هراز نیوز :با حضور دکتر فاضل لاریجانی از 8 دانشجوی برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در زمینه علمی ، پژوهشی و ورزشی تجلیل شد .

 

در این مراسم که با حضور دانشجویان جدید سال تحصیلی 91-92 واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی برگزار شد در قسمت ورزشی از قاسم رضایی قهرمان جهان و صاحب مدال طلای المپیک ، نوشاد عالمیان چهره المپیکی تنیس روی میز کشور و برادرش نیما با اهدا لوح سپاس تقدیر شد .

 

همچنین از دانشجویان موفق در زمینه علمی از سعید باقری دانشجوی ترم اول مقطع دکتری که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در واحد آیت الله آملی با ارائه 7 مقاله ISIگذرانده بود ، سعید محمد زاده دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد این واحد که از پایان نامه خود 5 مقاله ISIمنتشر کرده بود و سید محمدرضا نور محمدی دانش آموخته رشته مهندسی عمران که در کنکور کارشناسی ارشد رتبه هفت را کسب کرده بود تقدیر شد .

 

ابوالفضل الیاسی مخترع و محقق شهیر از دانش آموختگان این واحد دانشگاهی بود که به همراه ونداد دهقان در زمینه پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفتند .

 

آیین تجلیل از دانشجویان برجسته علوم و تحقیقات آیت الله آملی با سخنرانی دکتر فاضل لاریجانی و دکتر لطفی رییس آموزش و پرورش شهرستان آمل همراه بود .

 

دانشجویان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در سال تحصیلی90-91هرکدام به نوبت در جایگاه حاضر شدند و از تجربیات شخصی خود برای دست یابی به موفقیت گفتند .

 

پدر نوشاد عالمیان هم به دلیل حضور فرزندانش در مسابقات بین المللی درجایگاه حاضر شد و از زحمات دکتر لاریجانی بخاطر برگزاری این مراسم تقدیر کرد .

 

در این مراسم به نمایندگی از تمامی دانشجویان جدید الورود از خانم سمیرا سبزواری دانشجوی ترم اول کارشناسی ارشد حسابداری ،از خانواده ایثارگران نیز تقدیر شد .

 

One thought on “تجلیل از قاسم رضایی و نوشاد عالمیان +عکس”
  1. … یکی از کسانی که اینده درخشانی دارد
    به امید ان روز
    اقا فرماندار شدی به ما نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *