استاندار مازندران به برخی تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌های مازندران برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بانک‌های مازندران حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان معوقه دارد. سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به نقش بانکداری در توسعه کشور و اقتصاد بیان داشت: نقش بانک در عرصه اقتصادی به خوبی ملموس است.

وی تصریح کرد: نیاز جامعه به بانک موجب شد بنا بر تدابیر قانون برنامه و مصوبات مجلس بعد از قانون بانکداری اسلامی موضوع خدمات بانکی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران تاکید کرد: بانکداری یک واقعیت انکارناشدنی است و بانک ملی نقش ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد.

وی با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط سختی داریم و بانکداری در شرایط فعلی بسیار سخت شد و بانک مرکزی کشور ما را تحریم کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به تقلیل گاز ترکمنستان به کشورمان یادآور شد: تقلیل گاز ترکمنستان به مازندران منشا مالی داشت و مسئولان ترکمنستان هم به دلیل تحریم بانک مرکزی میزان گاز به کشور ما را تقلیل دادند.

وی اضافه کرد: یکی از بحث‌های مسئولان ترکمنستان چگونگی انتقال پول بود.

طاهایی در ادامه با اشاره به تحریم‌های ایجاد شده توسط ایادی غرب به کشور ما خاطرنشان کرد: تحریم دشمن تجار و بازرگانان ما را نیز دچار زحمت کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما در شرایط بحرانی‌تر جنگ تحمیلی قرار داشت، اضافه کرد:  مردم ما در بحران زندگی کردند و ما بحران‌های سخت‌تری را در دوره جنگ پشت‌سر گذاشتیم.

استاندار مازندران در ادامه به برخی تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌های مازندران برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بانک‌های مازندران حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان معوقه دارد و با این شرایط فعلی مدیران بانک‌ها شرایط بسیار سختی دارند.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *