علیرضا عزیز کمالی خبرنگار هراز نیوز در آمل – احمد اميرسليماني شهردار آمل باتفاق مديران عامل سازمانهاي وابسته و مسئولين دواير شهرداري پروژه‌هاي بلوار آيت ا… ميرزا هاشم آملي (اتصالي بلواركارگر به ميدان شهيد فهميده) و پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي را از نزديك مورد بازديد خود قرار دادند .
در اين بازديد احمد امير سليماني شهردار آمل در مورد بلوار آيت ا… ميرزا هاشم آملي با تقدير از مدیر عامل وپرسنل سازمان عمران شهرداري گفت : در اين محل روزانه 100 نفر از پرسنل سازمان عمران مشغول كار هستند وشاهد تلاش شبانه روزی آنها هستیم  ، علاوه بر آن سازمان پاركها و فضاي سبز و واحد حفاري – اماني شهرداري هم در اين پروژه زحمات زيادي را متحمل شدند .
شهردار آمل افزود : ما در اين مسير جابجايي تاسيسات زيربنايي هم داشتيم كه با تعامل ادارات آب ، برق ، گاز و مخابرات اين كارها به خوبي انجام شد و ما مشكلي را بر سر راه خود احساس نكرديم .
احمد امير سليماني با اشاره به تملك و تخريب منزل مسكوني و زراعي بودن بقيه مسير كه تملك شده اظهار داشت : سن و سرعت واقعي اين پروژه حداقل 12 الي 14 ماه است و با توجه به زحماتي كه دوستان به صورت شبانه روزي مي‌كشند انشاءا… ما در هفته دفاع مقدس اين پروژه را افتتاح خواهيم نمود كه مي‌توان گفت حداكثر در مدت 5 ماه بطول انجاميده است و اين كار بزرگ به خاطر تلاشهاي شبانه روزي مسئولين و پرسنل شهرداري است .
در ادامه شهردار آمل طي سخناني در مورد مشخصات پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي گفت : طول اين پل 500 متر به عرض 40 متر در دو خط رفت و برگشت در جهت شمال و جنوب ، 12 پايه ، 11 دهنه ،  7000 متر مربع حجم عمليات بتني ،  3000 تن حجم عمليات فولادي و 4000 متر مربع حجم عمليات خاكي از مشخصات آن با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال است كه انشاءا… قرار است ظرف مدت 15 ماه با هماهنگي پيمانكار مربوطه به اتمام برسد و فعلا در مرحله حفاري شمع هاي پل هستيم .
وي همچنين اظهار داشت : مشكلي كه ما در اين پروژه داريم جا بجايي تيرهاي برق ضلع جنوبي پل است كه كار ما را با كمي مشكل مواجه كرده ولي اين عمل با هماهنگي پيمانكار در حال شكل گرفتن است و انشاءا… به زودي به صورت كامل حل مي‌شود .
وي در پايان از زحمات همه كساني كه به هر نحو در انجام پروژه‌هاي شهري دخالت دارند تقدير و تشكر نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *