هراز نیوز :دانشگاه شمال مجموعه ای  غیر انتفاعی است که با تلاش جمعی از مفاخر این دیار برپا شد و تجربه ای موفق را در راه اندازی موسسات غیر انتفاعی در سراسر کشور به منصه ظهور رساند .

مجموعه ای علمی و فرهنگی که تقریبا هر از چند گاهی مولد حرکاتی نوع و بی بدیل در عرصه آموزش عالی کشور می باشد .

به گفته دکتر رستمی  هم اکنون  6هزار وهشتصد دانشجو در مقاطع تحصیلی دراین دانشگاه مشغول به تحصیل هستند .

به یکماه نمی گذرد که جشن باشکوه کسب موفقیت اخیر این دانشگاه در کسب رتبه برتر در سطح کشور برپا شد و افتخاری دیگر برای استان مازندران آفرید.

اگرچه دانشگاه شمال هیچگاه در امر اطلاع رسانی خبری نتوانسته است به اندازه عظمتش عمل کند اما این ضعف را با تبلیغات و تشریفات مضاعف پوشش داده است .

مصداق این ادعا هم این است که شما در چند سال اخیر هیچگاه شاهد حضور پرشور خبرنگاران شهرستان آمل و استان مازندران در قالب کنفرانس  خبری در این دانشگاه نبوده اید .

اما امروز مطلع شدیم که یک رویداد علمی بسیار رفیع در سطح بین المللی در این دانشگاه در شرف برگزاری است ،رویدادی که موجب افتخار جامعه علمی کشور و سبب مباهت مازنی ها و خصوصا آملی هاست ، آمل و دانشگاه شمال میزبان  همایش بین المللی تربیت بدنی وعلوم ورزشی است .

این همایش در تاریخ 15 و16 آذر در دانشگاه شمال وبا حضور مهمانان خارجی از 8 کشورجهان ، اساتید دانشگاهها ،محققان  و مدیران اجرائی  کشور برگزار خواهد شد .

امروز در یک اقدام قابل ستایش شاهد برگزاری کنفرانس و نشست خبری در این دانشگاه بودیم که نشان می دهد مسئولان این دانشگاه خصوصا دکتر عماد حسینی دبیر همایش براهمیت اطلاع رسانی مناسب این رخ داد علمی  واقفند .

اما نکته قابل تامل و بعید در این کنفرانس  ناهماهنگی های موجود در دعوت  از  خبرنگاران است که سبب شد تا تعداد کمی  از نمایندگان رسانه ها و اصحاب قلم در این نشست حاضر شوند .

اگر چه مسوول روابط عمومی شورای شهر ! به جهت نرسیدن برخی از دعوتنامه های خبرنگاران پوزش خواست اما این موضوع قطعا هشداری جدی برای کمیته اطلاع رسانی  این همایش به همراه خواهد داشت .

هراز نیوز  آمادگی خود را برای پوشش خبری این رویداد علمی مهم به مسئولان اجرایی این همایش بین المللی اعلام می دارد و با افتخار به عنوان حامی رسانه ای شما در برگزاری این رخ داد پژوهشی کمک کارتان خواهد بود .

 

 

7 thoughts on “همایش بین المللی دانشگاه شمال و یک نکته مهم”
  1. احتمالاً مسئول روابط عمومی شورای شهر کسانی رو دعوت کرده است که می بایست پورسانت این آقا را فراهم کنند.

  2. متأسفانه هیچ تبلیغات و اطلاع رسانی بابت این رویداد بین المللی در سطح شهر دیده نمی شود.احتمالاً بودجه اطلاع رسانی در جیب آقایانی می رود که با بی کفایتی فقط فاکتورهای جعلی را به دست آقای دکتر حسینی می رسانند .

  3. نمیدانیم ازچه باید گفت ازاین بی کفایتی مسولین وپورسانت هایی که در جیب دوستان می رود .که نمی توانند پوشش خبری بالایی داشته باشند .ولی ……………..

  4. باعث افتخاردانشجویان دانشگاه شما است وهمچنین این دانشگاه گوی رقابت رااز دانشگاه های دیگر ربوده است بااین حال نبایدازتلاش خود کم کند چون که راه همچنان باقی است……………………………………………..

  5. متاسفانه سند مادام العمر بودن مسوولیتها در کشور ما افتی است که دست از سر ما برنمی دارد واز ان بدتر که زمان تغییر انها افراد سفارشی ونالایق تر جایگزین میشوند. چون اینجا ایران است وهمیشه یه جای کار میلنگد.

  6. این همه گلایه داریم که چرا غرب مازندران هر روز شاهد رخدادهای گوناگون و پیشرفت است..مدیران آنها به رسانه‌ها دیدگاه دیگری دارند و برای یک مراسم ساده استانی در غرب هزینه می کنند تا بهترین خبرها و عکس ها ارسال شود ولی اینجا شما خبرنگاران تیشه به ریشه همدیگر می زنید شاید دو ریالی بیشتر به دست بیاورید مدیران هم خدای سو استفاده کردن دارن ازتون بهره کشی می کنند..

  7. سابقه خوبیه واسه دانشیاری سید عماد حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *