هراز نیوز :خبر قریب الوقوع بودن حضور یحیی پور بر مسند شهرداری فریدونکنار مارا بر ان داشت تا در مجالی کوتاه با  طرح گفتگویی از صحت وسقم این موضوع از زبان خود او با خبر شویم

مهندس حسن یحیی  پور شهردار دابودشت در گفتگویی با خبرنگار هراز نیوز در خصوص قطعی شدن حضورش در کرسی شهرداری فریدونکنار گفت : همانطور که در خبرها آمده است با درخواست سه نفر از اعضای محترم شورای شهر فریدونکنار موضوع حضورم در این شهر با عزت مورد توجه قرار گرفت .

وی ادامه داد : واقعیت این است که اگر به نظر دوستان توفیقی در شهر دابودشت  حاصل شده است بعد از توجه خداوند متعال ، حاصل همدلی بین همه اعضای شورای این شهر وبنده و همچنین حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان بوده است و اگر این حمایتها و همدلی ها با بنده صورت نمی گرفت امکان نداشت بتوانیم اقدامی صورت دهیم .

شهر فریدونکنار و مردم عزیزش انصافا مستحق خدمت عاشقانه هستند ، به نظرم به این شهر و مردم خونگرم و انقلابی اش باید بیشتر از این توجه بشود ، آنها استحقاقش را دارند که برایشان از تمام وجود مایه گذاشت .

موضوع این است که زمان زیادی حداقل برای این دوره باقی نمانده است ، که البته با روحیه ای که در حقیر هست ، معتقدم می شود در این زمان هم کارهایی کرد که مورد رضایت خدا و مردم باشد ، اما نکته اساسی این است که این امر تنها در سایه وحدت و همدلی برای مردم فریدونکنار محقق خواهدشد .

عزیزان که به عنوان شهردار تا این لحظه توفیق خدمت داشتند با سه رای اعضای محترم شورا بر کرسی  شهرداری نشستند و به نظرم این همان نکته است که امکان خدمت در شان این مردم را از انسان می گیرد .

شما در هر مجموعه ای اگر بهترین مدیر دنیا را هم بیاورید ولی در ان مجموعه هم دلی نباشد به نظرم نمی توان موفقیت را در ان سازمان متصور بود .

به همین خاطر همیشه عرض می کنم دابودشت و اعضای شورای این شهر باید برای همه شهر ها الگو باشند، باور کنید نمونه شدن بنده در بین شهرداری ها نبود جز حمایت همه جانبه اعضای شورا ،  چون با روحیه تحول خواهی و سازندگی من آشنا هستند  و می دانند که با چه روحیه ای قصد حضور در فریدونکنار را دارم ،امروز هم به من تکلیف کرده اند که در صورتی با استعفای من در دابودشت موافقند که من هر پنج رای اعضای شورا ی شهر فریدونکنار را داشته باشم .

 

2 thoughts on “یحیی پور : مردم فریدونکنار استحقاق خدمت عاشقانه را دارند /شورا باید با استعفای من موافقت کند”
  1. قرار گرفتن در مسند شهرداری فریدونکنار با وجود دو شورای بسیار سرسخت و مخالف آن هم برای مدت 6 ماه که از عمر شورای شهر باقی است به صلاح یحیی پور نبوده و باعث تخریب وی خواهد شد

  2. قبول مسئولیت در شرایط کنونی ریسک بزرگی است که موفقیت زیادی نخواهد داشت اما احتمال عدم موفقیت دز ان زیاد است اما به هر حال قبول در صورت قبول مسئولیت همه ما حاضریم در انجام این ماموریت خطیر به مهندس یحیی پور کمک کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *