سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در واکنش به هواداران استقلال که او و تیمش را متهم به ارایه ضد فوتبال میی‌ کردند گفت: تیمی که سه گل زده است نمی‌تواند ضد فوتبال کرده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از برتری 3 بر 2  تیمش مقابل استقلال تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و فوتبال خوبی را از آنها شاهد بودیم فکر می کنم برندگان اصلی هواداران دو تیم بودند که در اینجا جا دارد من با توجه به اینکه  مسئولیت تیم تراکتورسازی تبریز را دارم از هواداران این تیم تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم من صمیمانه دست آنها را می بوسم.

وی در ادامه افزود: ‌بازی‌ای که 5 گل در آن به ثمر می‌رسد و موقعیت‌های زیادی نصیب هر دو تیم می‌شود از نظر کیفی بازی خوب و سطح بالایی است. ما به خوبی روی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال کار کرده بودیم و می دانستیم چطور به این تیم ضربه بزنیم اما به من اجازه دهید نقاط ضعف و قوت استقلال را نگویم چرا که این تیم هفته آینده بازی سختی دارد و صلاح نیست من نقاط ضعف و قوت استقلال را بازگو کنم.

امیر قلعه نویی با بیان این جمله که “با یک برد به یک تیم جام نمی دهند” افزود: کار ما از فردا شروع می‌شود و باید بیشتر از گذشت کار کنیم قطعاً ضعف‌هایی داشته‌ایم که 2 گل از استقلال خورده ایم و باید آنها را برطرف کنیم.

خبرنگاری از قلعه نویی پرسید آیا تیم تراکتورسازی شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟ که وی در پاسخ گفت: این سئوال شما باعث می‌شود به طرفداران تیم تراکتورسازی، مردم خوب آذربایجان و بچه‌های مطبوعاتی این استان بر بخورد بهتر است به جای شخصیت بگویید تیم تراکتورسازی قابلیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

وی در ادامه افزود:‌ تیم تراکتورسازی از پشتیبانی خوب مردمی برخوردار است که یک ویژگی مثبت به شمار می‌آید این تیم در فصل جاری 50 درصد تغییر کرده و برای اینکه بازیکنان به هماهنگی لازم دست یافته و از من و خودشان به شناخت لازم برسند نیاز است که زمان بگذرد. در عین حال باید بگویم تراکتورسازی توانایی و پتانسیل خوبی دارد و می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد .

قلعه نویی خاطرنشان کرد: در رختکن به بازیکنانم گفتم این بازی تمام شد به فکر بردن دیدار آتی باشید من مربی‌ای نیستم که با یک برد تیمم را قهرمان بدانم.

قلعه نویی از اظهار نظر در خصوص ممانعت از ورود هواداران تراکتور سازی به ورزشگاه خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید در این مورد حرفی نزنم و اظهار نظرهایم در مورد اتفاقاتی باشد که در مستطیل سبز رقم می‌خورد. ظاهراً قرار بر این بود که قانون اجرا شود اما باید از پتانسیل تماشاگران تراکتورسازی استفاده شود. در همه جای دنیا تلاش می کنند که تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بیاورند اما در اینجا مانع از ورود تماشاگران تراکتورسازی به ورزشگاه شده‌اند در عین حال باید بگویم تماشاگران تراکتورسازی امروز حضور خوبی داشتند و ما با همراهی آنها احساس تنهایی نکردیم.

قلعه نویی در واکنش به شعار هواداران استقلال که او را متهم به ارایه ضد فوتبال کرده بودند، گفت: من از آنها ممنونم اما تیمی که سه گل زده نمی تواند ضد فوتبال کرده باشد.

وی در این خصوص افزود: عادت ندارم در تیم‌هایم به دنبال ضد فوتبال و وقت تلف کردن باشم. در جریان بازی احسان حاج صفی دچار مصدومیت شد اما این بازیکن را به علت آسیب دیدگی تعویض کردیم. متاسفانه تیم‌هایی که می‌بازند و خبرنگارانی که تیم محبوبشان شکست می‌خورد چنین حرف‌هایی می‌زنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی با تاکید بر اینکه نشنیده است تماشاگران استقلال علیه سیاوش اکبرپور شعار داده باشند، افزود: در زمان بازی تمرکزم روی جریان مسابقه بود و نشنیدم علیه سیاوش شعار داده باشند اما باید بگویم باید هواداران را دوست داشته باشیم. همین که جوان‌ها می آیند در ورزشگاه و با وجود مشکلات و معضلاتی که هست چند ساعت را اینجا می‌گذرانند اشکالی ندارد که اگر چند شعار هم بدهند و خود را خالی کنند اما به آنها توصیه می کنم ناسزا و فحش ناموسی ندهند این کار درست نیست و این طور که من شنیدیم در بین دو نیمه برخی‌ها که تعدادشان اندک بود به سیاوش توهین کردند.

وی با برشمردن شاخصه‌های خوب تیمش افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های تیم ما سرمایه‌ مردمی است کادر مدیریتی باشگاه نیز با بهره گیری از این پتانسیل تمام تلاش خود را می کند تا تیم به موفقیت برسد اما همان طور که گفتم ما نیاز به زمان داریم تا به موفقیت برسیم و نباید با یک برد مغرور شویم. برای رسیدن به موفقیت بازی به بازی پیش خواهیم رفت و نگاه‌مان به پیش رو است.

امیرقلعه نویی که خارج از سالن کنفرانس خبری در مورد اختلافش با پرویز مظلومی مورد سوال خبرنگاری قرار گرفته بود در این مورد گفت: از این مسائل حاشیه ای دست بکشید و به فکر فوتبال سالم باشید. من دیروز با آقای پورحیدری بودم و امروز صبح هم با آقای مظلومی. ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته ششم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جمعه شب با پیروزی 3 بر 2 تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *