هراز نیوز :سرهنگ محمدصادق پهلوان فرمانده انتظامي شهرستان آمل در تشريح جزئيات اين جنايت هولناک در گفتگو با کمال نیوز گفت:در پي مراجعه خانواده فردي به نام”م-س” 52 ساله به ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل مبني بر مفقودي اين فرد با يک دستگاه خودرو پژو 206،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران بلافاصله ضمن درج و ثبت اطلاعات فقداني و خودروي مورد نظر در سامانه پليس آگاهي،اقدامات ويژه را در جهت شناسائي و کشف مفقودي آغاز کردند.

پهلوان خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي رد فرد مفقودي را در آخرين تماس با خانواده اش درشهرستان” آمل”شناسائي کردند که فرد مورد نظر در اين تماس از تصادف خود با يک دستگاه خودرو وانت پيکان خبر داده بود.

سرهنگ”پهلوان” افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني با شناسايي يک شاهد عيني دريافتند،فقداني مورد نظر به اتفاق دو نفر مردجوان با خودروي پژو 206 به صافکاري اش مراجعه و پس از برآورد خسارت محل را ترک کردند.

وی اظهار داشت:با دريافت اين اطلاعات و در ادامه شناسائي فردي ديگر ماموران موفق شدند،دو مرد جواني که با اين فرد فقداني ارتباط داشته اند،به نام هاي”س-د” و”ح-ر” شناسائي کنند.

پهلوان گفت:ماموران با شناسائي اين دو مرد جوان در اقدامي غافلگيرانه هر دو آنان را پس از چند روز تعقيب و مراقبت در عمليات ويژه پليسي در مخفيگاهشان در يکي از مناطق صعب العبور جنگلي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل يادآور شد:متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به قتل راننده خودرو پژو 206 باانگيزه سرقت خودرو اقرار و اظهار داشتند:با ايجاد تصادف ساختگي به بهانه پرداخت خسارت مقتول را به يکي از مناطق جنگلي کشانده و پس از قتل،خودروي وي را سرقت و به مبلغ 5 ميليون تومان به فردي مالخر فروخته ايم.

“پهلوان” افزود:با تلاش مأموران و هدايت و راهنمايي متهمان اين پرونده در تشريح صحنه قتل جسد مقتول”م- س”در حاليکه از ناحيه سر متلاشي شده بود در داخل جنگل کشف و متهم به مالخري به نام “ف-م” در اين ارتباط دستگيرشد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل عنوان داشت:خودروي مسروقه کشف و ضبط و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

29 thoughts on “تشریح جزییات قتل مرحوم سالاریان در آمل”
  1. این سایت راتازه یافتم وتبریک می گوییم سپاس

  2. واقعا خجالت آوره.خانواده مقتول خودش موفق به پیدا کردن قاتل شده و اونوقت فرمانده نیروی انتظامی یه شهر تو روز روشن ….. به این بزرگی میگه

  3. امید است پس از پایان تحقیقات قضایی و قطعیت حکم متهمان را در میدان اصلی شهر اعدام کرده و مدتها در انظار عمومی باشند تا کسی جرات نکند اینگونه احساسات مردم را جریحه دار کند و فضای نا امنی را در شهر به وجود بیاورد. این خواسته ی به حق مردم شهر آمل است. چرا که در سالهای اخیر متاسفانه امنیت شهر بارها و بارها توسط اشرار زیر سوال رفته و هنوز اقدامی محکم در اینز زمینه صورت نگرفته است. اعدام در ملا عام می تواند در پیشبرد اهداف مجازات ها که در قانون نیز بدان توجه شده مفید باشد.

  4. با سلام و خسته نباشید

    باید بگم تا افرادی مانند ….و صاحب رستوران……. و مالک …. و افرادی نظیر اینها پول خرج میکنند و از افراد پوچ اوباش مانند …… حمایت میکنند و بزرگش میکنند شهر را به آشوب میکشند باید انتظار این چنین قتلهایی را هم داشت که اولی نبوده قتل مغازه دار میدان صدف یادتان رفته یا پیدا شدن جسد چندین بار در جنگل های شهر تیر اندازی چند سال پیش در خ محمود آباد در روز روشن ….. بقول قدیمی ها شهر که شلوغ بشه قورباغه هم هفت تیر کش میشه به امید آن روزی
    که دیگر شاهد پشتیبانی این چنین افرادی از چند شرور نباشم تا زودتر به دام پلیس افتاده به سزای اعمالشان برسند تا درس عبرتی برای دیگران بشود

  5. امیدوارم این پرونده مانند پروننده های دیگر که سالها بلاتکلیف مانده نباشد و خیلی زود قاتل در میدان اصلی شهر اعدام گردد

  6. باعث تاسفه که امنیت عمومی شهر مختل شده و در این ماه سه جنایت هولناک بوقوع پیوسته . در اینجا از دادستان امل که مدعی العموم است خواهشمندیم که با سرعت و شدت به این موضوعات رسیدگی نموده و جلوی تکرار ان را بگیرندو از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل را خواها نیم

  7. از مسولین خواهش مندیم آن ها را به اشد مجازات برسانند و از خانواده مقتول دیه نخواهند.

  8. جناب آقای پهلوان خانواده مقتول همسایه ماست جایی که ما شنیدیم خانواده خوده مرحوم سالاریان جنازه شو پیدا کردن.
    در ضمن پرونده اون فردی که یه دخترو بالای ساختمان آفتاب میدان 17 شهریور گروگان گرفته بود چی شدی؟
    پرونده تفنگ کشی در جاده محمود آباد چه شد؟
    و چند پرونده دیگر
    امیدوارم لااقل این پرونده تا آخرش پیگیری بشه و قاتلین در میدان اصلی یا لا اقل در یک جای پر رفت و آمد اعدام بشه

  9. شهرهای مازندران شده پر اراذل اوباش
    گه در کوچه و بازار برای مردم گردنکشی میکنند به اینها لیست مال دزد ها و سیم دزدا رو هم اضافه کنین ، پلیس هم انگار نه انگار، با اراذل میشنینن چای میخورن
    کی به کیه کم کم باید برگردیم به دوره ایل و طایفه هر طایفه ایی از خودش مراقبت کنه!!!!!

  10. agh az bas dorogh tahvile mardom dadin dige bavaresh sakhte ke be shegrdaye polisio amaliatiton etemad kard.dostan gofan va hame midonan ke khanevade maghgtol khodesh peygiri kard jasado peyda kard.zemnan be mavaredi ke dostan eshare kardan ham koli serghato …. mishe ezafe kard ama fayde ke nadare khoda akhar aghebete hamero be kheyr kone

  11. اگر زمان انتخابات بود مثل سجاد اسكو محله ايي ديگران براي برنده شدن كمكش مي كردند؟

  12. اعدام قاتلین در ملاء عام کمترین مجازاته. دیه به کی؟ به خا نواده های آشغالهایی که قاتل پرورند. این جنایات این طوری تمومی نداره. باید هزار بار دارشون زد.

  13. اعدام کمترین مجازاته. هزاران بار باید دارشون زد در ملاء عام. دیه به کی واقعا؟ به دولت گل و بلبل یا به خوانواده های فاسد جانی پرور؟

  14. من کامل در جریان جزیئات امر بودم…..سرنخ های اصلی رو خود خانواده مقتول پیدا کردن….حتی در پیدا کردن قاتلین اصرار خانواده مقتول بود که باعث شد پلیس مأموران خودش رو در اختیار اونها بگذاره…..فقط اوضاع این مملکت خیلی داغون…اطراف شهر پر از اراذل و باندهای دزدی که خود پلیسم میدونه ولی اینقدر دایره فعالیتشون زیاده که پلیس هم انگار ازشون میترسه…خدا به داد برسه…وقتی تو روز روشن یک آدم بیگناه رو میکشن…..دیگه نمیشه امنیت داشت تو این مملکت…..

  15. چقدر بی عدالتی تا کی بی موالاتی و عدم رعایت قانون شما رو بخدا امنیت رو برقرار کنین تا ناموس ما حفظ بشه واقعاً با این اتفاقات هولناک چگونه می توان زندگی کرد اگه قراره خود مردم امنیت رو برقرار کنن پس نیروی انتظامی؟ مجریان قانون و امنیت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *