درتاریخ 28 آبان سال 1391 نقدی از سوی یکی از منتقدین محترم بنام ن .ق در سایت هراز نیوز بنمایش گذاشته شدکه بجهت حمایت از اهداف معنوی مطلق جامعه ورزش آمل برخود لازم دیدیم پاسخی کوتاه به ابهامات ایجاد شده برای منتقد محترم مکتوب نماییم:

دو اصل اساسی و پایه ای جهت نگاشتن مطلبی آنهم در باب انتقاد اول:رعایت انصاف دوم :اطلاعات جامع نویسنده میباشد که متاسفانه مقاله انتقادی منتقد محترم نه تنها حاوی این دو اصل نبوده بلکه رنگ و بویی از توهین نیز به خود گرفته بود.که این مورد اخیر توهین چون با مسئولیت نویسنده همراه میباشد قطعاًٌ نوشته های وی را فاقد اثر و منفعت اجتماعی برای خواننده بهمراه خواهد داشت.

به توجه خوانندگان عزیز میرساند جامعه ورزش آمل هر سال با هدفی خاص و تعریفی خاص به تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان می پردازد.واینکه چه کسی این هدف و برنامه را مدیریت می کند قطعاٌ هئیت مدیره این جامعه خواهد بود که با اکثریت آرا به این سمت که همان خدمت رسانی به اهالی ورزش میباشد رسیده است.

جامعه ورزش امسال تنها قصد اهداء جوایز و تقدیر از درگذشتگان سال 90 -91، پیشکسوتان مطرح در مقطع ملی که دارای پستهای ورزشی ، اجتماعی ،سیاسی ومدال آوران المپیک – جهانی –آسیایی و نخبگان علمی کنکور سراسری کشور را داشته است.طبیعی است نام اشخاصی که منتقد محترم در مقاله خویش آورده اند که بقول ایشان با غرض از قلم افتاده اند!!جایی در اهداف تجلیل امسال نداشته اند. با این وصف نامهایی همچون آقایان سجادی و شاهانی در سالهای قبل تجلیل شده اند و اگر نام بزرگانی چون آقای اسداله ملک از قلم افتاده باید گفت همانطور که پیشتر گفته شد قصد تجلیل امسال یا اهداف مشخصی بوده است در ضمن زمان تجلیل از پیشکسوتان قدیمی شهرستان آمل سال اول این همایش یعنی زمانیکه خود منتقد محترم عضو هئیت مدیره بوده است چطور ایشان درآن زمان نام همچون آقای ملک این عزیز را در لیست خود قرار نداده بودند.جالب اینکه امسال نام فرزند برومند  ایشان آقای سعید ملک  در میان تجلیل شده گان بوده است . که این مهم نشان دهنده این است اگر جامعه ورزش آمل خدای ناکرده با پیشکسوت مذکورمشکل یا غرضی داشته چطور نام فرزند ایشان را در لیست تجلیل شده گان قرار میدهد.

بر اساس تصویب مجمع عمومی ساخت وساز  کسب منافع اقتصادی از بدو تاسیس تعاونی جامعه ورزش آمل که منتقد محترم 6 سال عضو هئیت مدیره بوده اند یکی از اهداف تعاونی جامعه ورزش آمل بوده است.

منتقد محترم درسایر بند های مقاله خویش به توهین های مکرری علیه  جامعه ورزش آمل پرداخته که شان و منش قهرمانی و پهلوانی جامعه ورزش آمل اجازه پاسخ به این توهمات را به خود نمی دهد.و از همین جا به منتقد محترم پیشنهاد می دهیم اگر ضعفی در کار وفعالیت گروهی دیده اند انتقاد دلسوزانه را بجای انتقاد با غرض سرلوحه وظیفه خبرنگاری خود قرار دهند.

هرچند امسال بتمامی هئیتهای ورزشی و اداره ورزش و جوانان آمل یک ماه قبل از شروع همایش نامه مربوطه با قید اهداف تجلیل از ورزشکارانی که امسال حائز شرایط تجلیل میباشند داده شد وهمکاری های نیز با این جامعه صورت پذیرفت.

 

ولی جامعه ورزش آمل هیچگاه خود را عاری از عیب و نقض ندانسته و نمی داند و از همین جا از بزرگان و پیشکسوتان بزرگ شهرستان آمل که ممکن است نام آنها از قلم افتاده باشد پوزش طلبیده و این قول را به عزیزان در سالهای آینده جهت جبران این نقص و کاستی خواهیم داد.

منتقد محترم ، بزرگانی که از قلم افتاده اند آنقدر بزرگ اند که ما را خواهند بخشید ولی نیت شما بعنوان یک منتقد متاسفانه شخصی بوده و خود را مدعی العموم این افراد خوانده اید هرچند شاید ایشان راضی به این اقدام شما نباشند. بنظر شما بیشتر نگران عدم ذکر نام خود بوده اید ولی این را بدانید((مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید)) از شما هم بخاطر از قلم افتادن نامتان پوزش میطلبیم زیرا در اهداف تجلیل امسال جامعه ورزش آمل جایی نداشته اید.

هئیت مدیره شرکت تعاونی جامعه ورزش آمل

 

شرکت تعاونی جامعه ورزش آمل

شماره ثبت:2645                                    تاسیس:1383

2 thoughts on “پاسخی به مقاله انتقادی ((نقدی بر همایش جامعه ورزش آمل ؛آیا کسوت هم رعایت شد))”
  1. پاسخ و جواب خوبي بود چون شركتي رسمي مشغول فعا ليت است قطعا با تلاش وخرد جمعي تصميم گرفته ميشود . لذا نبايد در امور كاريشان مداخله كرد اولا بخش خصوصيست دوم اينكه داراي هيئت مديره واعضاء ست وبازرسين بر كارهاي آنان نظارت دارد و ورود خبرنگار فعل پسنديده اي نيست

  2. با سلام . جاي تشكر و قدرداني دارد از راه اندازي چنين تشكلي در ورزش شهرستان امل .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *