به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري آمل، احمد وحيدي در بازديد از دستاوردهاي نخبگان آمل در پرديس دفاعي آمل با اعلام اينکه نيروي انساني يک سرمايه ارزشمند براي کشور است، تصريح کرد: سرمايه انساني آورده اصلي نظام است.

وي خطاب به نخبگان آملي با اشاره به اينکه بسياري از جوانان نخبه مي‌توانستند اين زحمت را تحمل نکنند، بيان داشت: بسياري افراد هستند که فکرهاي خوبي دارند ولي آن را عملياتي نمي‌کنند و حالا که شما اين افکار را عملياتي کرده‌ايد ارزشمند است.

وزير دفاع با اعلام اينکه واقعا انتظار نداشتم در آمل چنين کارهاي ارزشمند و موثري ببينم، گفت: توانمندي‌هاي امروز نخبگان آملي با وجود محدوديت‌هايي که براي کشور ايجاد کرده‌اند قابل تحسين است.

وي با اشاره به اينکه اين توانمندي کمک بزرگي به وزارت دفاع خواهد بود، افزود: اين نخبگان بخشي از مسئوليت‌هاي وزارت دفاع را سبک کرده است.

وحيدي با بيان اينکه با جهت‌دهي ايده‌هاي جوانان به خوبي مي‌توان از آنها بهره گرفت، يادآور شد: اگر بتوانيم اين جهت‌دهي‌ها را ادامه دهيم به خوبي مي‌توانيم در راستاي تامين نيازهاي کشور از آن استفاده کنيم.

فرماندار آمل نيز در اين بازديد با اشاره به جايگاه شهرستان آمل در بخش صنعت و اختراعات بيان داشت: امروز آمل بخش مهمي از صنعت مازندران را در خود جاي داده است و در کنار آن اين شهرستان از توانمندي خوبي در حوزه اختراعات و ابتکارات نيز برخوردار است.

يدالله اکبرزاده با بيان اينکه اتصال حلقه صنعت و دانشگاه و نخبگان مي‌تواند دستاورد خوبي براي نظام به همراه داشته باشد از حمايت اين شهرستان از شرکت‌هاي دانش‌بنيان و واحدهاي فناوري دفاعي خبرداد.

 

7 thoughts on “وزیر دفاع در آمل +عکس”
  1. سلام
    باعث افتخاراست که وزیردفاع درامل حضور داشته است.

  2. البته وحیدی به دسا هم رفته بود
    اینطور که از این تصاویر بر میاد، جوادیان به دسا برمیگرده

  3. سلام :گرچه هرازنيوز منبع خبررا روابط عمومي فرمانداري آمل اعلام كرد ولي خبر به اين مهمي به دلايل زيرچندان انعكاسي نداشت 1-آدرس مكان پرديس دفاعي آمل مشخص نيست 2–زمان وقوع خبر مشخص نيست 3—تصويرموجودحضورجوانان نخبه آملي رامشخص نميكندبلكه فقط يك عكس آنهم بسته كه آقايان مسولين آمدن با آقاي وزير يادگاري داشته باشند ؟ 4—-چرا حضور خبرنگاران كمرنگ بودكه خبري به اين مهمي ازبازتاب خوبي برخوردارنباشد؟؟؟؟

  4. از فرماندار مردمی و فداکار امل خیلی ممنونیم.. جمعی از دانشجویان دانشگاه شمال امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *