هراز نیوز :سرهنگ محمدصادق پهلوان فرمانده انتظامي شهرستان آمل در تشريح جزئيات اين جنايت هولناک در گفتگو با کمال نیوز گفت:در پي مراجعه خانواده فردي به نام”م-س” 52 ساله به ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل مبني بر مفقودي اين فرد با يک دستگاه خودرو پژو 206،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران بلافاصله ضمن درج و ثبت اطلاعات فقداني و خودروي مورد نظر در سامانه پليس آگاهي،اقدامات ويژه را در جهت شناسائي و کشف مفقودي آغاز کردند.

پهلوان خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي رد فرد مفقودي را در آخرين تماس با خانواده اش درشهرستان” آمل”شناسائي کردند که فرد مورد نظر در اين تماس از تصادف خود با يک دستگاه خودرو وانت پيکان خبر داده بود.

سرهنگ”پهلوان” افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات ميداني با شناسايي يک شاهد عيني دريافتند،فقداني مورد نظر به اتفاق دو نفر مردجوان با خودروي پژو 206 به صافکاري اش مراجعه و پس از برآورد خسارت محل را ترک کردند.

وی اظهار داشت:با دريافت اين اطلاعات و در ادامه شناسائي فردي ديگر ماموران موفق شدند،دو مرد جواني که با اين فرد فقداني ارتباط داشته اند،به نام هاي”س-د” و”ح-ر” شناسائي کنند.

پهلوان گفت:ماموران با شناسائي اين دو مرد جوان در اقدامي غافلگيرانه هر دو آنان را پس از چند روز تعقيب و مراقبت در عمليات ويژه پليسي در مخفيگاهشان در يکي از مناطق صعب العبور جنگلي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل يادآور شد:متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به قتل راننده خودرو پژو 206 باانگيزه سرقت خودرو اقرار و اظهار داشتند:با ايجاد تصادف ساختگي به بهانه پرداخت خسارت مقتول را به يکي از مناطق جنگلي کشانده و پس از قتل،خودروي وي را سرقت و به مبلغ 5 ميليون تومان به فردي مالخر فروخته ايم.

“پهلوان” افزود:با تلاش مأموران و هدايت و راهنمايي متهمان اين پرونده در تشريح صحنه قتل جسد مقتول”م- س”در حاليکه از ناحيه سر متلاشي شده بود در داخل جنگل کشف و متهم به مالخري به نام “ف-م” در اين ارتباط دستگيرشد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل عنوان داشت:خودروي مسروقه کشف و ضبط و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

29 thoughts on “تشریح جزییات قتل مرحوم سالاریان در آمل”
  1. خیییییییییییییییییلی متاسفم کمتر دروغ بگین و کمتر ریا کنین من خودم کاملا در جریان هستم….اصلا این چه قانونیه که میگه 48 ساعت باید از گم شدن طرف بگذره بعد اقدام به پیدا کردنش بکنن این جنابای پلیس، چه معنی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!خب 2روزش پرید، تاسوعا و عاشورام که دست از کار کشیدن این پلیسای مثلا زحمتکش 2روز دیگه ام که پرید با این حال بازم هیچ کاری نکردین و خانواده مرحوم پیداش کردن باز هم متاسفم برای این مردان قانون!!!!!!!!!!

  2. این امر که چه ارگان و چه اشخاصی قاتلین را دسگیر کرده در درجه بعدی اهمیت قرار دارد مهم مشخص شدن انگیزه قتل است ، با توجه به شناختی که از آن فقید سعید شادروان سالاریان دارم امکان اینکه آن مرحوم با اراده و میل خود جهت دریافت خسارت بدنبال قاتلین رفته باشد یک در میلیون است با این حال ونحو باز سازی جنایت توسط قاتلین نکات مبهم وحلقه های مفقوده بسیاری دارد ، بنا به اعترافات متهمین قبل از تصادف با آن مرحوم با اشخاص دیگری این شکل تصادف را اجرا کردن گه اگر چنین باشد با یک فراخوان از سوی پلیس نیت حقیقی متهمین تا حدود زیادی مشخص خواهد شد در غیر اینصورت ؟ و لذا اگر انگیزه فقط پول باشد که بنا به گفته قاتلین مبلغ قابل توجهی توسط آن مرحوم به قاتلین پیشنهاد شده پس فقط پول نمی تواند به تنهایی انگیزه باشد ؟حتی قاتلین در قبال تحویل خودرو هیچ پولی دریافت نکرده بودند و منتظر واریز پول توسط مالخر بودند ؟ از سوی دیگر به گفته پلیس قاتلین فاقد سوء پیشینه هستند ولی شیوه عمل آنان کاملاً حرفه ای بوده بطوریکه اشیاء که ماندگاری بیشتری نسبت به لباس و پوست بدن دارند را از آن مرحوم جدا کردن که پس از مدتی دیگر قابل شناسایی نباشد چرا ؟ و …… موارد دیگر که اگر از زوایای مختلف به این جنایت بنگریم تحقیقات جامع و کاملی را از سوی مامورین و بازپرس محترم می طلبد و چنانچه فقط برای ارام کردن جو بوجود آمده در سطح شهر قصد قصاص را داشته باشیم ( که این حکم می باست لاجرم و پس از مشخص شدن انگیزه قاتلین بلادرنگ و در میدان اصلی شهر به اجرا گذارده شود تا شاید درس عبرتی برای دیگر ارازل و شیطان صفتها باشد )به خون مردی که اسطوره جوانمردی ، گذشت ، صبر ، فداکاری ، متانت ، خانواده دوست به تمام معنا ، مردم دار ،امین و دیگر صفات نیکو که همگی در این مرحوم جمع بودن ،خیانت نا بخشودنی کردیم بدینوسیله از کلیه اشخاصی که به هر نحوی با این پرونده ارتباط از هر نوع ( تحقیق ، تجسس و بازجویی )را دارند حتی از اشخاص حقیقی و حقوقی که می توانند در روند احقاق خون این مرحوم کمکی کنند عاجزانه استمداد می طلبم وقبلاً دست اشخاصی را که در این راه کمکی حتی ناچیز انجام می دهند را صمیمانه می بوسم . ضمناً از پلیس محترم خواهشمند است اقدامات خانواده آنمرحوم را در امر دستگیری قاتلین نادیده نگرفته چرا که اگر اقدامات آن خانواده نبود چه بسا هنوز به راز این جنایت پی نبرده بودیم . به امید اینکه نکات مبهم این پرونده سریعاً مشخص و محرز گردد و قاتلین به سزای عمل ناجوانمردانه خود برسند . انشاالله

  3. نیروی انتظامی تشکر تشکر قوه قضاییه قاطع تشکر تشکر

  4. واقعا واسه شما متاسفم که اسم خودتو خبرنگار گذاشتی شما بادم جون دور قابچی نیرو انتظامی هستی عزیز.خانواده مرحوم 7 شبانه روز نخوابیدن و همه جارو زیرو رو کردن نیرو انتظامی فقط از نظر جایگاه قانونی و قدرتی که لباس و سلاح بهش میده زمانی که همه چیز آشکار شد اقدام کرد والا همه مواردی که شما نوشتی تلاش خانوادش بوده.

  5. اخرش چطور شد تکلیبف قاتلین شادروان سالاریان تاکی باید مردم امل صبر کنن تا مجازات این دو نفر ببینن.لطفا زودتر اقدامات لازم انجام بدین شاید تسکینی باشه به درد خانواده شادروان سالاریان

  6. خدا بیامرزدش.من یه خواهش دارم از مسعولین امنیتی امل.چرا میزارین این ارازل و اوباشها راس راس تو شهر بچرخن.ب خدا مردم امنیت جانی ندارن.هر کی اراده کنه تو شهر تیر اندازی میکنه.بعدشم کسی نیس بگه برا چی.اسمه بعضی رو میگو…………………….بازم بگم.

  7. چرا دروغ میگین تمام دوندگی ها رو خانواده و دستان مقتول کردند تا مرحله پیدا گردن محل قاتلین اونوقت آقای پهلوان پزشو میده واقعا که !!!!!!!!! خداوند روح ان مرحوم را شاد و در قیامت شما راروسیاه کند انشاال….

  8. خدا پدر سید داوود احمدی رو بیامرزه…

  9. این سرهنگ چی داره میگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما اصلا چطور روت شد مصاحبه کنی!!!!!!!!!!! این جناب قبلا تو محمودآباد خدمت میکرده … نیست باز دم بچه های اداره اطلاعات آمل گرم زحمتو اونا میکشن این آقا مصاحبه میکنه از اداره کل بازرسی استان خواهش میکنم یه گردش کار مالی از نیروهای انتظامی بگیره.

  10. آقای پهلوان واقعا واسه شما متاسفم. دروغ به چه قیمتی

    اخه؟؟؟؟؟

  11. آقا میرزا سجاد اسکومحله ای نیست تو که نمیدونی نگو.

  12. خوشم میاد که دروغ هم بلد نیستین پیداکردن جنازه که از طریق افراد خانوادشون بود حداقل توی اعدام کمکشون میکردین . اون کارم که با تلاش و پیگیری خانواده مقتول انجام شد پس شما چیکاره اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *