هراز نیوز :محور فیروزکلا به کمدره شامل 12 روستای قدیمی و پرجمعیت منطقه دشت سر است که طی سال های اخیر از وعده تاسیس بخشداری در آن خبری نشده است.
از خبر تاسیس شهرداری در «وسطی کلا» هم اطلاع نداریم. ولی خبر تاسیس شهر آمل سر به مرکزیت آهنگرکلای دابو، زادگاه فرماندار شهرستان آمل در مطبوعات منعکس شده است.
از تاسیس پاسگاه انتظامی در محور قدیم آمل ـ بابل بگذریم!
با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و نماینده محترم مجلس این محور را چهار بانده و بازسازی نمایند و اگر دولت اعتبار ملی نمی دهد، دانشگاه آزاد اسلامی 20 هکتار از اراضی را جهت بازسازی این محور به فروش رساند!!
6 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که به اندازه جمعیت شهر دابودشت و گزنگ و رینه هستند، در کنار جمعیت 12 روستا و کارکنان آموزشگاه ها و شرکت ها و مسافرین پارک جنگلی بلیران از این محور عبور می کنند که جمعیت بیش از 20 هزار نفر را شامل می گردد.
چگونه برای 3 شهر کوچک یاد شده، سالانه چند صد میلیون تومان از محل عوارض و مالیات مردم کمک می گردد؟

با تشکر ـ بناگرمدیر مسوول پیام آمل

One thought on “آقای …محور فیروزکلا به کمدره را چهاربانده و بازسازی کنید!”
  1. با سلام خدمت آقای بناگر
    داشتم به خبر ها نگاه میکردم که چشمم افتاد به این خبر-
    چرا نباید جاده قدیم آمل بابل که کاملا از هر دو طرف عقب نشینی شده است و آماده بکار ، چرا کسی اقدام نمیکند -باور کنید جاده قدیم آمل بابل در شان مردم این منطقه و خصوصا دانشگاه آزاد آیت ا.. نیست .
    آقای فرماندار- شهردار- مسئول راه و ترابری آمل و… خواهشن برای یک بار هم شده دقیقا به روکش آسفالت زیر پل هوایی (بین شاد محل و دشت سر) رو یک نگاه بکنید .باور کنید 20ساله دقیقا این مدلی هست …. وای به حال بقیه مسائل فرهنگی و پارتی بازی در ادارات …
    یک نکنته جال دیگه عوارض ورودی بلیران رو میدن به شهرداری دابودشت …. هر چی بخش و دفتر و امکانات میره دابودشت ،‌ اخه دابو دشت چه ربطی به دشت سر داره ، البته ربطش اینه که ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *