به گزارش هراز نیوز مهندس وحید خلیلی رییس اداره منابع طبیعی آمل در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز ضمن تایید خبر آتش سوزی در بخشی از جنگل های آمل بیان داشت : عامل انسانی سبب این آتش سوزی در بخش هایی از جنگل های آمل  بوده است .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نیوز در خصوص اینکه فرد خاطی چندمین بار است که اقدام به آتش زدن جنگل می کند گفت :عامل آتش سوزی که قبلا هم اقدام به آتش زدن منطقه کرده است، دارای اختلال روانی بوده و هم کنون در بازداشت پلیس می باشد  .

خلیلی در خصوص میزان وسعت منطقه آتش سوزی اذعان داشت : چهار منطقه جنگلی دچار حریق شده که  جنگل زیارت‌سر ،انجه و آینه بندان از ان جمله اند .

وی با تاکید بر صعب‌العبور بودن منطقه آتش سوزی تصریح کرد :مامورین اداره منابع طبیعی شهرستان آمل به همراه نیروهای امداد و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری و نیروی های منطقه در حال اطفا حریق هستند .

خلیلی در پاسخ به سوالی در خصوص پیش بینی میزان خسارت و همچنین توانایی نیروی های او در اطفا کامل حریق گفت : براورد میزان خسارت فعلا مقدور نیست ، تمام تلاش خودرا به صورت شبانه روزی برای مهار آتش خواهیم کردو ان شا الله به سرعت آتش مهار خواهد شد. .

 

3 thoughts on “آتش‌سوزی در جنگل‌های آمل / عامل انسانی حادثه دچار اختلال روانی است”
  1. خبروقتي ناقص باشه سمت منبع خبرمشص نيست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *