پیکر شهید پاسدار محمد منتظر قائم (‌ايمان غلام‌نژاد) پیش از ظهر امروز از مقابل مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نكا با حضور فرماندهان سپاه، مسئولان، نهادهاي دولتي و نظامي بر روي دستان مردم شهيدپرور شهرستان نكا تا گلزار شهداي اين شهر تشييع شد.
فرمانده سپاه ناحيه نكا در حاشيه برگزاري اين مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نكا گفت: فرهنگ شهادت هنوز در جامعه ما پررنگ است و هيچ نخواهيم گذاشت كه اين فرهنگ در جامعه كمرنگ شود.
شعبانعلي حيدريان با اشاره به حضور گسترده مردم در  اين تشييع جنازه اظهار داشت: مردم همچنان به آرمان هاي امام راحل و انقلاب پايبندند و اين حضورشان بيانگر اقتدار نظام و  حمايت از آنان است.
وي ادامه داد: اين شهيد بزرگوار از نيروهاي جديد سپاه بوده كه در  عمليات مبارزه با تروريست‌هاي غرب كشور به شهادت رسيد.
حيدريان بيان داشت: در يك عمليات موفقيت آميز و درگيري مسلحانه عليه گروهك ترويستي پژاك در منطقه مرزي شمال غرب كشور كه جمعي از رزمندگان و پاسداران ولايتمدار استان مازندران نيز شركت داشتند، ضربات سنگيني به اين گروهك وارد شد و تعدادي از عوامل جنايتكار اين گروهك و سركرده شاخه نظامي آن به هلاكت رسيدند و در همين راستا نيز سه پاسدار رشيد مازندراني كه يكي از آنان از نكا و دو شهيد ديگر از بابل بودند به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
وي ترويج فرهنگ شهادت را وظيفه ديني دانست و يادآور شد: مردم ما همواره در صحنه هاي مختلف عشق و علاقه خود را به اين نظام ثابت كردند و  امروز نيز برگ زريني بر افتخارات اين ملت غيور است.
حيدريان گفت: شهيد محمد منتظر قائم (‌ايمان غلام نژاد) متولد 25 شهريور 63 است كه در تاريخ 13 شهريور ماه در منطقه عملياتي سردشت حين درگيري با عناصر ضد انقلاب و تروريست پژاك با اصابت تركش به شهادت رسيد.
فرمانده سپاه نكا خاطر نشان كرد: اين شهيد گرانقدر، متاهل و داراي يك فرزند پسر  15 ماهه به نام محمدطاها بوده و محل زندگي وي در شهرستان نكاست.
مراسم تشييع پيكر پاك اين شهيد امروز از روبروي سپاه ناحيه نكا بر دوش مردم نكا تشييع و بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام محمد باقر محمدي لاييني امام جمعه نكا در  گلزار شهداي اين شهرستان به خاك سپرده شد.
در مراسم تشییع پیکر این شهید امام جمعه نكا، فرمانده سپاه كربلاي مازندران، احمد جمشيدي معاون استاندار مازندران، فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح و جمع زیادی از مردم حضور داشتند.

همچنین به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، پيكر پاك و مطهر شهيدان سيد محمود موسوي و مصطفي صفري تبار از پاسداران رشيد اسلام تشييع شد.

اين شهدا كه در مقابله با گروهك فاسد پژاك در منطقه جاسوسان واقع در منطقه عمومي سردشت در غرب روستاي دلتو و ارتفاعات مشرف به روستاي دلتو به مقام رفيع شهادت نائل آمدند ساعت 9 صبح امروز از بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل به سمت ميدان شهيد بزاز تشييع و در زادگاهشان به خاك سپرده شدند.
اخبار تكميلي ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *