هراز :با حضور  معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تهران در آمل راه کارهای موجود در زمینه ارتباط  بین علوم و تحقیقات تهران و علوم و تحقیقات آیت الله آملی در جهت همکاری های آموزشی و علمی فی مابین مورد بررسی و  توافق قرار گرفت .

دکتر یوسفعلی زیاری در حاشیه بازدید از دانشکده ها ، آزمایشگاه ها و سایر امکانات آموزشی ، پژوهشی و رفاهی  واحد علوم و تحقیقات آیت اله آملی اذعان  داشت :واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی یکی از زیبا ترین دانشگاه ها در سطح  منطقه  است .

وی با توجه به وسعت و قابلیت های موجود در این واحد دانشگاهی ابراز امیداوری کرد : با جذب دانشجو و گسترش سایر فعالیتهای علمی ،واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی به قطب علمی منطقه تبدیل شود .

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات تهران ضمن تبریک به دکتر فاضل لاریجانی به خاطر اخذ موافقت اصولی رشته داروسازی تصریح کرد : اخذ مجوز رشته داروسازی  دستاوردی عظیم برای این واحد محسوب می شود .

این مسوول در ادامه راهکار هایی  را در خصوص  رشد فعالیتهای علمی ، توسعه کمی وکیفی دانشگاه و توسعه عمرانی واحد علوم و تحقیقات آیت ا…آملی ارائه داد .

دکتر یوسفعلی زیاری  با اشاره به اینکه واحد علوم و تحقیقات تهران  به عنوان دانشگاهی پیشرو در توسعه کمی و کیفی رشته‌های بین رشته‌ای مورد نیاز جامعه در میان سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود تاکید کرد : حمایت های لازم از گسترش رشته‌های بین رشته‌ای در واحد علوم و تحقیقات آیت ا… آملی  نیز با توجه به نیازسنجی‌های جامعه صورت خواهد گرفت .

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که بیش از ۲۰۰ رشته بین رشته‌ای مصوب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد گفت: در سال‌های اخیر مطالعات میان رشته‌ای جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه‌های کشور یافته به طوریکه در حال حاضر ۲۰۰ رشته میان رشته‌ای فعال و مصوب در دانشگاه‌های کشور تدریس می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *