هراز نیوز : دکتر محمد صالحی دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای اطلاع رسانی این منطقه گفت : مازندران دربین مناطق دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول پژوهشی را در کل کشور کسب کرد .
صالحی در جمع مدیران و مسئولان واحد های منطقه سه با اشاره به ثمرات تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید  کرد:  ستادهای بزرگداشت در  کلیه واحد ها  دانشگاه آزاد اسلامی  فعال شود تا دستاوردها و موفقیتهای سه ساله را  در حوزه های آموزشی ، دانشجویی ، پژوهشی ، فرهنگی و عمرانی منعکس نمایند .
صالحی  تاکید کرد : دانشگاه آزاد اسلامی همواره جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار داده است و تببین دستاوردهای دانشگاه باید با کمترین هزینه صورت پذیرد .
دکتر حسین باقری رییس واحد نکا هم در ابتدای این جلسه با اشاره به آیه 200 سوره آل عمران در قرآن کریم بیان داشت : قران برای برقراری ارتباط دو توصیه دارد قبل از ارتباط اجتماعی توصیه به صبر می نماید و بعد آنهم به تقوی الهی دعوت می کند که پیامد این دو رستگاری است .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا افزود  : فقط در 5 جز قرآن 567 بار انتقال آگاهی مطرح شده است .
باقری تکریم ارباب رجوع ، مردم داری و مردم یاری را جزو ضرورتهای روابط عمومی دانست و تاکید کرد : اجرای این موارد در دانشگاه آزاد است که جایگاه روابط عمومی را د رکنار بالاترین مقام  دردانشگاه قرار داده است .
دکتر باقری از حضور اعضای شورای اطلاع رسانی منطقه 3 در این واحد دانشگاهی تشکر نمود و گفت :4 پروژه سالن ورزشی ، مسجد دانشگاه ،سلف سرویس و ساختمان اداری از جمله پروژه های در دست ساخت واحد نکاست .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *