هراز نیوز :تمجع حامیان ولایت در اعتراض به هنجار شکنی عده ای بی حجاب در ایام ماه محرم در شهرستان هزار سنگر آمل از سوی هیأت های مذهبی و امت حزب الله در مسجد حضرت علامه برگزار شد .

برنامه ها بدین شرح بود :

قرائت قرآن  استاد زارع

خواندن شعری به زبان محلی پیرامون وضع حجاب

مداحی حاج جاوید قلیزاده و حاج یونس محسن پور از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به همراه انتقاد به وضع حجاب این شهر در این ایام

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زال نژاد

سخنران بعدی این تجمع حاج حسین جوادی بود

سخنرانی  حجت الاسلام والمسلمین سرلک

در پایان بیانیه ای در چند بند صادر شد

و شنیده شد نسخه ای از آن قرار است به مسئولان شهری و رونوشتی به دفتر مقام معظم رهبری و آیات اعظام علامه حسن زاده آملی و علامه جوادی آملی و همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ارسال گردد .

به گزارش هراز نیوز :شنیده شد برخی از مسوولان شهری از برگزاری این مراسم رضایت نداشتند و خواستار ارائه راهکار و پیشنهاد به جای تجمع بودند .

برخی از حضار دلیل عدم استقبال   با شکوه هیات های مذهبی از این مراسم را تماس های بازدارنده برای حضور در این تجمع عنوان کردند .

شایان ذکر است جمعیت حاضر در این مراسم حدود 200 نفر تخمین زده شده است .

 

 

گزارش :ابوالفضل بادپا

30 thoughts on “تجمع اعتراضی برای بد حجابی در ایام محرم +عکس”
  1. بابا بیخیال که چی مثلا؟؟؟؟؟؟؟
    الان دو روز افتادن تو شادمحل دارن ماهوار جمع میکنن.خونه خودشون سه چهارتا دیش میان که چی؟؟ چی بوییم……

  2. کار خوبی بود ولی ایکاش به جای مسجد جلوی فرمانداری انجام می شد تا مسوولین خواب ما بیدار بشن

  3. به نام خداوند جان وخرد
    زبان در مقابل ناهنجاری های اجتما عی به یکباره باز می شوند وهرکس وهرچه مقابلش باشد را مورد حمله قرار می دهد
    درچندین روز قبل در شهرستان آمل دوستان بسیجی وحزب الهی که همگی از بجه های پاک ونیکوکار شهر آمل بودند در یک تجمع وتحصص در مسجد ایت الله حسن زاده آملی گرد هم امدند ونسبت به بی احترامی که عده اندکی در شهر امل نسبت به روز عاشورا داشتند علیه مسئولین صف ارایی کردند ومسئولین را زیر سوال بردند ودر اخر هم قطعنامه ای هم صادر شد که قرار شد به مسئولین کشوری استانی وشهرستانی داده شود
    نقد ما اینجا مربوط به چند نفر می باشد وفکر میکنم که نقد منصفانه می باشد .
    ابتدا جناب اقای جوادئی واقای زال نژاد ودوستانی که این مراسم بسیار خوب را ترتیب داده اید از شما سوال میکنم که رئیس یکی از هیئت های مذ هبی هستید ایا هیئت شما تعداد شان همین مقدار بود ؟؟؟؟ایا نمی توانستید بقیه را با خود همراه کنید ؟؟؟
    ایا بقیه افراد با حجاب مشکلی ندارند ؟؟؟؟
    ایا می شود 5 هیئت مذهبی جمعیتشان 100 نفر باشد ؟؟؟/
    ایا بهتر نبود که به عواقب این کار فکر می کردید فکر نکردید که مردم با دیدن این جمعیت اندک فکر دیگری می کردند ؟؟؟؟؟
    جناب اقای جوادی جنابعالی چندین سال ریاست اداره ارشاد را بر عهده داشتید که اداره ارشاد دبیر شورای فرهنگ وعمومی شهرستان است چه کارهایی را در ان زمان انجام داده اید .
    ایا فکر میکنید که با یک جلسه می شود مشکل حجاب را حل کرد نه بدین منوال نیست تمام مسئولین دارند خون دل می خورند دیروز در صحبتهای تان از امام جمعه فاضل شهر انتقاد کردید ایا فکر میکنید امام جمعه ای که با سیاست بازی مخالف است کار کردن بلد نیست نه اینطور نیست یادم می اید در جند سال قبل نزد امام جمعه بودیم وگفتیم علامه جودی گفتند باید علم جمع اوری گردد وامام جمعه فرمودند یک جلسه می گذاریم همه بیایند ومی رویم با هیئت امنا صحبت میکنیم من جلو وشما پشت سر من بیایید می دانید چه شد گفتند طایفه بازی است وهیچکس نیامدند .مگر می شود جلوی طایفه خودم بایستم . دنباله دارد

  4. برادر واستاد عزیزم حاج اقا زال نژاد شما که می دانم تمام هم وغمتان دین وقران است وخود بارها شاهد ان بوده ام ایا یادتان می اید خودتان گفتید که بیانیه نوشتید وبر دروازه امام زاده ابراهیم نصب کردید چه شد ان سال تمام اعلامیه های شما را کندن گفتن مورد داره ایجاد تنش می کنه ما امدیم داخل امام زاده ابراهیم وامر به معروف میکردیم یک دفعه یک برادر نیروی انتظامی که خیلی اتیشش در زمینه حجاب تند بود وبه هر کسی گیر میداد گفت حق ندارید به کسی تذکر بدید گفتیم چرا گفتند نمی خواهیم شلوغ بشه بزارید بی دقدقه تموم بشه .بعد هم داشت می رفت چون ما را می شناخت گفت کاری نکنید ها این یک اخطار بود .خوب ببینید این سنگ پایه از خیلی وقت پیش شل بوده باید کاری اساسی کرد
    برادر عزیزم جناب اقای حاج جاوید فرمودند ما گریه کن امام حسین هستیم وکار به کار کسی نداریم هرکی هرچی دلش می خاد بگه .
    در جواب حاج جاوید عزیز ببینید از وقتی ما گفتیم کار به کار کسی نداریم همون موقع قافیه را باختیم .اونجا که داشتیم شب اول محرم عزاداری میکردیم یک سری داخل شهر داشتند پارتی میگرفتند .اگر همون موقع بیرون می امدیم وچد نفررا تنبیه می کردیم الان نیاز به تجمع نبود همون موقعی که جنگ تمام شد من وتو شما نمی رفتیم دنبال مال دنیا وضع بدین منوال نمی شد.

  5. جناب اقای محسن پور هم مطالب زیبایی را بیان فرمودند که شنیدن انها و نقد ان خالی از لطف نیست
    جناب اقای محسن پور با حاج جاوید سر اینکه ما گریه کن امام حسین هستیم اختلاف داشتند وفرمودند ما گریه کن امام حسین هستیم اما تا جایی که به ما ودین ما ومولای ما توهین نشوند وگرنه کاری را خواهیم کرد که هیچکس توان انجام ان را ندارد واین تجمع ما هم اگر نتیجه ندهد دست به کارهایی خواهیم زد .
    در جواب اقای محسنپور شما عنوان نمودید که بازنشسته سپاه هستید وهرچه دارید از سپاه ونظام دارید بله درست است حرف شما بسیار متین ولی یک نکته را فراموش کردید که شما ها وماها امدیم تا بگوییم مسئولین مواظب کارهای خود باشید هنوز هستند تعداداندکی که در این شهر درد دین دارند وباید برای پایداری دین مبارزه کرد من حرف های شما را یک مدل معامله سیاسی می دانم شما امدید جلسه را جمع کنید وموفق هم شدید وبسیار کار درستی هم انجام داده اید وباید این را بدانید با اینکارتان در مقابل همه مسئولان ایستادید اما ولی ما این کار شما را قبول نداریم .

  6. یک مثال برایتان می آورم شهر یک امام جمعه دارد وپدر معنوی شهر محسوب می شود شما بچه هیئتی ها کی امدید گفتید اقا کار داری ما در خدمتیم کی گفتین ما سرباز شما هستیم که امام جمعه فکر کند که الان با وجود 5 هیئت 600 نفری در امل 3000 نیرو دارد ومیتواند پشت تریبون نماز جمعه سیاسی هایی که برای شهر نقشه میکشند را رسوا کند شما باید اول استین همت را بالا بزنید .
    شما بابل را با امل مقایسه می کنید امام جمعه بابل سوت بزند 1000نفر به خط می شوندوجان خودشان را هم می دهند
    یک خاطره برایتان بگویم یک از شهروندان وبسیجیان به نام بابلی در چند سال قبل وقتی که در شهر می خواستند کنسرت بگیرند وفرماندار وقت که از جناح چپ بود با کنسرت موافق بسیجی می فهمد وموضوع را با امام جمعه مطرح می کند امام جمعه هم دستور جمع اوری وفرماندار هم اطاعت نمیکند خلاصه بسیجیان رفتند وتحصن کردند جلوی درب کنسرت واز نیروی انتطامی هم کتک خوردند وچند نفر بازداشت هم شدند ولی بساط کنسرت را جمع کردند بدون انکه به کسی بی احترامی کنند ودرگیر شوند امام جمعه محترم هم تا اخر پشت بسیجیان بود .
    فرماندار شهر ما که ولایتمدار است وبسیجی واز خودمان است امام جمعه شهرمان هم که دنبال باندبازی وسیاست بازی نیست پس چه می شود شهرمان را مثل اینکه ما راه را اشتباه رفته ایم .
    بیایید کمک کنیم وبا هم در کنار مسئولین ولایی که داریم مشکلرا حل کنیم یک پیشنهاد دارم سال دیگه در روز صبح عاشورا همه جمع بشیم دور میدان 17 شهریور ومثل مرد برای امام حسین وخاندانش عزاداری کنیم تا غروب به حرف کسی هم گوش ندیم فقط عزاداری کنیم مثل مردم زنجان وتفت مطمئن باشید هم بیحجابی نابود میشه هم این سنت پوچ علم کشی یا شیطان پرستی از بین میره هم رو کم کنی طایفه ها اگر درد دین دارید این راهش است .تمام مداحان عزیز هم بیایند تا غروب تک تک دم بگیرند

  7. اره خر خودتی …جلوی فرمانداری تجمع می کردند که تو ضد انقلاب عکس بگیری بزاری تو سایتت یا به بی بی سی و….. بفروشی خائن …..
    شما فکر کنم همونی هستی که اون جریان انتخاباتی که اعتراض کردن را ترتیب دادی …..
    اخه بد بخت یه عده قلیلی آمدند بی حجاب بودند مگر می شود عزاداری همه را نادیده گرفت مردم خودشان می دانند همه جیز را
    فرمانداری داریم بسیجی ازش بهتر سراغ دارید نام ببرید
    شهرداری داریم که باید ببینی برای شهر چه کرده
    امام جمعه ای داریم فاضل ودانشمند که استاد فرزندان مقام معظم رهبری بوده
    نیروی انتظامی که با صلابت دارد کار می کند
    امنیتی ها ما هم که نمی شود امارشان را داد کارهایی کردهاند که ایندگان درک خواهند کرد
    سپاهیان عزیز هم به نوبه خود کار بسیاری کردهاند
    شورای شهر هم دارد به کار انتخاباتی خود می رسد
    کدام مسئول را می خواهی بیدار کنی …..خودت در خواب زمستانی هستی …
    عذر خواهی می کنم که با لحن بدی جواب ناشناس بالا را دادم
    خرس قطبی

  8. مملکت قانون داره مجری داره,این اقایون کاسه داغتر از اش نشن لطفا

  9. :!!!!!!!!!!!
    تا الان کجا بودین؟؟؟؟؟؟؟ یعنی پارسال و چند سال قبلش بی حجابی نبووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه به این فکر افتادین؟؟؟؟؟؟

  10. مساله ی حجاب یکی از مسائلی است که بنده منکرش نیستم. اما در کنار حجاب مسائل دیگری هم هست که باید به آن پرداخته بشه. مساله ی بیکاری جوانان. مساله یاند بازی و رانت خواری های برخی مسوولان. مساله ی نون قرض دهی. مساله ی مافیای علمی و دانشگاهی کشور که تمام امید جوانان تحصیلکرده رو به باد داده.. چطور اینها رو نمیبینیم.؟ در ضمن. شما آقایون تا حالا مگه تو شهر نبودید و این مسائل رو نمیدید؟ مگه فقط تو همین ایام محرم این بی حجابی اتفاق افتاده؟ تو همین مجموعه ی ارشادی که آقای جوادی مسوولش بود آن زمان فکر میکنید هنرمندان و مراجعه کننده ها همشون با حجاب فعالیت می کردن اونجا؟ فکر میکنید الآنشم اینطوره؟ ( من کاری به اینکه حدود قطعی حجاب چطور باید باشه ندارم) من حرفم اینه. چرا حالا؟ حالا؟ مگه آقای جوادی چندین سال مسوول فرهنگی این شهر نبودن؟ مگه حجاب از مبانی فرهنگ اسلامی نیست؟ برید آمار بگیرید چند برنامه و همایش در مورد حجاب در زمانی که ایشون مسوولیت فرهنگی شهر رو بر عهده داشت برگزار کردن؟ آقایون عزیز. کمی زیرکانه تر هم فکر کنیم.. و با مقوله ی فرهنگ علمی تر مواجه بشیم. ریشه ای تر کار کنیم. با تجمع و این جور کارهای قدیمی و ناکار آمد که نمیشه فرهنگ رو عوض کرد. متاسفانه مسوولان غیر متخصص ما که با روشهای دیگر به مسند مدیریت فرهنگی رسیدن و تخصص لازم رو نداشتن کار رو به اینجا کشیدن. باید در دروجه اول اونها خودشون پاسخگو باشن.. گرچه همواره بجای پاسخگویی توجیه کننده ی خوبی وبدند.

  11. بسم الرب الشهدا
    اللهم الرزقناقبرشش گوشه
    من بانظراینکه همه دسته های عزاداری امل درروز عاشورابه میدان 17 شهریور بیایند وعزاداری کنند بسیارموافقم ومداحان خوب ما هم بیایند تاظهر عاشورا ذکرحسین بگیرند وموقع نماز ظهر هم همه با هم به نماز عشق بروند این یعنی تبلیغ دین این یعنی جلوگیری از بی حجابی این کارها درشهری مثل امل درست می باشد نه اینکه فقط گروهی بروند در نماز عشق عاشورا شرکت کنند ودر کناران گروهی دیگربه کارهای خودمشغول باشند این هارانمی توان باهم جمع زد وان هارادرکنارهم قرار دادحسین خون خدا برای به پاداشتن نماز به شهادت رسید نه برای نشان دادن ظواهری ازاین دنیا که هریک از دسته های طایفه های امل به نشان دادن ان به هم به همدیگر قدرت مالی ان طایفه رانشان می دهند می دانید که این روز های عاشورای امل همیشه برلب دشمنان عاشورایی است چه از حجاب گرفته وچه از علم های ریز ودرشتی که بروی خود حمل می کنند امام خمینی می گفت که عزاداری حسین باید پرشور باشد فکر کنم مردم امل مقصود رانگرفتند شور مالی نه بلکه شورمعنوی کی می شود که امل هم مانند جاهای دیگر دریک مکان جمع شوند وبه عزای حسینی بگریند وسینه بزنند ونماز عاشورای جمعی به جا اورند.

  12. برادری عنوان کرد که هیئتی های آمل این تعداد بودند؟ در جواب بگویم نماز گذاران عاشورا این تعداد تمام دستگاه ها بسیج شدند این جمع کم ؟ بحث هایی که دچار فرسایش این قبیل حرکتها می شود رو به میان نیاورید و نظرهای سازنده بدین این شهر فلان کرد و این شهر باید بکنه رو بزارید کنا دیشب استاد ضیائی فرمایش جالبی داشتند طایفه کیه ؟ عزاداری برای امام حسین است طایفه چیه؟ خدا باید بپذیرد نه طایفه ! برادر من غفلت باعث وقت کشی بیشتر می شود این روند پیش برود این آفت دامن گیر تر می شود این روند پیش برود فردا و پس فردا خواهران و مادرانی دیگر در این بازار و عرصه وارد می شوند جنگ نرم در تمام ابعاد و شکل های مختلف در حال پیشروی به مرزهای تفکر و عقاید و … هست حرف های آن پیر مرد و پیر غلام شهرمان را جنبه شوخی پنداشتم ((عده ای کاسه داغ تر از آش شدند)) !!! آقاجان خدا اهلتان کند و
    یک کلمه از حضرت امام خمینی (ره) و دیگر هیچ…
    “من در میان شما باشم یا نباشم به شما وصیت می کنم ، نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.”
    ان شاء الله که کسی نامحرم نیست ولی خدایا اهلشان کن
    الهی آمین
    الهی آمین
    الهی آمین

  13. کاش میشد روز عاشورا همه یه جا جمع بشن…. فقط هیئتی ها جمع بشن هم این کار جواب میده…. البته هیئتی های آمل از لحاظ اختلاف و جنگ و جدال دست کمی از طائفه ها ندارن….

  14. راست میگی …………………….تعصب های بیخودبعضی ها………………………..

  15. این داستان ها چیه که شما در میارین چرا میخواین حجاب رو تحمیل کنید خوب و بد را کنار هم بذارید تا مردم خودشون تشخیص بدن مگه قبل انقلاب نبود محرم و صفر که میشد تمامی برنامه های عیش و نوش قطع میشد به طور خودکار بسه دیگه جمعش کنید این داستان ها رو ارزش امام ورهبر انقلاب رو با اینگونه مسا ئل بیخود پایین نیارین کم به دختر ها گیر دادین برا حجابشون اینا بذارین ازاد باشن تا خودشون بفهمن با منطق برید جلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *