرا و با چه استدلالی نیروهای معرفی شده توسط سپاه را کنار گذاشتند تا هم دولت از توانمندی‌شان محروم شود و هم این شائبه منطبق با واقعیت به وجود آید که آقای رئيس‌ جمهوری کمترین تمایلی برای تعامل با سپاه و نیروهای این نهاد را ندارد. وي گفت: آقای احمدی‌نژاد به طور واضح با سپاهی‌ها مشکل دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد که با آنها همکاری کند.

آقای تقی‌پور یکی از وزرای موفق دولت بود که بدون هیچ دلیل منطقی از دولت خارج شد تا یکی از نزدیکان و دوستان رئيس‌‌جمهور به این سمت معرفی شود.كوثري خاطرنشان كرد: تاکید می‌کنم که سپاه تا آنجایی که بنده مطلع هستم، دست احمدی‌نژاد را خیلی جا‌ها گرفته است. اما ایشان جواب خوبی را با بدی دادند و همیشه طوری برخورد کردند که برای هیچ کس قابل قبول نبود.

 

تهران امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *